Lidt her fra os...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
15 svar
0 synes godt om
4. september 2010

MORJESPERSEN

Ja som jeg har skrevet her inde skal Mikael og jeg jo skilles, så lufften her hjemme er ikke den bedste for tiden. Men vi prøver så virklig på at være rare over for hinannen så pigerne ikke skal se deres mor og far diskutere, men nogle gange kan det ski være meget svært, for syndes efter vi har taget besluttingen om at skulle skilles, at man bare ikke kan sige noget til hinannen uden den anden skal fare ud i en spis med det samme. Vi har sat vores hus ned med 80.000kr og skriftet selskab til Home, så håber vi på det bliver solgt hurtigt, også nu når det koster under 700.000kr. Vi kommer begge til at gå her fra med end mindre gæld, men helre det end vi driver hinnanen til vandvid. Vi kan godt mærke på pigerne at vi ikke er som vi plejer at være overfor hinannen, de ser jo ikke mor og far give hinannen et knus eller kys, som de plejde at se..... De har ændret deres adfære, og skriger meget på deres far... Ja det kan de sige, men Mor, nej nej men det skal nok komme så jeg nyder roen lidt endnu

Vi har haft det oppe og vende hvordan og hvor ledes med pigernes fremtid, og har fundet frem til de skal bo en uge hos den ene og så omvendt. Jeg har elleres sagt til Mikael at hvis han ønskede at være far på fuldtid måtte han da godt det, vi har nemlig diskuteret rigtig meget omkring det. Men han mente nu ikke at det var noget han kunne klare. Jeg forslog det også bare fordi jeg gad simplehen ikke høre på ham mere... og det hjalp, vi fandt en løsing. Nu skal vi så bare have skrevet vores aftaler ned i stasforvaltingen eller hvad det nu hedder. Vi er ikke skilt på parir endnu, men vi lever efter det. Dog deler vi alle udgifterne endnu til vi får solgt huset da det er så svært at dele det hele op, og lave vores bugetter om.

Jeg er færdig uddandelt som social og sundeshjælper om små 2 mdr, tiden flyver bare afsted. Jeg skal op i natur fag i område fag, det er okay, men ville helre have været opppe i aktivites fag som halv dellen af klassen skal.

Jeg har jo søgt ind til November på assistent udd. og er blevet optaget, så jeg ved jo hvad jeg skal i gang med Og går stærkt udfra jeg beholder min voksens elevløn.

Pigerne blev 1½år i går, og det fejrede vi med at invitere familien på lidt godt til gangen.... jeg tror de vejer over 12kg nu uden at overdrive det er nogle store basser vi har efter hånden.... De snakker bare så meget og forstå og gør alt det man bedre dem om, de elsker stadigvæk at være i dp og det går bare så fint....

Jeg har læste næsten alle de tråde der er oprettet siden jeg ikke har været på, og hold da op det sker en masse... babyer kommer til verden, og flere babyer kommer om ikke så længe, nogen bliver nok snart gravid, andre har fødselsdag... uddanelser starter , andre er i gang, livet går sin gang med sygdom, uden sygdom. Andre får afklaringer... ja der sker bare så meget, andre skriver bare de sødste indlæg, så som ikke vil med hjem fra gymanasik... ja  jeg kunne blive ved, men derværre er mit overskuld ikke så stort til jeg kan klare at svare, men i skal vide jeg tænker på jer og sender jer alle varme tanker... Milka forresten håber de piger tvives i vuggestuen....

Jeg smider lige lidt billeder ind af mine to store piger....

Ja det var lidt her fra mig til jer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2010

Jules

Åh ha søde...

Det havde jeg da slet ikke opfanget :( 

Godt i har fundet en løsning. Og jo før i får det ned på papir jo bedre.... Så kan i jo få det ændret hvis det ikke fungere godt for jer og pigerne.

Krydser fingre for huset bliver solgt hurtigst muligt så i kan få startet på en frisk!

Anmeld

4. september 2010

JustAnotherName

Vi tænker også på Jer - dét skal du bare vide.
Og jeg håber, at det vil gå hurtigt med at få solgt huset, når nu beslutningen er endelig. Så er det dét I trænger til nu, så I kan komme videre og blive glade igen.

