Så går vi igang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2010

JustAnotherName

WEEeee....... Jeg glæder mig så meget til dén dag, hvor du kan proklamere, at NU er der 2 streger    ....SPÆNDENDE!!

Dejligt med et klip.

Og giiiiiid det da var MIG der skulle en tur til New York sammen med Kenneth. Århh, det gad jeg godt.
Jeg håber I får en fantastisk tur - og selvfølgelig gør I jo det

Træls med vagterne i september. Det var ikke så lidt din chef har tildelt dig (knold!!) ...... Er der slet ingen mulighed for, at få ændret ved det?

Kram herfra 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

ooo

JustAnotherName skriver:

WEEeee....... Jeg glæder mig så meget til dén dag, hvor du kan proklamere, at NU er der 2 streger    ....SPÆNDENDE!!

Dejligt med et klip.

Og giiiiiid det da var MIG der skulle en tur til New York sammen med Kenneth. Århh, det gad jeg godt.
Jeg håber I får en fantastisk tur - og selvfølgelig gør I jo det

Træls med vagterne i september. Det var ikke så lidt din chef har tildelt dig (knold!!) ...... Er der slet ingen mulighed for, at få ændret ved det?

Kram herfra 

Tro mig, jeg glæder mig Så meget til at fortælle jer at der er bid!

Og ja, det er en træls chef jeg har, hun er den type der ikke kan håndtere at få lidt magt, og derfor bliver totalt magtsyg. Grrr, hader den type. Så jeg kan ikke komme af med vagterne, da mange af de andre starter på studie, er på ferie eller andet. En af mine kolleger har da lige fået 15 dage i streg hvor hun skal være derinde, så jeg burde jo ikke klage...men gør det alligevel

Anmeld

3. september 2010

otlitrom

IIIIH! Dét er jo spændendendende!

Hvis I er super hurtige, så kan vi følges Siger hende der selvfølgelig stadig tror på tvillinger i første forsøg!

Jeg glæder mig til at følge Jer, søde Metchen!

Kram!

Anmeld

3. september 2010

Ida.

Metchen skriver:

Jamen jeg arbejder på et museum, der ligger inde på Amalienborg. Det er ikke noget jeg reklamerer højt med, da mange har den opfattelse at man skal være vildt royalist og læse billedbladet for at arbejde der. Jeg synes det er fedt at vise rundt der, da jeg ikke kun taler om de gamle konger, men også om samtiden i Europa, krige, revolutioner osv. Lige så snart der er noget blodigt og ulækkert at fortælle om, så er jeg der som en mis.

Og jeg har fået min veninde til at tage før billeder af mit hår, og så skal Niller tage efter billeder...ret svært, når han sover ligeså snart han kommer hjem.

Hvor er det altså SPÆNDENDE Mette - håber der hurtigt er gevinst, så vi kan begynde at glæde os til endnu et lækkert NS-vidunder!!! Meeen skal jeg fortælle dig en hemlighed - I bliver altså ikke gravide, hvis Niller ligger og sover så snart han er hjemme

Anmeld

3. september 2010

otlitrom

idamaria83 skriver:

Hvor er det altså SPÆNDENDE Mette - håber der hurtigt er gevinst, så vi kan begynde at glæde os til endnu et lækkert NS-vidunder!!! Meeen skal jeg fortælle dig en hemlighed - I bliver altså ikke gravide, hvis Niller ligger og sover så snart han er hjemme

Anmeld

3. september 2010

anna-jonas

Let the looooovin' begin.

Jeg hepper på en sommerbaby 2011............er i med på den??

Knus Mette

Anmeld

3. september 2010

Jules

Herligt med projekt baby... Krydser for der kommer liv i din mave inden for kort tid 

Anmeld

3. september 2010

ooo

kitty skriver:

IIIIH! Dét er jo spændendendende!

Hvis I er super hurtige, så kan vi følges Siger hende der selvfølgelig stadig tror på tvillinger i første forsøg!

Jeg glæder mig til at følge Jer, søde Metchen!

Kram!

Regner stærkt med at vi to skal være kæmpestore og hormonelle på samme tid! Kunne det ikke være fedt?

Jeg regner med at snuppe en enkelt til at starte med, så må du tage tvillingerne. Deal?!

Anmeld

3. september 2010

ooo

idamaria83 skriver:

Men...Hvordan laver man så børn??? (Og det var så første og nok også sidste gang jeg kommer til at bruge den smiley...)

Jeg må jo bare hoppe på ham når han ligger i sin søde søvn, og så håbe på det bedste. Nej, som Trine så smukt sagde, så kommer jeg kun til at se Niller in action, og så er det vist det. Ægteskabet er en smuk opfindelse...elller...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.