kan man kun blive gravid der

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.466 visninger
22 svar
0 synes godt om
2. september 2010

lykke mus

hej. kan man kun blive gravid midt imellem mens alså når man har æl. eller når man har menstretion har da ført hørt om nogle som er bleved  gravide der.

har kigged på apoteked æggetestene koster 250 kr det syndes jeg er ret dyrt for 5 stk vis man alligevel ikke finder ud af hvornår man har æl. og hvordan føles jeres æl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

oo

man kan købe ÆL tests billigt på nettet.

du kan IKKE blive gravid under menstruation, men kun i din ÆL-periode.

Anmeld

2. september 2010

Diana...

Man kan KUN blive gravid under ÆL.

Anmeld

2. september 2010

lykke mus

problemet er jeg ikke ved hvornår jeg har æl og min mens er ikke stabil.. skal gerne have mens imorgen og har haft ondt i æggestokkene i 3 dage nu og idag kommer der hvidt slim ud.var i seng med min kæreste først gang i søndags vi var begge jomfrue havde håbed jeg var gravid men det tror jeg ikke længere da jeg havde mens sidst den  6 august til den 10 august havde sådan håbed jeg var gravid

Anmeld

2. september 2010

Henriette22

du kan få de der test i bilka til omkring 40,-

Anmeld

2. september 2010

lykke mus

bor ikke i nærheden af en bilka

Anmeld

2. september 2010

lykke mus

jeg havde sidst mens den 6 august ser jeg lige i kalenderen. til den 10 hvornår havde jeg så ca æggeløsning??

Anmeld

2. september 2010

SoffiLine

Tjuhl skriver:

man kan købe ÆL tests billigt på nettet.

du kan IKKE blive gravid under menstruation, men kun i din ÆL-periode.

Min læge har fortalt mig man godt kan blive gravid når man har mens Dog sker det sjældent

Anmeld

2. september 2010

oo

flower skriver:

jeg havde sidst mens den 6 august ser jeg lige i kalenderen. til den 10 hvornår havde jeg så ca æggeløsning??

det kan vi ikke fortælle dig, ens ÆL kan ligge lige efter endt mens, midt imellem to mens perioder eller lige før en mens. man siger at generelt ligger den midt imellem. så du skal tælle fra 1. menstruationsdag til næste 1. menstruationsdag - så ved du hvor mange dage din cyklus er på og så finder du "midter"perioden der og der KAN din ÆL ligge. men den kan som sagt også ligge anderledes, det kan vi ikke svare dig på.

Anmeld

2. september 2010

lykke mus

SoffiLine skriver:

Min læge har fortalt mig man godt kan blive gravid når man har mens Dog sker det sjældent

jeg har jo også ondt i æggestokkene så tror det er fordi min mens snart kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.