BJL2010 skriver:
af manglende motion?!!!??!!
Det er snart 4 uger siden jeg fødte og jeg er ved at blive VANVITTIG af at skulle vente med for meget hoppen omkring i fitness centret og på vejene
(Talte med en instruktør den anden dag, der sagde at det er vigtigt at vente til 8 uger efter fødslen, bare så ikke man risikerer noget med sin bækkenbund).
Jeg kredsløbstrænede og styrketrænede helt frem til fødslen og har altid dyrket meget motion, så det her er ren tortur. Og ja, jeg går ture med barnevognen, men det er bare ikke det samme. Savner at svede og at få pulsen til at banke derud ad!!!
Ved ikke hvad jeg vil med det her oplæg, men trængte lige til at få frustrationen ud gætter jeg på.
Nogen, der har det lige sådan???
Jeg var selv ved at blive fuldstændig loco.....
Jeg fødte for tidligt, og var samtidig lukket inde på neo

Jeg havde en lillebitte bold jeg sad på når jeg var rastløs. Den tvang mig til at træne bækkenbunden, samtidig med jeg trænede maven og ryggen ved at holde balancen. Bolden var sådan en lillebitte EFFEKT bold. (tror jeg de hedder) -De er meget fleksible.
Så havde jeg også sådan nogle elastiksnore, som ikke havde megen modstand, men som jeg kunne tage rundt om fusserne mens jeg sad på bolden. Jeg fik lidt (meget lidt) sved på panden, men gang i musklerne på dynamisk vis.
Så gik jeg lange ture i rask trav med barnevognen, og glædede mig kun til jeg fik grønt lys til at træne igen!
- træning af bækkenbunden, kan give dig grønt lys før tid, men det er ikke at spøge med. Det skal tages alvorligt, man ikke må presse kroppen for tidligt.
Knus Jo
- som så ABSOLUT forstår dig