I dag har jeg set...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.116 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. september 2010

CiSo

Er du mors lille dreng.. Den dokumentar der handler om en dreng ved navn Jørn der blev født i 1997 af forældre der har været under hash misbrug og så videre.. 

Og gud hvor kan det få en homonella gravid kvinde til at tude! (hvorfor skal de altid sætte sådan nogle sørgelige melodier i sådan noget) Men bare da de siger " Jørn trækker sig mere og mere ind i sig selv, og sover for det meste" ÅHHH der brister mit moder hjerte! 

Og jeg fik bare følelsen af, at der her lille barn som jeg går rundt med, det skal jeg bare tage mig så godt af, og gud hvor har jeg allerede rigtig meget kærlighed til ham!!!! Kærligheden kan ikke beskrives.. 

Ja, jeg ved ikke hvad jeg ville med det her indlag.. men det var bare noget der fyldte rigtig meget i mig, og bare jeg tænker på det lille spædbarn nu, sådan som de kastede rundt med ham, så ja.... 

God aften. 

Sophie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

quar20

Arh nej altså det program kan få enhver til at tud brøle...!!

Det er bare Så skrækkeligt ..!!

Anmeld

3. september 2010

AnneBJ

Kan sagtens forstå dig!! Godt nok har jeg aldrig været gravid OG set den, men har set den, og er gravid nu Den skærer også mig dybt i hjertet hver gang! Måske skal du ikke se det lige nu, men der er en "opfølgning" på den, der hedder er du stadig mors lille dreng, eller noget i den stil!

Er glad for, der er så mange kompetente forældre rundt omkring i landet, selvom det ikke på nogen måde kan opveje det, for de stakkels børn hvis forældre ikke er så kompetente..

Anmeld

3. september 2010

Laulund87

Åh hvor har du set det henne?? Jeg har ledt efter det program, og det efterfølgende..Så det dengang det blev vist for første gang og det er så sørgeligt og man får helt ondt i maven

Anmeld

3. september 2010

CiSo

Laulund87 skriver:

Åh hvor har du set det henne?? Jeg har ledt efter det program, og det efterfølgende..Så det dengang det blev vist for første gang og det er så sørgeligt og man får helt ondt i maven

inde på sputnik.dk der kan man se det under dokumentar.. 

Anmeld

3. september 2010

B&J

ja det er så hårdt og man har lyst til af hoppe ind i tvet og tage jørn.... men der er jo også en 2er af den de liver nemlig vist i skolerne nu og jeg syntes det er såden en god ide i håb om nogle aldrig vil gøre det over for deres børn

Anmeld

3. september 2010

Laulund87

sophieamalia skriver:

inde på sputnik.dk der kan man se det under dokumentar.. 

Okay tak, det må jeg se på

Anmeld

3. september 2010

Rikke, Liam & Linus

Jeg kan fortælle at min svigermor følger ham den lille jørn til skole hver morgen og han har det rigtig godt hos den plejefamilie han bor hos. Men har selvfølgelig fået nogle men af den hårde start på livet.

Anmeld

3. september 2010

charlottekri

jeg har på et tidspunkt læst en bog (flere gange), der virkelig river ens moderhjerte ud, men samtidig er hamrende god læsning, selvom det er letlæst. forfatteren hedder dave pelzer og bogen hedder et mishandlet barn. den kan lånes på biblioteket. men vil bare advare, for den er ikke for alt for sarte sjæle...

Anmeld

4. september 2010

TbCp

Uha det er også et hårdt program

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.