Rådighedsbeløb??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2008

twinboys

Vi er 2 voksne og 2 børn (5år )
Vi bor i et skønt hus på 172km2
Vi kører rundt i en dejlig stor bil...
Og købte en ny lækker campingvogn sidste sommer...
Vores rådighedsbeløb når alt er betalt er ca. 15.000kr

Mvh Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2008

1977

Profilbillede for 1977
Vi har omkring 11.000 og er 2 voksne, 1 barn og en pæn stor hund :P Men nu er jeg brgyndt på arbejdsmarkedet, så vi håber da det stiger nogle få tusinde/måned.

(H)

Anmeld

17. juli 2008

Honningblomst

Vi har fra d.1 aug 3600kr at leve for...tre børn og mig og det er ALT for lidt.
Jeg mister 5000kr i et halvt år fordi jeg skal i praktik og udover det så får jeg ingen løn i august da det er bagud og su forud...tilgengæld får jeg til feb 32.000kr netto inkl børnepengene så det bliver jo skønt.
Jeg synes vi klarer os når vi har 8600kr om md, men vi lever ikke i luksus...bare sådan helt almindeligt.:)
Knus..

Anmeld

19. juli 2008

Monica

Da vi kiggede på hus (det gør vi stadig, men vi har Roskilde bank og de er vist ikke meget for at låne penge ud lige pt...;);)) - Da blev vi enige om vi gerne ville have 12000 i råighedsbeløb - uden børnepenge, og det mente banken var rigtigt fornuftigt - men så havde vi bare ikke råd til at købe det hus vi havde kigget på...:'( De sidste 2 mdr har vi prøvet at leve for at rådighedsbelø på 10000.- Vi er 2 voksne + 1 barn. (Det har knebet lidt:$... )Men hvis vi ikke havde flere penge, så kunne vi godt leve for det... Det er bare sådan at jo flere penge vi har = jo mere power shopper moren:$ Monica

Anmeld

19. juli 2008

Zuzet

Hejsa

Her er vi 1 voksen og 5 børn (11, 7, 3, 1 og 2 mrd) og jeg er på barsel på dagpenge.

Når alt er betalt har vi 5-6000,- at leve for, men da min ene søn lige er startet på 77 ordning dvs han skal til at bo en uge hos os hver kan jeg se frem til måske at miste 2000,- pr mrd hvis min eks søger om at slippe for at betale børnepenge.

Derudover har jeg en stooor gæld som jeg afdrager 6000,- kr på hver mrd. så når den engang er væk vil det se langt bedre ud.

Og så har jeg 5 Islandske heste, de koster jo også en del selvom jeg har 3 parter der betaler for at ride på dem.

Jeg syntes fint pengene rækker her, selvom man altid godt kunne bruge lidt flere hihi, men vi lever ok og der er stadig penge til at forkæle ungerne

Hilsen

Lotte

Anmeld

19. juli 2008

Louise mortil4

vi er 2 voksne og 3 børn 1 på 2½ og 2 på 1 år på torsdag, vi har 14000 kr til rådighed når alt er betalt, men vi har også en del gæld da vi har en pænt dyr bil, en hus som vi lige har købt (det kostede 1.295.000) og en del gæld ved siden af det så kaldte forbrugslån, så vi afleverer hver månede 14000 til banken for lån og så kommer alt det andet ved siden af. Waw det var da egentlig lige en del til lån bare, nå, vi er heldigvis snart færdig med det meste af det.

Vi lever egentlig rimelig godt sys jeg, vi mangler i hvertfald ikke noget sys jeg.

Knus Louise

Anmeld

20. juli 2008

tascia

imponerende i har så meget styr på det, er det jer der står for økonomien der hjemme???

nå men vi har hvertfalde min. 12000 (siger min hovedregning) og så har vi en opsparingskonto eller næremere betegnet - vi tager bare lidt fra den her konto :-)
det er der hvor alle pengene går ind hver mdr. og når alt er trukket og fordelt til de andre kontoer bliver resten stående! pt. siger den + 30000 så der er da lidt at lege med...

vi er 2 voksne og 2 børn, bor i et kæmpe hus i en forstad til Århus(vanvittige huspriser) til gengæld har min mand firmabil og min bil har jeg fået af min far, så der er ingen udgifter udover rep. og diesel til min bil, og så betaler vi kun af på husgæld har ikke nogen forbrugslån.

//Natascia som altid syntes hun kunne bruge lidt flere penge, (utaknemmelige skarn) men det kunne vi vel alle???

Anmeld

21. juli 2008

Lullaby

Her har vi ca 3000 kr 2 voksne og 2 børn. Vi er begge på su så der er ikke så meget at rutte med...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.