Kan det være liv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2010

VNB

Jeg mærkede præcis det samme som du beskriver da jeg var i 15 uge. spurgte til første jordemoder besøg om det kunne være bebs jeg mærkede, og hun sagde at det kunne det meget vel, da det lød meget som det.

ca 1½ uge efter mærkede jeg det samme igen bare kraftigere, og så var jeg slet ikke i tvivl mere om at det var den lille bebsi som regerede rundt derinde

Jeg gik som dig også og tænkte at det sikkert var noget jeg bildte mig selv ind, for det var jo aaaaalt for tidligt for en førstegangs gravid at mærke liv - men den var sgu god nok! Og nu her hvor dens spark er meget kraftige (er 26+4) kan det stadig føles som det gjorde i starten bare med langt mere kraft i.

Så nyd du at du allerede tidligt i graviditeten kan have den STORE fornøjelse at mærke det lille vidunder!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

Anonym trådstarter

WilliamsMor skriver:

Første graviditet mærkede jeg det først i 24. uge og anden graviditet mærkede jeg det allerede i 12. uge.

Sikke en stor forskel

Anmeld

5. september 2010

W&M <3

Anonym skriver:

Sikke en stor forskel

Ja meget.

Men første gang anede jeg jo ikke hvordan det skulle mærke og anden gang var jeg ikke i tvivl

Anmeld

5. september 2010

Anonym trådstarter

VNB skriver:

Jeg mærkede præcis det samme som du beskriver da jeg var i 15 uge. spurgte til første jordemoder besøg om det kunne være bebs jeg mærkede, og hun sagde at det kunne det meget vel, da det lød meget som det.

ca 1½ uge efter mærkede jeg det samme igen bare kraftigere, og så var jeg slet ikke i tvivl mere om at det var den lille bebsi som regerede rundt derinde

Jeg gik som dig også og tænkte at det sikkert var noget jeg bildte mig selv ind, for det var jo aaaaalt for tidligt for en førstegangs gravid at mærke liv - men den var sgu god nok! Og nu her hvor dens spark er meget kraftige (er 26+4) kan det stadig føles som det gjorde i starten bare med langt mere kraft i.

Så nyd du at du allerede tidligt i graviditeten kan have den STORE fornøjelse at mærke det lille vidunder!

Tak, tror også mere og mere på det er det, efter at have snakket med min mor, som også menete det var det, fortalte hun, at hun også kunne mærke liv allerede fra uge 14, så ja vil jo bare nyde det så meget som muligt

Anmeld

5. september 2010

Anonym trådstarter

WilliamsMor skriver:

Ja meget.

Men første gang anede jeg jo ikke hvordan det skulle mærke og anden gang var jeg ikke i tvivl

JA kan også være alt efter hvordan den ligger osv, og måske hvor opmærksom man er på det. Er åbenbart meget der spiller ind, hvad jeg lige kunne læse mig til

Anmeld

5. september 2010

LuciaOgLucas

I første graviditet mærkede jeg det omkring uge 19. I den anden var det uge 16.

Anmeld

5. september 2010

line melias mor

Anonym skriver:

nej dog, hvordan fandt du det ? så kan jeg jo evt selv læse om det

søgte på "mærke liv i uge 14"

Anmeld

6. september 2010

Anonym trådstarter

line melias mor skriver:

søgte på "mærke liv i uge 14"

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.