Thildesmor skriver:
at ligge på maven?
Gud hvor er det bare en kamp herhjemme, har de sidste 2-3 måneder forsøgt at ligge hende på maven, men hun vil bare ikke. Ligger hende på maven flere gange om dagen, hun bliver bare SÅ sur og laver helikopteren. Kan det passe der bare er nogle børn som ikke kan ligge på maven?? Hvordan gjorde i??
Skal lige siges at hun bliver 4 måneder imorgen, så mener jo hun burde kunne.
vores søn havde lidt flad baghovede, så sundhedsplejsken synes at fys. lige skulle komme et smut forbi, for at se på ham. og vores søn ville bare heller ikke ligge på maven mere end et min. af gange dengang. hun sagde der er ikke andet end at gør en vend ham om på maven, og underhold ham alt det du kan, så vend ham om når han bliver alt for utilfreds, og lege lidt der et par min. og så om på maven igen, og så bare gøre sådan hele tiden. i den tid det på lavde jeg ikke andet end at ligge på det gulv dagen lang. fys. sagde hvis jeg blev ved med at gøre sådan, havde jeg et barn der legede selv efter en mdr. og et kravle barn inden der var gået tre mdr.
Mikkel var 4 mdr. og 2 dage da hun var der, da han var 5 mdr. og 5 dage kunne han lege uden gråd eller noget, så jeg kunne lavde aftensmad med ham på gulvet. og da han var 6 mdr. og 21 dage, kravlede han
og det er det hele værd. i dag er han 9 ½r. rejser sig op af alt ting, og tager små skridt, Iimens han stadig holder ved.
Så det hjælper at blive ved. held og lykke 
Anmeld