De der populære voksiposer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2010

VNB

sofie85 skriver:

Arh okay, mente jeg nok, altså at man ikke burde begge dele gik bare ud fra at de fleste har en lift, og alle herinde snakker om voksiposer, så måtte lige være sikker

hehe ja det er ikke lige nemt at vide  men tror nu næsten det er 50/50 om folk bruger lift eller voksi pose. uden at jeg har nogen statestik over det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

Vidunderligeunger

men hvis man har pladen i kan man ikke bruge sidde funktionen i barnevognen  

Anmeld

5. september 2010

tumle81

henh01 skriver:

jeg har tilmed købt fleece jakke og fleece dragt, men det er måske for meget for dem at have på??

Hvornår er det du har termin??

Victor er jo født i slutningen af august og med den kolde vinter vi havde sidste år havde han også fleecedragt på nede i voksien, altså da han var helt lille...

Købte duni duo til Victor, og det er aldrig fortrudt. Jeg glæder mig helt til vi skal bruge den igen nu hvor det bliver koldere i vejret igen...

Knus Kathrina

Anmeld

5. september 2010

henh01

tumle81 skriver:

Hvornår er det du har termin??

Victor er jo født i slutningen af august og med den kolde vinter vi havde sidste år havde han også fleecedragt på nede i voksien, altså da han var helt lille...

Købte duni duo til Victor, og det er aldrig fortrudt. Jeg glæder mig helt til vi skal bruge den igen nu hvor det bliver koldere i vejret igen...

Knus Kathrina

Jeg har termin 20 nov. Har købt fleece dragten i str 62 så han kan passe den over vinteren. Har lånt voksi pose af Rikke, den virker super lækker og varm.. Og så er det super praktisk at have det hele i en - lift, dyne mv.

Hvornår er Victor fra?

Anmeld

5. september 2010

Mor til Frederic og Freya

henh01 skriver:

Jeg har termin 20 nov. Har købt fleece dragten i str 62 så han kan passe den over vinteren. Har lånt voksi pose af Rikke, den virker super lækker og varm.. Og så er det super praktisk at have det hele i en - lift, dyne mv.

Hvornår er Victor fra?

Frederic er fra sep '08 og har oplevet 2 vintre nu.

Har aldrig haft mere end en tynd bomulds jakke på ham og så selvfølelig hue og luffer.

Den første vinter sov han ude i stiv kulde - kun iført body og han var dejlig varm...

Anmeld

5. september 2010

tumle81

henh01 skriver:

Hvornår er Victor fra?

Victor er fra 23 oktober. Jeg havde også en fleecedragt til ham i str 62, den var super til ham. Vi brugte den både i voksien, men også når vi skulle køre i bil osv...

Jeg ville ikke have undværet den, synes ikke det var nok med en trøje da han var helt lille...

Jeres lille guldklump kommer også sent på året, så tror I bliver glade for en drag til ham...

Dejligt at Rikke havde lidt du kunne bruge, det er altid rart at kunne låne af andre :-)

Knus Kathrina

Anmeld

5. september 2010

ESV

henh01 skriver:

Lyder bare rigtig godt. Har endnu ikke fået pladen hjem, så satser på du har ret..

Hun her ret, de følger med bærepladen, jeg har også en.

Anmeld

6. september 2010

KarinaIda

sofie85 skriver:

Spørger nok lidt dumt, men hvis man har en lift, så behøver man vel ikke en voksipose?

Vi har begge dele, altså både lift og voksi.. Men det er jo en smagssag... Vi købte voksien, fordi da vores datter var vokset ud af liften, ville jeg stadig gerne have hun lå varmt og trygt(har en mani med og sparke dynen af) og så er den super og have med når men er i byen og den lille skal sove!!!!

Anmeld

6. september 2010

sofie85

KarinaIda skriver:

Vi har begge dele, altså både lift og voksi.. Men det er jo en smagssag... Vi købte voksien, fordi da vores datter var vokset ud af liften, ville jeg stadig gerne have hun lå varmt og trygt(har en mani med og sparke dynen af) og så er den super og have med når men er i byen og den lille skal sove!!!!

det kan jeg godt se

Det kommer vel også meget an på hva alder barnet når på en hvis årstid

Anmeld

6. september 2010

KarinaIda

sofie85 skriver:

det kan jeg godt se

Det kommer vel også meget an på hva alder barnet når på en hvis årstid

Det har du ret i.. men min er født i aug, så hun var vokset ud af liften da vi nåede den kolde periode

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.