Ihhhh altså!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Øv! Hun skal lære at holde sin mund!

Kram til dig, Tina
Jeg har set dig, og du er da IHVERTFALD ikke fed nogen som helst steder.

Tag dig ikke af hendes dumme bemærkninger. De kommer vist af uvidenhed!

Det var bare sådan oveni når jeg lige havde tabt 5kg....

Men det er bare så typisk hende at komme med sådanne hovedløse kommentarer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

jeg er helt overbevist om at du SÅ brandgodt ud (men billeder er jo altid at foretrække ), der er bare nogle mennesker der ikke ved hvordan man opfører sig. jeg mener...hvad nu hvis du var, skulle du så ikke have lov til selv at fortælle det når I var KLAR? og ikke når hun mente hun havde spottet det?! det tænker jeg altid over...fx har jeg jaft på fornemmelsen af min ene søster måske var gravid nu her (hvilket hun så - vist nok - ikke er), men jeg kunne aldrig drømme om at SPØRGE hende, for jeg synes da hun skal fortælle det når hun VIL...

Nej det er nemlig det... jeg ville heller aldrig spørge, heller ikke hvis jeg var helt helt sikker i min sag....

Anmeld

6. september 2010

TbCp

Tulipan skriver:

ej en træls kommentar at få smidt i hovedet, nogle gange skal folk lige tænke sig om inden de siger sådan noget, men hun mente jo nok intet ondt med det, en det rammer alligevel.

Har en veninde der er mega tynd, men har top mave, især når hunhar fået lidt at spise, og er tit hun får sådan en kommentar, og hun bliver lige irriteret hver gang

Jeg har også bare altid haft den topmave også inden jeg blev gravid.... dengang kunne jeg da godt grine lidt af det når folk spurgte om jeg var gravid....
Der var faktisk engang en fuldstændig fremmed kvinde der spurgte mig og jeg var gravid
Og jeg kunne så svare "Nej det er jeg ikke..... men tak "

Anmeld

6. september 2010

TbCp

Anna-jonas skriver:

Lad os slå det fast med det samme............Tina, du er ikke fed, ej heller buttet, eller hvalpet..............du er en flot slank kvinde i din BEDSTE alder.

Din moster tænker ikke før hun taler, og derfor ville det være godt for både hende og dig, hvis du gav udtryk for hvad sådanne kommentarer gør ved dit humør.

Knus Mette

Jeg føler mig egentlig heller ikke fed Det var bare når jeg lige var så glad for de 5 kg der var røget... at hun så kommer med den dumme kommentar...

Fik også fortalt hende hvad jeg mente om det hun sagde... måske ikke lige på den pæneste måde

Anmeld

6. september 2010

TbCp

Ranarupta skriver:

Øv, hvor var jeg bare blevet ked af det, hvis jeg havde fået sådan en kommentar!

Jeg har ikke set dig på andet end billeder, Tina, men jeg har ALTID syntes (og gør det stadig), at du ser skidegodt ud!! 
Jeg ville bide min højre arm af (og ja, jeg er højrehåndet, så tænk lige på al besværet efterfølgende!) og sende den til din moster, hvis det betød, at jeg fik en krop som din - du er jo smækker!!

Ud til højre med hendes kommentarer. Næste gang skal du bare kigge direkte på hende og sige: "Wow! Tak for det lille selvtillidsboost!" med en ordentlig omgang sarkasme. Eller er det bedre bare at sige lige ud, hvad det gør ved dig? Altså uden at være gal...

Stort kram! 

Hun tænker bare aldrig før hun taler... det er meget typisk hende!!! Men derfor rammer det ikke mindre af den grund...

Anmeld

6. september 2010

TbCp

Karo skriver:

Nogen folk tænker sig bare ikke om før de taler

Jeg prøvede engang at en kollega kom og spurgte hvornår jeg skulle føde Jeg var skam ikke gravid, og blev simpelthen så ked af det, for jeg syndes bestemt ikke jeg så tyk ud, men det mente hun altså.

Jeg er enig med de andre. Du har helt sikkert set smadder godt ud

Jamen altså hvorfor gør folk det?!?

Jeg forstår det simpelthen ikke.... jeg kunne aldrig drømme om at spørge nogen ligegyldig hvor sikker jeg så var på at de var gravide.....

Anmeld

6. september 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Jeg har også bare altid haft den topmave også inden jeg blev gravid.... dengang kunne jeg da godt grine lidt af det når folk spurgte om jeg var gravid....
Der var faktisk engang en fuldstændig fremmed kvinde der spurgte mig og jeg var gravid
Og jeg kunne så svare "Nej det er jeg ikke..... men tak "

Haha hun må have været flov

Anmeld

6. september 2010

Barbamama

Ej det er bare det VÆRSTE når nu man har en af de der dage hvor man har det rigtig godt med sig selv og så kommer der sådan en kommentar. Du ser sgu godt ud Tina. Så op i r.... med sådan en kommentar (og jeg har også fået den fornylig!!!! Hvaaa Michella er du med rogn????)

Anmeld

6. september 2010

lion

Jeg vil give de andre ret, du ser skide godt ud.

Hvor er det bbare så forkert at sige sådan, ligegyldigt om det er familie eller ej, det såre.

Da jeg var under uddannelse, var der en pige jeg bare ikk kunne li og det var gensidet. Hun kom så en dag og spurgte højlydt om jeg var gravid, nej hvor blev jeg sur på hende. Jeg svarede: "ja selvfølgelig er jeg gravid, når der er 1½ år tilbage til jeg er udlært. " dum som hun var sagde hun: " ej er du"

Jeg var ikke gravid, og hele værkstedet hvor vi var "holdte" også med mig og sagde jeg ikk så gravid ud og at hun skulle ha holdt sin mund.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.