De der populære voksiposer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2010

Mor til Frederic og Freya

VNB skriver:

var også lige præcis det vi fik afvide i babysam  samt at barnet kan bruge selve posen til det er ca 3 år. Men ja jeg tør også kun svare for Voksi.  

vi vil også udelukkende bruge posen og ikke nogen lift.

helt rigtigt. For den kan bindes på så mange forskellige måder; baby - sommer - vinter - standart - 3 års binding.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

VNB

Mor til Frederic skriver:

helt rigtigt. For den kan bindes på så mange forskellige måder; baby - sommer - vinter - standart - 3 års binding.

ja det må siges at være en ret god investering

Næsten alle vi kender har fortrukket/anbefalt voksi pose frem for lift. og så er man også bare helt sikker på at ens lille guldklump ligger med dyne over sig hele tiden - den er jo umulig at sparke af

Anmeld

5. september 2010

Lunae

henh01 skriver:

Er der ikke hanke til at bære i???

Jow, hvis du køber en bæreplade til

Anmeld

5. september 2010

VNB skriver:

ja det må siges at være en ret god investering

Næsten alle vi kender har fortrukket/anbefalt voksi pose frem for lift. og så er man også bare helt sikker på at ens lille guldklump ligger med dyne over sig hele tiden - den er jo umulig at sparke af

og man skal ikke til at pakke sin baby ind i alt mulig overtøj - blot en lille bomulds hue og de der joha luffer i natur uld. 

Selv i vinters havde han ofte kun strømp bukser - bluse - hue og vanter. 

Han er altid dejlig varm når han bliver vækket og har sovet ude.

Anmeld

5. september 2010

henh01

og man skal ikke til at pakke sin baby ind i alt mulig overtøj - blot en lille bomulds hue og de der joha luffer i natur uld. 

jeg har tilmed købt fleece jakke og fleece dragt, men det er måske for meget for dem at have på??

Anmeld

5. september 2010

VNB

ja det er rigtig, man slipper for at proppe dem i stort overtøj, hvilket jo også kun er endnu en fordel  og meget meget dejligt at vide at de ligger lunt og godt. (ved godt de også gør i en lift,  men der kan de jo kun være som helt små)

Vi var ellers meget i tvivl i starten om vi skulle vælge voksi pose eller lift, men efter vi prøvede at have voksi i hænderne og blev bevist om alle fordele var vi slet ikke i tvivl

også fåes de jo også i mange super flotte designs!

Anmeld

5. september 2010

sofie85

Vi havde ikke lift til Frederic, men brugte også voksi med bærepladen i.

Bærepladen kan bære op til 10 kg. Ihvertfald hvis det den rigtige voksi pose. Kender ikke til de andre, så kan blot snakke for voksi.

Spørger nok lidt dumt, men hvis man har en lift, så behøver man vel ikke en voksipose?

Anmeld

5. september 2010

VNB

sofie85 skriver:

Spørger nok lidt dumt, men hvis man har en lift, så behøver man vel ikke en voksipose?

tillader mig lige at svare....

Nej du behøver langt fra begge dele. jeg vil nærmere sige enten eller. Liften kan de jo fint ligge i mens de er helt små, og derefter ligger de jo bare i barnevognen med dyne.

Tror det er mest en smagssag hvad man lige er til  og så er der det med voksi posen at barnet kan bruge den i meget længere tid end liften. men før i tiden brugte man jo kun lift, og når barnet blev for stort til liften ligger det jo også fint uden voksi pose.

Anmeld

5. september 2010

henh01 skriver:

jeg har tilmed købt fleece jakke og fleece dragt, men det er måske for meget for dem at have på??

Altså hvis barnet ligger hvor der er lidt vind, kan du sagtens putte en fleece trøje omkring.

Da de ofte ligger med armene oppe over, selv om man putter dem ned under... 

Vil mene at en fleece dragt mere er til dem der bruger barnevogn og dyne.

Anmeld

5. september 2010

sofie85

VNB skriver:

tillader mig lige at svare....

Nej du behøver langt fra begge dele. jeg vil nærmere sige enten eller. Liften kan de jo fint ligge i mens de er helt små, og derefter ligger de jo bare i barnevognen med dyne.

Tror det er mest en smagssag hvad man lige er til  og så er der det med voksi posen at barnet kan bruge den i meget længere tid end liften. men før i tiden brugte man jo kun lift, og når barnet blev for stort til liften ligger det jo også fint uden voksi pose.

Arh okay, mente jeg nok, altså at man ikke burde begge dele gik bare ud fra at de fleste har en lift, og alle herinde snakker om voksiposer, så måtte lige være sikker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.