Husk at du ALTID kan læsse af herinde, når det hele går hen og bliver lidt for meget - hvis du har brug for det. Så er vi her til at lytte og trøste 

Og du klarer det sgu flot, at være mor til to små bulderbasser, ligge i skilsmisse og samtidig passe studie, hvor der snart er eksamens-tid. Jeg tager seriøst hatten af for dig, Fie. Du har virkelig meget at se til, og forholde dig til for tiden...

Og sikke dog lækre dine tøser er. Jeg er vild med dem!
Hehe, hvad går det der "bide i tæer" lige ud på ?!? 

Jeg kan virkelig se, at der er sket meget med dem på kort tid.
De ligner ikke små babyer mere. Der er sket meget med deres ansigt og udtryk. Men de er skønne og dejlige, dét er de virkelig!

Knus til dig og tøserne
fra mig og mine to tøser.

Anmeld

4. september 2010

Barbamama

Puha det lyder hårdt!!!! Men det er godt I er ved at blive enige om hvordan tingene skal foregå. Men det bliver hårdt for pigerne sådan at skulle frem og tilbage.... Det er aldrig nemt..... Håber det hurtigt finder et godt leje.....

Hvor er dine piger altså bare dejlige!!!! Det ser lidt skægt ud der hvor Laura står med den hammer og Amalie kigger ligesom: "hvad har du tænkt dig at gøre med den der?" Og ja så kommer det så..... He he....

Anmeld

4. september 2010

MORJESPERSEN

Jules skriver:

Åh ha søde...

Det havde jeg da slet ikke opfanget  

Godt i har fundet en løsning. Og jo før i får det ned på papir jo bedre.... Så kan i jo få det ændret hvis det ikke fungere godt for jer og pigerne.

Krydser fingre for huset bliver solgt hurtigst muligt så i kan få startet på en frisk!

Hej Julie

Først tak for din hilsen i min gæste bog, det varmer at du lige tænkte på os

Og hvor skulle du også vide det var mig der skrev det indlæg for 14dage siden..... jeg var jo ano.

Men nu har vi fortalt det til familien og en del venner, så nu er der ingen grund til at være ano. mere

Nej det er ski hårdt det vi er i gemmen, men jeg prøver at tage en dag afgangen..... Og ja vi skal bare have de aftaler på plads så vi kan komme i gang med at lave en god rutine for vores piger, så de mærker mindst muligt til det..... men vi undgår det jo nok ikke de vil reager hårdt på det, for de er jo vandt til mor og far er der hver dag....

Men somsagt så er vi jo venner og kan snakke sammen så håber på det bedste....

Håber også det går godt med jer...

Anmeld

4. september 2010

Milka

hvor er det bare beundringsværdigt, at i kan være så civiliserede omkring det at gå fra hinanden. alle bliver nok meget gladere i sidste ende! mange tanker her fra os

ps – pigerne skal nok blive glade for vuggestuen

Anmeld

4. september 2010

Milka

VILDT søde og dejlige og smukke og fjollede piger du har dig

Anmeld

4. september 2010

MORJESPERSEN

JustAnotherName skriver:

Vi tænker også på Jer - dét skal du bare vide.
Og jeg håber, at det vil gå hurtigt med at få solgt huset, når nu beslutningen er endelig. Så er det dét I trænger til nu, så I kan komme videre og blive glade igen.

Husk at du ALTID kan læsse af herinde, når det hele går hen og bliver lidt for meget - hvis du har brug for det. Så er vi her til at lytte og trøste 

Og du klarer det sgu flot, at være mor til to små bulderbasser, ligge i skilsmisse og samtidig passe studie, hvor der snart er eksamens-tid. Jeg tager seriøst hatten af for dig, Fie. Du har virkelig meget at se til, og forholde dig til for tiden...

Og sikke dog lækre dine tøser er. Jeg er vild med dem!
Hehe, hvad går det der "bide i tæer" lige ud på ?!? 

Jeg kan virkelig se, at der er sket meget med dem på kort tid.
De ligner ikke små babyer mere. Der er sket meget med deres ansigt og udtryk. Men de er skønne og dejlige, dét er de virkelig!

