Tidlig scanning - erfaringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.607 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. september 2010

Linse79

Jeg tænker, at jeg skal give min kæreste en tidlig scanning i fødselsdagsgave. Jeg vil være 9 +3 på denne dag.

Kan man se noget, når man ikke er længere henne og kan I anbefale et sted i København eller nærheden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

Linse79 skriver:

Jeg tænker, at jeg skal give min kæreste en tidlig scanning i fødselsdagsgave. Jeg vil være 9 +3 på denne dag.

Kan man se noget, når man ikke er længere henne og kan I anbefale et sted i København eller nærheden.

Hejsa!

Jeg blev scannet både i uge 7 og uge 10... Sådan ser det ud..  Der er ik så meget at se, men lidt er også nok!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. september 2010

Linse79

Tilmeldt skriver:

Hejsa!

Jeg blev scannet både i uge 7 og uge 10... Sådan ser det ud..  Der er ik så meget at se, men lidt er også nok!!

Der er der meget stor forskel fra 7 til 10 hva :O

Anmeld

2. september 2010

XXSS

Hvad for en skanning tænker du i? for hvis det er 3d vil jeg anbefale dig at vente til mellem uge 18-22.

Anmeld

2. september 2010

Linse79

Tanja78 skriver:

Hvad for en skanning tænker du i? for hvis det er 3d vil jeg anbefale dig at vente til mellem uge 18-22.

Vi skal have en 3 D scanning omkring uge 26, det her var bare fordi jeg ikke ved hvad jeg skal give ham

Anmeld

2. september 2010

XXSS

Linse79 skriver:

Vi skal have en 3 D scanning omkring uge 26, det her var bare fordi jeg ikke ved hvad jeg skal give ham

Min mening er at det er dumt at bruge penge på det - du får jo nakkefoldsskanningen lige om lidt.. Hvad med at få lavet en bluse til ham hvor der står verdens dejligste eller bedste far - eller noget personligt i den dur.. det tror jeg da at han vil værdsætte  Min mand gjorde i hvert fald..

Eller et spaophold for jer begge - inden i bliver 3... så får han da noget for pengene.

Anmeld

2. september 2010

Linse79

Tanja78 skriver:

Min mening er at det er dumt at bruge penge på det - du får jo nakkefoldsskanningen lige om lidt.. Hvad med at få lavet en bluse til ham hvor der står verdens dejligste eller bedste far - eller noget personligt i den dur.. det tror jeg da at han vil værdsætte  Min mand gjorde i hvert fald..

Eller et spaophold for jer begge - inden i bliver 3... så får han da noget for pengene.

Har du prøvet en tidlig scanning ( og hvor tidligt så), siden du synes man ikke får noget for pengene?

Anmeld

2. september 2010

XXSS

Linse79 skriver:

Har du prøvet en tidlig scanning ( og hvor tidligt så), siden du synes man ikke får noget for pengene?

Nej jeg ventede til man kunne se at det var baby - altså deromkring hvor du har bestilt tid.. og det var en fantastisk oplevelse... Jeg synes også at den er "for lille" ved nakkefoldsskanningen og det er trods alt et par uger efter.

Det er bare min mening, at jeg hvis det var mig ville jeg vente og bruge pengene på noget andet - det er jo smag og behag

Anmeld

2. september 2010

Laulund87

Linse79 skriver:

Jeg har prøvet tidlig skanning og der er jo ikke meget at se, udover en lille prik. Så jeg synes også det er spild af penge, især fordi du jo får nakkefoldsskanning et par uger senere

Anmeld

2. september 2010

Linse79

Tanja78 skriver:

Nej jeg ventede til man kunne se at det var baby - altså deromkring hvor du har bestilt tid.. og det var en fantastisk oplevelse... Jeg synes også at den er "for lille" ved nakkefoldsskanningen og det er trods alt et par uger efter.

Det er bare min mening, at jeg hvis det var mig ville jeg vente og bruge pengene på noget andet - det er jo smag og behag

Men på stines billede kan man da godt se det er en lille baby.

Jeg er nemlig i tvivl om jeg gider, netop pga. nf canning kommer lige efter. Men hvis man godt kan se, at det er en lille bebs, så tror jeg, at han ville syntes det var fantastisk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.