I dag har jeg set...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2010

TbCp

charlottekri skriver:

jeg har på et tidspunkt læst en bog (flere gange), der virkelig river ens moderhjerte ud, men samtidig er hamrende god læsning, selvom det er letlæst. forfatteren hedder dave pelzer og bogen hedder et mishandlet barn. den kan lånes på biblioteket. men vil bare advare, for den er ikke for alt for sarte sjæle...

Har du læst de andre i serien? Mener han har skrevet to mere og hans bror har også skrevet en...

Jeg slugte de tre bøger af Dave Pelzer.... det er så hård læsning.... for søren altså

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

charlottekri

TbCp skriver:

Har du læst de andre i serien? Mener han har skrevet to mere og hans bror har også skrevet en...

Jeg slugte de tre bøger af Dave Pelzer.... det er så hård læsning.... for søren altså

ja, selvfølgelig!! har man læst den første, er man nødt til at læse de 2 andre!! jeg gjorde bare den fejl at gå ind på hans hjemmeside og se billedet af den stakkels lille dreng alt det frytelige skete for... snøft!!

Anmeld

5. september 2010

Mor til Frederic og Freya

Har kun hørt om det og kan slet ikke klare at skulle se det, endnu.

Har selv som lille fra 2½-6 år haft samme opvækst - incest - overgreb - vold mm.

Da jeg vented Frederic var jeg 350% sikker på at han skulle have den opvækst jeg aldrig fik. Han skal vide han er højt elsket - at mor og far er her - altid. Vi vil altid beskytte ham, med alt vi har. 

Og det varmer mit hjerte at han allerede nu ved han blot skal bede om hjælp, så kommer jeg og hjælper ham. I stedet for han går amok over noget der driller eller sider fast, så kalder han på mig; moar -vil du hjælpe mig - sidder fast... Har gjort meget ud af at fortælle ham at han blot skal kalde og så hjælper vi ham.

Anmeld

5. september 2010

CiSo

Mor til Frederic skriver:

Har kun hørt om det og kan slet ikke klare at skulle se det, endnu.

Har selv som lille fra 2½-6 år haft samme opvækst - incest - overgreb - vold mm.

Da jeg vented Frederic var jeg 350% sikker på at han skulle have den opvækst jeg aldrig fik. Han skal vide han er højt elsket - at mor og far er her - altid. Vi vil altid beskytte ham, med alt vi har. 

Og det varmer mit hjerte at han allerede nu ved han blot skal bede om hjælp, så kommer jeg og hjælper ham. I stedet for han går amok over noget der driller eller sider fast, så kalder han på mig; moar -vil du hjælpe mig - sidder fast... Har gjort meget ud af at fortælle ham at han blot skal kalde og så hjælper vi ham.

har det må præcis samme måde! ( godt nok har jeg ikke selv været udsat for alt dette) men alligevel skal mit barn bare have det bedste af det bedste, selvfølgelig uden det bliver overdrevent! Jeg fik det så dårligt af at se det program! 

Men hvor er det dejligt din lille dreng, har fundet metoden istedet for at gå amok!

Anmeld

5. september 2010

Mor til Frederic og Freya

sophieamalia skriver:

har det må præcis samme måde! ( godt nok har jeg ikke selv været udsat for alt dette) men alligevel skal mit barn bare have det bedste af det bedste, selvfølgelig uden det bliver overdrevent! Jeg fik det så dårligt af at se det program! 

Men hvor er det dejligt din lille dreng, har fundet metoden istedet for at gå amok!

Man vil altid sit barn det bedste... 

Han kan stadig godt lige få et snert af det, men så står han lige i et kvart sek og tænker. Samler det op igen og kommer hen til mig; mor hjælpe mig. og rækker mig det jeg skal hjælpe ham med.

Elsker når han kommer rendende og råber; krammmeeerrr og giver en et kæmpe kram.

Anmeld

5. september 2010

CiSo

Mor til Frederic skriver:

Man vil altid sit barn det bedste... 

Han kan stadig godt lige få et snert af det, men så står han lige i et kvart sek og tænker. Samler det op igen og kommer hen til mig; mor hjælpe mig. og rækker mig det jeg skal hjælpe ham med.

Elsker når han kommer rendende og råber; krammmeeerrr og giver en et kæmpe kram.

ja, helt klart! Man skal bare lige vide hvad det der med at blive mor er for noget først! hvis du forstår, men der gik det virkelig op for mig, at jeg ville virkelig mit barn det bedste.. ikke at jeg ikke altid har villet det, men det gik bare sådan op for mig, at snart kom det her lille væsen jeg elsker over alt på jorden!!!! 

Det lyder godt nok også skønt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.