Maise skriver:
har lige været ude og læse. nogle MME erstatninger må gerne koges, men ingen må fryses ned. Så det kan være at det du har gerne må koges. men jeg fryser f.eks katoffelmosen ned og andet mos som grønsagsmos. så tør jejg det i køleskabet dagen før jeg skal bruge det. tager den mængde jeg skal bruge over i en skål, tilsætter fedtstof og putter det i mikroovnen. og så rører jeg det kolde mme i så det får den rette temp. og så får hun på kop også til hovedmåltiderne for det meste og vand til mellemmåltiderne.
jeg laver grøden frisk hver dag på flydende mme og tilsætter lidt kold mme for at køle hurtigt. jeg fryser kun mosen.min pige kan ikke lide når jeg tilsætter m. pulver så det er kun flydende jeg bruger.
Hm, jeg bruger NAN, så gad vide om det må koges!? Det håber jeg da næsten, når min SP nu har sagt jeg skal gøre sådan..
Emilie er kun 4 1/2 måned, så hun er for lille til det der med at skulle drikke MME ved siden af i en kop, men ellers en god ide.
Jeg må prøve om jeg kan få det til at blive most uden MME i. Jeg blender det jo, fordi hun stadig er så lille og det er bare som om man ikke rigtigt kan få det most ud, uden man tilsætter mælk, så det bliver nok svært at lave så jeg kan fryse det.
Emilie kan heller ikke lide pulver MME, så her er det også det flydende vi bruger. Men tak for hjælpen. 
Anmeld