Knus til dig og tøserne
fra mig og mine to tøser.

Hej...

Ja da er da lidt at se til for tiden, men jeg har fået afvide jeg har bestålet min praktik, så jeg kan "slappe af" de næste 4 uger, inden vi skal på skole og afslutte. Jeg er begyndt at læse på det, for det er ikke lige det fag jeg elsker mest..... kan ikke rigtig se hvorfor vi skal snakke om antomer og alt det der.. men det skal nok gå, bare jeg tror på mig selv... og det gør jeg endnu. Men der var lige en periode her i sidste uge hvor jeg bare var nede... Det tager hådt på en, har allerede tabt 3kg på de her 14dage, men det pynter kun, men afligevel har jeg ikke lyst til at tabe mig så hurtigt....

På mandag kommer de og tager billeder af huset så det kan komme på nette og ligge, så håber jeg bare det bliver solgt på rekort tid

Ja pigerne er ikke babyer mere, langt fra.... De er inde i en periode at de skal gøre det den anden gør, tror det er derfor Laura lige skal smage på Amalie´s fod, men heldigvis bider de ikke, endnu.

Og tak, jeg ved jeg kian re´gne med jer her inde, men har det bare skidt med at jeg kun får skrevet når jeg har det dårligt... jeg er ikke så god til at sætte ord på mine tanker og følser..... men engang i melle får jeg da delt lidt med jer, og det er også dejligt når jeg gør det, for det er så dejligt at i skriver og giver jeres mening til kende...

Så tak fordi du og i andre er her.....

KNUS

Anmeld

4. september 2010

MORJESPERSEN

michella80 skriver:

Puha det lyder hårdt!!!! Men det er godt I er ved at blive enige om hvordan tingene skal foregå. Men det bliver hårdt for pigerne sådan at skulle frem og tilbage.... Det er aldrig nemt..... Håber det hurtigt finder et godt leje.....

Hvor er dine piger altså bare dejlige!!!! Det ser lidt skægt ud der hvor Laura står med den hammer og Amalie kigger ligesom: "hvad har du tænkt dig at gøre med den der?" Og ja så kommer det så..... He he....

Det ver først efter du skrev det med billederne at jeg opdagede det...hihi ja de er ski sjove engang i mellem de kære børn

Jeg håber også vi snart er ovre det her, så man kan begynde sit liv, det står jo lidt på stand by lige pt, man ved jo ikke hvad fremtiden bringer med hensyn til salg af huset.... men det skal ikke vare forlænge for ellers tror jeg vi bliver uvenner....

En Krammer her fra til dig

Anmeld

4. september 2010

MORJESPERSEN

Milka skriver:

hvor er det bare beundringsværdigt, at i kan være så civiliserede omkring det at gå fra hinanden. alle bliver nok meget gladere i sidste ende! mange tanker her fra os

ps – pigerne skal nok blive glade for vuggestuen

Tak Milka, ja jeg syndes nu vi er for dumme vi ikke kan løse vores problemer så vi kunne blive en lille lykkelig familie... Men det har vi prøvet på og det virker ikke.... Så kan man jo lige så godt få det bedste ud af det, i stedet på at bruge alt for meget energi på at være negativ omkring det... jeg vil helre brge min energi possetivt. Men det ski svært vi har da også røget i totterne på hinannen et par gange, hvor vi begge lige satte os ned og snakkede om at det skulle bare ikke gentage sig, for det var da spild af tid og krudt.'

Men jeg håber snart vi får solgt så man lige som kan komme vidre med sit liv....

Har læst dit indlæg med vuggestue start, jeg kom til at tænke på at mine piger søger meget trykhed i hinannen og leder efter hiananne hvis den ene ikke er der... måske det var det der skete den dag det gik galt, at hun følte sig palle alene, nu når i begge to gik. Men jeg tror nu også det bliver bedre når de begynder at komme der hverdag, nogle gange er en af pigerne afsted alene så holder jeg hyggedag med den anden og omvendt og tror på det også er sundt for dem. Jeg ønsker dig alt held og lykke med deres indkøring....

KNUS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.