Så går vi igang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
18 svar
0 synes godt om
3. september 2010

ooo

Så er det nu at Niller og jeg begynder at lave en baby.

P-pillerne blev smidt for lidt over en måned siden, og nu er vi klar parat til start. Så er det bare at se hvor lang tid der går før der er bid, så at sige.

Ellers sker der ikke så meget her hos os, jeg frygter september, da min trælse chef har misforstået det der med at jeg gerne ville have få vagter, så jeg kan få lavet noget på mit speciale. Hun har i stedet valgt at give mig 17 vagter i september, hvor jeg normalt plejer at have 5. En del af vagterne er omvisninger i forbindelse med golden days, hvor jeg skal vise rundt i værelser fra 1700-tallet. Der er tre omvisninger på en dag, to på dansk og en på engelsk, og jeg hade de omvisninger! Det er så hårdt at have tre omvisninger på en dag, og så har jeg bare fået mange af de vagter. Møg.

I går blev jeg forkælet, jeg havde fået et gavekort til en klipning hos Gun-britt af Niller i fødselsdagsgave, og det var så tiltrængt! Fik klippet en 30-40 cm af, og kan ikke lade være med at mærke på spidserne nu, hvor de er fine og ikke spaltede som før.

Mht vores bryllupsrejse, så tager vi jo til New York i oktober. Det fly vi skulle med hjem, blev aflyst, så vi må desværre forlænge bryllupsrejsen med to dage. Suk, hvor er det hårdt. Glæder mig så meget til at være sammen med Niels, da jeg ikke ser meget til ham lige for tiden. Han knokler derudaf med to jobs, og mycket mycket overarbejde = jeg ser ham kun når ham sover. Super fedt for kærligheden...

Nå, nu vil jeg smutte igen efter min lille opdatering. Jeg håber at I alle har det godt, og nyder at vi nu er kommet ind i efteråret.

Kram M.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

TbCp

Ajjj hvor bliver det spændende at komme igang hva
Så håber jeg for jer at der er hurtigt bid

Rimelig surt at din chef har givet dig SÅ mange vagter..... hvor er det nu lige du arbejder???

Du skal ihvertfald have rigtig meget held og lykke med "projket-baby"

Anmeld

3. september 2010

Bondepigen

Det lyder spændende. Rigtig meget pøj pøj med projekt baby.

Er hun lidt dum, hende din leder. Det kan hun da ikke være bekendt!!!

Ja, når du kun ser ham når han sover, så skændes I/man da heller ikke, så det kan da kun være godt for kærligheden...

Anmeld

3. september 2010

Barbamama

uha hvor er det spændende!!!! Ja vi krydser da alt for at det går hurtigt med en bebs. Jeg er da også interesseret i at høre hvor du arbejder henne. He he

Anmeld

3. september 2010

Karo

Jaaaaaaaa, vil vil have flere små babyer herinde

Det bliver spændende hvor hurtigt det kommer til at gå før du venter dig en bette en.

Kunne vi ikke få et billede af den nye frisure, for det er jo ikke hver dag nogle herinde bliver klippe af Gunbritt. Jeg er sikker på det ser fantastisk ud.

Ja, jeg ville også ærge mig over 2 ekstra dage i New York

Anmeld

3. september 2010

oo

det er SÅ spændende!!!! jeg håber den sidder i skabet (så at sige) hurtigt

nu tillader jeg mig lige at spørge dumt, men hvor arbejder du henne?? jeg sidder lige og ønsker mig til københavn så jeg kan komme på omvisning med dig - hvor ville du bare se sjov ud i ansigtet hvis der pludselig stod en hel gruppe af NS'ere foran dig  "hej Mette, ja vi forstår jo kun Navlestreng, desværre...taler du det?"

og Niller kan godt opgive det der med søvn når der skal laves baby, for fremtiden kommer du kun til at se ham prustende og svedig og igang med at aflevere (sorry...)

Anmeld

3. september 2010

Bondepigen

Karo skriver:

Jaaaaaaaa, vil vil have flere små babyer herinde

Det bliver spændende hvor hurtigt det kommer til at gå før du venter dig en bette en.

