Kan godt forstå at du er anonym. Det ville jeg også være hvis jeg havde skrevet sådan, for det er simpelthen for pinligt. Der er ikke noget der hedder det "goe gamle danmark" længere eller et "rent nord" (Og det kommer aldrig igen, så du kan ligeså godt acceptere det). Vi mennesker har alle lige ret til at være i den her verden. Den er for os alle. Og personligt går jeg stærkt ind for globalisering og magfoldighed. Og jeg er af den overbevisning at verdenen ville være et bedre sted hvis der blev brugt mere energi på at uddanne mennesker til at forstå de forskellige kulturer og lære folket at vi alle har den samme hjerne, vi har de samme følelser, vi både ler, græder, elsker, bliver sultne, trætte ligegyldig hvilken hudfarve eller religion vi end måtte have.
JEG mener at folk som dig, der har sådanne holdninger er dårligt uddannet.. Du mangler social intelligens. Men det er nødvendigvis ikke din egen skyld, du er sikkert blev godt og grundigt manipuleret af Dansk folkepartis propaganda og måske endda også din omgangskreds som måske ville mene det samme som du. Så derfor har jeg faktisk ondt af dig. DET er MIN holdning, og den tør jeg godt stå ved!!
Anmeld