Tidlig scanning - erfaringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2010

XXSS

Linse79 skriver:

Men på stines billede kan man da godt se det er en lille baby.

Jeg er nemlig i tvivl om jeg gider, netop pga. nf canning kommer lige efter. Men hvis man godt kan se, at det er en lille bebs, så tror jeg, at han ville syntes det var fantastisk.

Jeg tror det er meget forskelligt hvor tydeligt man kan se noget.. Desværre.. Jeg ville ikke satse, synes hellere ikke helt det er baby baby  .. Og det koster jo lidt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

Linse79

Tanja78 skriver:

Jeg tror det er meget forskelligt hvor tydeligt man kan se noget.. Desværre.. Jeg ville ikke satse, synes hellere ikke helt det er baby baby  .. Og det koster jo lidt..

Nå han har lige sagt, at han ønsker sig spots til nogle granit sten som ligger i vores indkørsel og de koster det samme, så dem tror jeg at jeg køber i stedet. Så må vi vente med at se bebs til et par uger efter. Tak for jeres gode råd I sku meget søde herinde

Anmeld

3. september 2010

XXSS

Linse79 skriver:

Nå han har lige sagt, at han ønsker sig spots til nogle granit sten som ligger i vores indkørsel og de koster det samme, så dem tror jeg at jeg køber i stedet. Så må vi vente med at se bebs til et par uger efter. Tak for jeres gode råd I sku meget søde herinde

hahahah mænd  Jeg tror også at det bliver en god investering   Tillykke med ham og god weekend..! Så må i nyde nakkefoldsskanningen hånd i hånd

Anmeld

3. september 2010

Rødhætte

Jeg fik en tidlig scanning igår (er 8 +1). Der var kun en lille klat og et blinkende hjerte at se, MEN det var alle pengene værd!! Sikke en fantastisk oplevelse og her efter er jeg meget mere rolig da jordmoderen fortalte at alt ser normalt ud og risikoen for spontan abort nu ikke er så stor! Vil virkelig anbefale det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.