Ihhhh altså!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
18 svar
0 synes godt om
5. september 2010

TbCp

Så holdt vi sidste omgang fødselsdag, for Liva, idag.

Jeg havde købt en ny kjole og syntes jeg så brandgodt ud... der er også røget omkring 5 kg af den seneste tid så det var bare skønt.

På et tidspunkt er jeg lige inde og kigge til ungerne, som, leger på dagplejeværelset og så kommer min moster ind. "Er du gravid?"

NEJ GU FANDEN ER JEG EJ!!!

Jeg blev så skide irriteret på hende.... "jamen det er bare fordi du har den lille topmave"... ihhh altså... der gik jeg og følte mig så godt tilpas og så kommer hun med den åndsvage kommentar som hun iøvrigt har gjort MANGE gange før...

Blev ked af det og følte mig med et fed....

Hun tænker sig bare aldrig om... øv hvor er hun træls altså!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

LIZO

hmm.. jeg var godt nok os blevet ked af det.. har hun glemt hvordan hun selv så ud efter hun har fået børn.. vi er bare nogle der for evigt vil ha lidt mave./ekstra hud.

og jeg synes bestemt ikke du er tyk.  glem hendes kommentar.. 

Anmeld

5. september 2010

TbCp

hmm.. jeg var godt nok os blevet ked af det.. har hun glemt hvordan hun selv så ud efter hun har fået børn.. vi er bare nogle der for evigt vil ha lidt mave./ekstra hud.

og jeg synes bestemt ikke du er tyk.  glem hendes kommentar.. 

Hun har ingen børn.... nok derfor hun ikke ved hvordan det rammer en

Hun har bare altid så mange dumme kommentarer...

Da jeg havde født besøgte hun mig på sygehuset et par dage efter... jeg havde jo selvfølgelig stadig lidt mave, men var egentlig lidt stolt af at der var røget så meget af så hurtigt.... det første hun sagde da hun så mig var "hvaaa er du sikker på der ikke er en mere derinde, så stor som din mave er!".... seriøst altså!!!!!

Anmeld

5. september 2010

LIZO

ja så er det klart du kommer med de kommentaret..  tror hun selv maven forsvinder med det samme.. ihh altså... det skal sq da lige trække sig sammen..

men forstå godt det rammer.. 

Anmeld

5. september 2010

JustAnotherName

Øv! Hun skal lære at holde sin mund!

Kram til dig, Tina
Jeg har set dig, og du er da IHVERTFALD ikke fed nogen som helst steder.

Tag dig ikke af hendes dumme bemærkninger. De kommer vist af uvidenhed!

Anmeld

5. september 2010

oo

jeg er helt overbevist om at du SÅ brandgodt ud (men billeder er jo altid at foretrække ), der er bare nogle mennesker der ikke ved hvordan man opfører sig. jeg mener...hvad nu hvis du var, skulle du så ikke have lov til selv at fortælle det når I var KLAR? og ikke når hun mente hun havde spottet det?! det tænker jeg altid over...fx har jeg jaft på fornemmelsen af min ene søster måske var gravid nu her (hvilket hun så - vist nok - ikke er), men jeg kunne aldrig drømme om at SPØRGE hende, for jeg synes da hun skal fortælle det når hun VIL...

Anmeld

5. september 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Så holdt vi sidste omgang fødselsdag, for Liva, idag.

Jeg havde købt en ny kjole og syntes jeg så brandgodt ud... der er også røget omkring 5 kg af den seneste tid så det var bare skønt.

På et tidspunkt er jeg lige inde og kigge til ungerne, som, leger på dagplejeværelset og så kommer min moster ind. "Er du gravid?"

NEJ GU FANDEN ER JEG EJ!!!

Jeg blev så skide irriteret på hende.... "jamen det er bare fordi du har den lille topmave"... ihhh altså... der gik jeg og følte mig så godt tilpas og så kommer hun med den åndsvage kommentar som hun iøvrigt har gjort MANGE gange før...

Blev ked af det og følte mig med et fed....

Hun tænker sig bare aldrig om... øv hvor er hun træls altså!!!!

ej en træls kommentar at få smidt i hovedet, nogle gange skal folk lige tænke sig om inden de siger sådan noget, men hun mente jo nok intet ondt med det, en det rammer alligevel.

Har en veninde der er mega tynd, men har top mave, især når hunhar fået lidt at spise, og er tit hun får sådan en kommentar, og hun bliver lige irriteret hver gang

Anmeld

5. september 2010

anna-jonas

Lad os slå det fast med det samme............Tina, du er ikke fed, ej heller buttet, eller hvalpet..............du er en flot slank kvinde i din BEDSTE alder.

Din moster tænker ikke før hun taler, og derfor ville det være godt for både hende og dig, hvis du gav udtryk for hvad sådanne kommentarer gør ved dit humør.

Knus Mette

Anmeld

5. september 2010

Ranarupta

Øv, hvor var jeg bare blevet ked af det, hvis jeg havde fået sådan en kommentar!

Jeg har ikke set dig på andet end billeder, Tina, men jeg har ALTID syntes (og gør det stadig), at du ser skidegodt ud!! 
Jeg ville bide min højre arm af (og ja, jeg er højrehåndet, så tænk lige på al besværet efterfølgende!) og sende den til din moster, hvis det betød, at jeg fik en krop som din - du er jo smækker!!

Ud til højre med hendes kommentarer. Næste gang skal du bare kigge direkte på hende og sige: "Wow! Tak for det lille selvtillidsboost!" med en ordentlig omgang sarkasme. Eller er det bedre bare at sige lige ud, hvad det gør ved dig? Altså uden at være gal...

Stort kram! 

Anmeld

5. september 2010

Karo

Nogen folk tænker sig bare ikke om før de taler

Jeg prøvede engang at en kollega kom og spurgte hvornår jeg skulle føde Jeg var skam ikke gravid, og blev simpelthen så ked af det, for jeg syndes bestemt ikke jeg så tyk ud, men det mente hun altså.

Jeg er enig med de andre. Du har helt sikkert set smadder godt ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.