er der noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.932 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. september 2010

JetteH

jeg er 4 måneder henne og jeg kan stadig ikke se på min mave at den er begyndt at bule. det er første gang jeg er gravid. ved ikke om det er et dumt spørgsmål men hvornår begynder man at kunne se det på maven (:

på forhånd tak (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

puslepigen

Hej

ja jeg er ikke så langt henne. men jeg tror at når maven begynder at vokse, så er det afhængig af hvor stærke ens mavemuskler er. det mener jeg at have høret et sted. håber du kan bruge det tilnoget...

knus

Anmeld

2. september 2010

Nadia&Daniel

mrsricki93 skriver:

jeg er 4 måneder henne og jeg kan stadig ikke se på min mave at den er begyndt at bule. det er første gang jeg er gravid. ved ikke om det er et dumt spørgsmål men hvornår begynder man at kunne se det på maven (:

på forhånd tak (:

Hvor mange uger er du præcis??

Anmeld

6. september 2010

JetteH

Nadia&Daniel skriver:

Hvor mange uger er du præcis??

16 uger 

Anmeld

6. september 2010

mrsricki93 skriver:

på forhånd tak (:

Hejsa!

Det er meget  normalt, især for første gangs fødende!!

Jeg har vedhæftet et par billeder, et hvor jeg er i uge 19.. Der kan man lige ane en lille bule... Det var først i uge  24. at man kunne se at det var en gravid mave!

Men jeg kunne heller ik vente på at min mave blev  rund, så man kunne se det!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. september 2010

JetteH

Tilmeldt skriver:

Hejsa!

Det er meget  normalt, især for første gangs fødende!!

Jeg har vedhæftet et par billeder, et hvor jeg er i uge 19.. Der kan man lige ane en lille bule... Det var først i uge  24. at man kunne se at det var en gravid mave!

Men jeg kunne heller ik vente på at min mave blev  rund, så man kunne se det!!

tusind tak for din hjælp det hjælper lidt når man for svar fra andre der er / var gravide  

men man bliver lidt nervøs, og så jeg det er fordi man glæder sig til at føle der er noget

endnu en gang tak

Anmeld

6. september 2010

Heidi85

Tror det er meget forskelligt hvornår man bugler ud jeg er selv første gangs fødene og allerede i uge 13 kunne man se jeg var gravid . Men jeg er så også extrem stor i forhold til de andre der er lige så langt som jeg ingen er ens. Men bare rolig lige pludselig sker der noget og så går det stærkt.

Anmeld

6. september 2010

misslea

på forhånd tak (:

Hejsa...

Det er virkelig meget forskelligt, hvornår ens mave begynder at vokse.

Min mave kune man meget hurtigt se det på, allerede i uge 10, havde jeg den mindste lille bule. I uge 16, var den faktisk vokset en del - men det skal også lige sige, at jeg havde en fuldstændig flad trænet mave, så der skulle ingenting til, før man kunne se det. Du får lige to billeder, så du kan se

billede 1: Ca. 7 uger henne (første mavebillede tror jeg)

billede 2: 15+6

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. september 2010

Kløver

Det er meget forskelligt, jeg er rimelig overvægtig men synes godt jeg kan se min mave er lidt forandret, og blevet større. jeg er 3½ mdr henne.

Men det kan være forskelligt, har du trænet meget, dvs gode mavemuskler, for det skulle vist kunne gære at der går lidt længere tid før man kan se det

Anmeld

6. september 2010

misslea skriver:

Hejsa...

Det er virkelig meget forskelligt, hvornår ens mave begynder at vokse.

Min mave kune man meget hurtigt se det på, allerede i uge 10, havde jeg den mindste lille bule. I uge 16, var den faktisk vokset en del - men det skal også lige sige, at jeg havde en fuldstændig flad trænet mave, så der skulle ingenting til, før man kunne se det. Du får lige to billeder, så du kan se

billede 1: 9+2

billede 2: 15+6

Hvor er billederne!?

Jeg havde også flad mave inden jeg blev gravid, så det har vist ik så meget at sige!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.