kan man kun blive gravid der

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2010

Frejsmor

Du kan købe billige ægløsningsteste her:

http://www.lavpris-teste.dk/ProductDetails.aspx?productID=415

Der får du 7 ægløsningsteste for 58,- og du kan også få dem i større pakker eller i sampak med g-teste..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

lykke mus

Tjuhl skriver:

det kan vi ikke fortælle dig, ens ÆL kan ligge lige efter endt mens, midt imellem to mens perioder eller lige før en mens. man siger at generelt ligger den midt imellem. så du skal tælle fra 1. menstruationsdag til næste 1. menstruationsdag - så ved du hvor mange dage din cyklus er på og så finder du "midter"perioden der og der KAN din ÆL ligge. men den kan som sagt også ligge anderledes, det kan vi ikke svare dig på.

oki.. hmm må jo bare vente og se hvornår min mens kommer også prøve sådan en online beregner jeg er bare ret utålmodig vil gerne være gravid så hurtigst som muligt

Anmeld

2. september 2010

Frejsmor

flower skriver:

oki.. hmm må jo bare vente og se hvornår min mens kommer også prøve sådan en online beregner jeg er bare ret utålmodig vil gerne være gravid så hurtigst som muligt

Du kan ikke rigtig være sikker på de online beregninger der findes, og slet ikke hvis din mens-cyklus den ikke er stabil..

Men hvis dig og din kæreste gerne vil være gravide så vil jeg foreslå I enten bruger ægløsningsteste eller at I har sex ca. hver anden dag, den er den mest effektive måde..

Anmeld

2. september 2010

lykke mus

SkrukNu skriver:

Du kan ikke rigtig være sikker på de online beregninger der findes, og slet ikke hvis din mens-cyklus den ikke er stabil..

Men hvis dig og din kæreste gerne vil være gravide så vil jeg foreslå I enten bruger ægløsningsteste eller at I har sex ca. hver anden dag, den er den mest effektive måde..

HVER ANDEN DAG ?? hvor lang tid og hvornår fra lige efter mens eller hva

Anmeld

2. september 2010

Frejsmor

flower skriver:

Hehe det var ikke lige hittet, eller?

Jamen når jeg siger hver anden dag, så mener jeg helt generelt hver anden dag ind til du finder ud af du er gravid, men altså mindre kan formentlig også gøre det.. Det er sådan at sperm kan overleve et par dage inde i kvinden, så på den måde kan man godt blive gravid en dag eller to efter man havde sex..

Men altså de fleste har jo deres ÆL på ca. 14. dagen efter 1. dag i sidste mens, så hvis I nu sexer løs hver anden dag på ca. 10-17dagen efter den første dag i din sidste mens, så vil jeg da tro I har en god chance for at "ramme" det rigtige tidspunkt..

Anmeld

2. september 2010

lykke mus

SkrukNu skriver:

Hehe det var ikke lige hittet, eller?

Jamen når jeg siger hver anden dag, så mener jeg helt generelt hver anden dag ind til du finder ud af du er gravid, men altså mindre kan formentlig også gøre det.. Det er sådan at sperm kan overleve et par dage inde i kvinden, så på den måde kan man godt blive gravid en dag eller to efter man havde sex..

Men altså de fleste har jo deres ÆL på ca. 14. dagen efter 1. dag i sidste mens, så hvis I nu sexer løs hver anden dag på ca. 10-17dagen efter den første dag i din sidste mens, så vil jeg da tro I har en god chance for at "ramme" det rigtige tidspunkt..

det gjorde nemlig mega ondt sidste gang og det var jo også første gang nogensinde så er bange for det gør ondt igen

Anmeld

2. september 2010

Diana...

flower skriver:

smiler hvor er du sød. Man siger faktisk den bedste måde at blive gravid på er at dyrke sex hver anden dag  

Må jeg spørge hvor længe i har været sammen? Tænkte bare over det fordi du skrev det var første gang  Ved godt der mange der vente til de møder den rette jeg er bare nysgerrie så håber det ok jeg spørg ind til jer?

Håber det snart lykkes for jer at få et vidunder i maven

Anmeld

2. september 2010

Frejsmor

flower skriver:

det gjorde nemlig mega ondt sidste gang og det var jo også første gang nogensinde så er bange for det gør ondt igen

Har du noget imod at jeg spørger til hvor gammel du er?

Altså det gør jo altid ondt den første gang, for det sprænger jomfruhinden jo(med mindre den er sprunget inden, ved brug af tampon eks.), men det skulle helst ikke gøre ondt de følgende gange, og hvis det gør, så er det fordi I ikke varmer godt nok op og så skal der bare mere forspil til..

Anmeld

2. september 2010

lykke mus

Diana... skriver:

smiler hvor er du sød. Man siger faktisk den bedste måde at blive gravid på er at dyrke sex hver anden dag  

Må jeg spørge hvor længe i har været sammen? Tænkte bare over det fordi du skrev det var første gang  Ved godt der mange der vente til de møder den rette jeg er bare nysgerrie så håber det ok jeg spørg ind til jer?

Håber det snart lykkes for jer at få et vidunder i maven

hehe tak. vi har været sammen i to år. vi er forloved og har det kanont sammen og vores ønske er at blive gravide så hurtigt som muligt og havde også håbed første gang var lykkes.. havde ikke lige tænkt på æl ikke var pt da vi gjorde det. så jeg håber snart mens kommer så vi kan komme i gang med at lave beby hehe

Anmeld

2. september 2010

lykke mus

SkrukNu skriver:

Har du noget imod at jeg spørger til hvor gammel du er?

Altså det gør jo altid ondt den første gang, for det sprænger jomfruhinden jo(med mindre den er sprunget inden, ved brug af tampon eks.), men det skulle helst ikke gøre ondt de følgende gange, og hvis det gør, så er det fordi I ikke varmer godt nok op og så skal der bare mere forspil til..

19-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.