Gylper pludseligt HELT vildt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.588 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. september 2010

FruEllingsen

Ja som overskriften siger er Marcus begyndt at gylpe HELT vildt meget.

Bare i dag har han haft 8 store gylpeture og en masse små. og det er bare HELE TIDEN...

Hvordan kan det være. vi har ikke ændret på hans kost. synes simpelthen det er så frustrende. for han plejer HØJEST at gylpe 2 gange om dagen. og det er ifm. måltiderne.

Har i nogle gode råd?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2010

Millesmammi

Drømmer skriver:

Bare i dag har han haft 8 store gylpeture og en masse små. og det er bare HELE TIDEN...

Hvordan kan det være. vi har ikke ændret på hans kost. synes simpelthen det er så frustrende. for han plejer HØJEST at gylpe 2 gange om dagen. og det er ifm. måltiderne.

hmm havde samme problem med mille, jeg skiftede fra nan til alomin, det hjalp .

Anmeld

4. september 2010

FruEllingsen

Han har fået Allomin næsten hele tiden. han fik Nan en uge da vi startede med erstatning. det gylpede han også helt vild af. men siden vi skiftede, har vi ikke haft problemer. før nu.

Anmeld

4. september 2010

Millesmammi

Drømmer skriver:

Han har fået Allomin næsten hele tiden. han fik Nan en uge da vi startede med erstatning. det gylpede han også helt vild af. men siden vi skiftede, har vi ikke haft problemer. før nu.

jeg fik afvide af min sp, at man kunne få noget på apoteket, der gjorde at de ikke gylpede så meget, - self nogle gjorde, men det var vidst ik ret mange, - børn er jo forskellige

Anmeld

4. september 2010

Millesmammi

Millesmammi skriver:

jeg fik afvide af min sp, at man kunne få noget på apoteket, der gjorde at de ikke gylpede så meget, - self nogle gjorde, men det var vidst ik ret mange, - børn er jo forskellige

- jeg kan ikke huske hvad det hedder, desværre

Anmeld

4. september 2010

FruEllingsen

Millesmammi skriver:

okey. kan du huske hvad det hedder.

Anmeld

4. september 2010

Millesmammi

Drømmer skriver:

okey. kan du huske hvad det hedder.

søgte lige lidt rundt, kunne lige huske det da jeg hørte det, - det hedder nutramigen

Anmeld

5. september 2010

FruEllingsen

Opper lige en gang

Anmeld

5. september 2010

Leonora

Drømmer skriver:

Hej

Vil bare lige sige at det kan være et tegn på urin vejs infektion...det var sådan jeg opdagede at min datter havde det første gang da hun var 6 uger gammel...det er ikke sikker men det er et symptom....så hvis det fortsætter og han evt får feber så kan du sige dette til lægen...

Men det er nok mest sansynligt at han har overspist

Knus Louise

Anmeld

5. september 2010

FruEllingsen

Leonora skriver:

Hej

Vil bare lige sige at det kan være et tegn på urin vejs infektion...det var sådan jeg opdagede at min datter havde det første gang da hun var 6 uger gammel...det er ikke sikker men det er et symptom....så hvis det fortsætter og han evt får feber så kan du sige dette til lægen...

Men det er nok mest sansynligt at han har overspist

Knus Louise

Han spiser ikke mere end han plejer. så tror ikke at det er fordi han har overspist.

Det med urinvejsinfektion lyder da ikke godt. er der andre symptomer på det også? Håber ikke det er det da..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.