Nogen der ved hvor dette puslebord er købt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2010

Noneother

Hjæææææælp.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

Noneother

Prøver lige at oppe denne en sidste gang. Nogen må da ha´en ide om hvor det kommer fra.

Anmeld

19. december 2010

slettet_7530

Noneother skriver:

Prøver lige at oppe denne en sidste gang. Nogen må da ha´en ide om hvor det kommer fra.

Det er fra babydan

Anmeld

19. december 2010

Noneother

Albertesmor skriver:

Du kan se det her

http://www.guloggratis.dk/barn-baby/borneartikler/puslebord/annonce/9563228

Tusind tak. Så burde der være håb.

Anmeld

19. december 2010

slettet_7530

Noneother skriver:

Tusind tak. Så burde der være håb.

Jeg havde det selv til min datter og var bare SÅ glad for det, har næsten lige solgt det men jeg menre at der var nogle stykker på den blå avis, men om du kan få pladen alene ved jeg ikke.

Anmeld

19. december 2010

Noneother

Albertesmor skriver:

Jeg havde det selv til min datter og var bare SÅ glad for det, har næsten lige solgt det men jeg menre at der var nogle stykker på den blå avis, men om du kan få pladen alene ved jeg ikke.

Nej men om ikke andet så kan jeg gå til forhandleren og spørge. De plejer at ha´lidt løse dele. -Det er bare svært når ingen forhandlere ville vedkende sig, at de nogensinde havde solgt det puslebord.

Anmeld

19. december 2010

SiLiMiMa

Noneother skriver:

Nej men om ikke andet så kan jeg gå til forhandleren og spørge. De plejer at ha´lidt løse dele. -Det er bare svært når ingen forhandlere ville vedkende sig, at de nogensinde havde solgt det puslebord.

vi har præcis sådan et stående i badeværelset lige nu - købt for 8 år siden (!) i Kære Børn, åbenrå - hedder vist ønskebørn nu 

Men det skal lige holde et halvt til et helt års tid endnu, indtil sidste skud på stammen blir renlig.....

heise

Anmeld

19. december 2010

Noneother

Heise skriver:

vi har præcis sådan et stående i badeværelset lige nu - købt for 8 år siden (!) i Kære Børn, åbenrå - hedder vist ønskebørn nu 

Men det skal lige holde et halvt til et helt års tid endnu, indtil sidste skud på stammen blir renlig.....

heise

Æv  Jeg skal bruge færdigt børneværelse senest 1 februar.

Anmeld

19. december 2010

SiLiMiMa

Noneother skriver:

Æv  Jeg skal bruge færdigt børneværelse senest 1 februar.

ja, øv... men måske også lige langt nok at køre - bor på als

håber du finder ud af noget! Ellers kunne man måske selv lave en plade?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.