Kunne vi ikke få et billede af den nye frisure, for det er jo ikke hver dag nogle herinde bliver klippe af Gunbritt. Jeg er sikker på det ser fantastisk ud.

Ja, jeg ville også ærge mig over 2 ekstra dage i New York

Nu må jeg altså lige prale lidt, for jeg er faktisk osse blevet klippet af Gun-Britt for mange år siden i Aalborg. Min søster og jeg sad model for hende. Hun underviste en masse frisører i Aalborg, så vi blev klippet  og farvet foran en hel flok...og fik endda betaling for det i form af en masse pleje- og stylingsprodukter...det havde jeg skisme ikke forventet. Jeg syntes det var nok med det nye hår. Så der findes billeder af os derude et eller andet sted i landet... godt det er mange kilo siden..hehe.

Desværre tror jeg ikke selv jeg har billeder af det, men der må da være taget nogle af nogen i familien...

Hun er virkelig dygtig. Jeg kom til at se lidt solbrun ud pga. farven hun havde valgt til mig... var ellers helt vildt bleg.

Er glad for jeg kun sad model, for det koster da en bondegård at blive klippet af hende...

Anmeld

3. september 2010

ooo

Jamen jeg arbejder på et museum, der ligger inde på Amalienborg. Det er ikke noget jeg reklamerer højt med, da mange har den opfattelse at man skal være vildt royalist og læse billedbladet for at arbejde der. Jeg synes det er fedt at vise rundt der, da jeg ikke kun taler om de gamle konger, men også om samtiden i Europa, krige, revolutioner osv. Lige så snart der er noget blodigt og ulækkert at fortælle om, så er jeg der som en mis.

Og jeg har fået min veninde til at tage før billeder af mit hår, og så skal Niller tage efter billeder...ret svært, når han sover ligeså snart han kommer hjem.

Anmeld

3. september 2010

Ni-ko-li-ne

Metchen skriver:

Så er det nu at Niller og jeg begynder at lave en baby.

P-pillerne blev smidt for lidt over en måned siden, og nu er vi klar parat til start. Så er det bare at se hvor lang tid der går før der er bid, så at sige.

Ellers sker der ikke så meget her hos os, jeg frygter september, da min trælse chef har misforstået det der med at jeg gerne ville have få vagter, så jeg kan få lavet noget på mit speciale. Hun har i stedet valgt at give mig 17 vagter i september, hvor jeg normalt plejer at have 5. En del af vagterne er omvisninger i forbindelse med golden days, hvor jeg skal vise rundt i værelser fra 1700-tallet. Der er tre omvisninger på en dag, to på dansk og en på engelsk, og jeg hade de omvisninger! Det er så hårdt at have tre omvisninger på en dag, og så har jeg bare fået mange af de vagter. Møg.

I går blev jeg forkælet, jeg havde fået et gavekort til en klipning hos Gun-britt af Niller i fødselsdagsgave, og det var så tiltrængt! Fik klippet en 30-40 cm af, og kan ikke lade være med at mærke på spidserne nu, hvor de er fine og ikke spaltede som før.

Mht vores bryllupsrejse, så tager vi jo til New York i oktober. Det fly vi skulle med hjem, blev aflyst, så vi må desværre forlænge bryllupsrejsen med to dage. Suk, hvor er det hårdt. Glæder mig så meget til at være sammen med Niels, da jeg ikke ser meget til ham lige for tiden. Han knokler derudaf med to jobs, og mycket mycket overarbejde = jeg ser ham kun når ham sover. Super fedt for kærligheden...

Nå, nu vil jeg smutte igen efter min lille opdatering. Jeg håber at I alle har det godt, og nyder at vi nu er kommet ind i efteråret.

Kram M.

ih, hvor er det spændende!!!! jeg glæder mig til at heppe, hele vejen!!!

knus

Anmeld

3. september 2010

sarahb

ihhhh hvor spændende, glæder mig til at høre når der er bid og følge dig i graviditeten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.