er der noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2010

misslea

Tilmeldt skriver:

Hvor er billederne!?

Jeg havde også flad mave inden jeg blev gravid, så det har vist ik så meget at sige!?

heheh.. jeg var for hurtig.. nu er de der :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

mrsricki93 skriver:

tusind tak for din hjælp det hjælper lidt når man for svar fra andre der er / var gravide  

men man bliver lidt nervøs, og så jeg det er fordi man glæder sig til at føle der er noget

endnu en gang tak

Hehe.. ja, lige præcis!

eg gik også og ventede og ventede på at der skulle komme en stor flot mave... Og folk sagde hele tiden til mig 'NYD det nu mens den ik er større' men det kan man sq ik helt forholde sig til, når man bare gerne vil se gravid ud...

Men jeg måtte jo sande at de havde RET, i den grad..griner.. Nøj, hvor bliver det tungt og træls til sidst! Du får lige et par billeder der er taget 3 dage før jeg fødte...

Så bare vent.. Det skal nok komme.. Og nu kan jeg så sige, som jeg hele tiden fik at vide.. NYD DET, imens den er så lille!!griner..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. september 2010

Silas&Mille

du er ikke den eneste der går med de tanker

Jeg er 22+5 i dag og man kan stadig ikke se det rigtigt endnu. Jeg har dog også en del overvægt og ved at det selvfølgelig også spiller ind.

Jeg glæder mig blot over at jeg kan mærke liv i nu og næ i løbet af dagen (mest når jeg skal sove ) så må maven vise sig rigtigt når den er klar

Anmeld

6. september 2010

Nadia&Daniel

mrsricki93 skriver:

16 uger 

På mig kunne man først se noget (rigtig) mave da jeg var omkring uge 21..

Men jeg er også meget lille af størrelse (sagt af lægen og jordemoder - men alt er fint)

Billede 1: 16+0 (i meget stram top - eller kunne man ikke se noget)

Billede 2: 21+6 (først nu kom maven sådan rigtig)

Billede 3: 29+2

Billede 4: 31+0

Er selv 31+6 i dag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.