Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, det er bare fantastisk at være mor
Sikken en lækker lillebitte trommeslager i har jer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor ER han bare sød Sikken en dejlig unge, og tillykke med navngivningen.
Ha ha som du kan skrive altså
Hvor er han altså bare lækker.
AAAAHHR så lækker, Rosa - han er bare så mega skøn
åååhhh han er bare blevet så stor, så hurtigt!!! kææft hvor er han bare skøn, søde og ja jeg tror du har ret, jeg tror du styre det mor-halløj super godt Er lige gået op for mig, at jeg kun kan se tiden flyver af sted i andres børn - ikke mine egne Fedt at I er begyndt på mos/grød - mine har ikke vist nogen form for interesse endnu, så vi må ikke begynde sagde vores sp
og glemte helt at kommentere på dine andre billeder - i er sgu bare en nuttet lille familie
Malene84 skriver: åååhhh han er bare blevet så stor, så hurtigt!!! kææft hvor er han bare skøn, søde og ja jeg tror du har ret, jeg tror du styre det mor-halløj super godt Er lige gået op for mig, at jeg kun kan se tiden flyver af sted i andres børn - ikke mine egne Fedt at I er begyndt på mos/grød - mine har ikke vist nogen form for interesse endnu, så vi må ikke begynde sagde vores sp og glemte helt at kommentere på dine andre billeder - i er sgu bare en nuttet lille familie
Tusind tak - når det kommer fra familien gorgeous så er det en STOR kompliment!!! I er dælme en af de aller-lækreste familier at se på herinde
Og ja - mos/grød-æraen er begyndt - også kendt som den brune lorts debut... Fyyy for filan en ble jeg skiftede i morges Godt han kun åbner slusen en gang om dagen!! Every joy has its costs!
Hvad med dig - billedspam snart??? PLEASE???
Bayze skriver: AAAAHHR så lækker, Rosa - han er bare så mega skøn
Ja gu er han så - men nu VIL jeg snart se flere billeder af Lille-A!!! Og helst også gerne live? Vi smutter jo til Stockholm et smut i næste uge, men er hjemme igen torsdag, så hvis du har lyst så er fredag en mulighed? Krammo!
Rosa skriver: Tusind tak - når det kommer fra familien gorgeous så er det en STOR kompliment!!! I er dælme en af de aller-lækreste familier at se på herinde Og ja - mos/grød-æraen er begyndt - også kendt som den brune lorts debut... Fyyy for filan en ble jeg skiftede i morges Godt han kun åbner slusen en gang om dagen!! Every joy has its costs! Hvad med dig - billedspam snart??? PLEASE???
taaak søde HAHAHAHAHAHA... er knust af grin... måtte sgu lige læse det op for manse - han frygter sååå meget "menneske-lortens-indtræden" og jo vi er snart på banen igen med billeder - jeg prøver dog alt hvad jeg kan for at begrænse mig. Men så snart der sker noget nyt, har man lyst til at dele det med hele verden. Nu bliver de heldigvis snart 4 måneder og en barnedåb er på vej
Nam nam han er lækker liiiige til at spise...
Majbritt
Rosa skriver: Ja gu er han så - men nu VIL jeg snart se flere billeder af Lille-A!!! Og helst også gerne live? Vi smutter jo til Stockholm et smut i næste uge, men er hjemme igen torsdag, så hvis du har lyst så er fredag en mulighed? Krammo!
Fredag er helt sikkert en date Glææææder mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128