MORJESPERSEN skriver:
Ja som jeg har skrevet her inde skal Mikael og jeg jo skilles, så lufften her hjemme er ikke den bedste for tiden. Men vi prøver så virklig på at være rare over for hinannen så pigerne ikke skal se deres mor og far diskutere, men nogle gange kan det ski være meget svært, for syndes efter vi har taget besluttingen om at skulle skilles, at man bare ikke kan sige noget til hinannen uden den anden skal fare ud i en spis med det samme. Vi har sat vores hus ned med 80.000kr og skriftet selskab til Home, så håber vi på det bliver solgt hurtigt, også nu når det koster under 700.000kr. Vi kommer begge til at gå her fra med end mindre gæld, men helre det end vi driver hinnanen til vandvid. Vi kan godt mærke på pigerne at vi ikke er som vi plejer at være overfor hinannen, de ser jo ikke mor og far give hinannen et knus eller kys, som de plejde at se..... De har ændret deres adfære, og skriger meget på deres far... Ja det kan de sige, men Mor, nej nej men det skal nok komme så jeg nyder roen lidt endnu
Vi har haft det oppe og vende hvordan og hvor ledes med pigernes fremtid, og har fundet frem til de skal bo en uge hos den ene og så omvendt. Jeg har elleres sagt til Mikael at hvis han ønskede at være far på fuldtid måtte han da godt det, vi har nemlig diskuteret rigtig meget omkring det. Men han mente nu ikke at det var noget han kunne klare. Jeg forslog det også bare fordi jeg gad simplehen ikke høre på ham mere... og det hjalp, vi fandt en løsing. Nu skal vi så bare have skrevet vores aftaler ned i stasforvaltingen eller hvad det nu hedder. Vi er ikke skilt på parir endnu, men vi lever efter det. Dog deler vi alle udgifterne endnu til vi får solgt huset da det er så svært at dele det hele op, og lave vores bugetter om.
Jeg er færdig uddandelt som social og sundeshjælper om små 2 mdr, tiden flyver bare afsted. Jeg skal op i natur fag i område fag, det er okay, men ville helre have været opppe i aktivites fag som halv dellen af klassen skal.
Jeg har jo søgt ind til November på assistent udd. og er blevet optaget, så jeg ved jo hvad jeg skal i gang med
Og går stærkt udfra jeg beholder min voksens elevløn.
Pigerne blev 1½år i går, og det fejrede vi med at invitere familien på lidt godt til gangen.... jeg tror de vejer over 12kg nu uden at overdrive det er nogle store basser vi har efter hånden.... De snakker bare så meget og forstå og gør alt det man bedre dem om, de elsker stadigvæk at være i dp og det går bare så fint....
Jeg har læste næsten alle de tråde der er oprettet siden jeg ikke har været på, og hold da op det sker en masse... babyer kommer til verden, og flere babyer kommer om ikke så længe, nogen bliver nok snart gravid, andre har fødselsdag... uddanelser starter , andre er i gang, livet går sin gang med sygdom, uden sygdom. Andre får afklaringer... ja der sker bare så meget, andre skriver bare de sødste indlæg, så som ikke vil med hjem fra gymanasik... ja jeg kunne blive ved, men derværre er mit overskuld ikke så stort til jeg kan klare at svare, men i skal vide jeg tænker på jer og sender jer alle varme tanker... Milka forresten håber de piger tvives i vuggestuen....
Jeg smider lige lidt billeder ind af mine to store piger....
Ja det var lidt her fra mig til jer
Lyder hårdt, og bliver godt for jer at komme ud på den anden side igen.
Er ked af at høre det, og kan ikke sige ret meget andet end det der er sagt fra de andre skønne.