Gylper pludseligt HELT vildt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2010

LISBETH:-)

Da jeg fik Amalie i 07 gylpede hun også HELT vild, og havde meget tit ondt i maven. Hun fik MME fra start af da hun var indlagt og fik sonde og efterfølgende ikke ville ammes. Vi var til læge mange mange gange, uden de kunne finde en forklaring (jeg vil faktisk sige at hun nærmere kastede op end gylpede) En dag var der så en der anbefalede at jeg gik over til profylak MME som kan købes på apoteket. Det bruges til børn der ikke kan tåle komælk - som alm. MME jo er lavet af.

Da vi gik over til profylac stoppede skrige turene og gylperiet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

Leonora

Drømmer skriver:

Han spiser ikke mere end han plejer. så tror ikke at det er fordi han har overspist.

Det med urinvejsinfektion lyder da ikke godt. er der andre symptomer på det også? Håber ikke det er det da..

Der e ikke så mange symptomer på urinvejs inf hos små børn...men gylp/opkast samt feber kan være symptomer...men ro på det er sikker ikke derfor...synes bare du sku vide at det var sådan vi opdagede det på min datter...hun havde det desværre 3 gange i løbet af hendes første år...synes du skal spørge din sundheds pl om det...hun kan måske også give dig en logisk forklaring på det voldsomme gylperi

Stort knus fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.