Billedspam af Jonte (igen - undskyld)ove

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2010

L.J.L

Ja, det er bare fantastisk at være mor

Sikken en lækker lillebitte trommeslager i har jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

MariaJ

Hvor ER han bare sød Sikken en dejlig unge, og tillykke med navngivningen.

Anmeld

2. september 2010

Diana...

Ha ha som du kan skrive altså

Hvor er han altså bare lækker.

Anmeld

3. september 2010

Bayze

AAAAHHR så lækker, Rosa - han er bare så mega skøn

Anmeld

3. september 2010

Malene84

åååhhh han er bare blevet så stor, så hurtigt!!! kææft hvor er han bare skøn, søde  og ja jeg tror du har ret, jeg tror du styre det mor-halløj super godt    Er lige gået op for mig, at jeg kun kan se tiden flyver af sted i andres børn - ikke mine egne  Fedt at I er begyndt på mos/grød - mine har ikke vist nogen form for interesse endnu, så vi må ikke begynde sagde vores sp

og glemte helt at kommentere på dine andre billeder - i er sgu bare en nuttet lille familie

Anmeld

3. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Malene84 skriver:

åååhhh han er bare blevet så stor, så hurtigt!!! kææft hvor er han bare skøn, søde  og ja jeg tror du har ret, jeg tror du styre det mor-halløj super godt    Er lige gået op for mig, at jeg kun kan se tiden flyver af sted i andres børn - ikke mine egne  Fedt at I er begyndt på mos/grød - mine har ikke vist nogen form for interesse endnu, så vi må ikke begynde sagde vores sp

og glemte helt at kommentere på dine andre billeder - i er sgu bare en nuttet lille familie

Tusind tak - når det kommer fra familien gorgeous så er det en STOR kompliment!!! I er dælme en af de aller-lækreste familier at se på herinde

Og ja - mos/grød-æraen er begyndt - også kendt som den brune lorts debut... Fyyy for filan en ble jeg skiftede i morges Godt han kun åbner slusen en gang om dagen!! Every joy has its costs!

Hvad med dig - billedspam snart??? PLEASE???

Anmeld

3. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Bayze skriver:

AAAAHHR så lækker, Rosa - han er bare så mega skøn

Ja gu er han så - men nu VIL jeg snart se flere billeder af Lille-A!!! Og helst også gerne live? Vi smutter jo til Stockholm et smut i næste uge, men er hjemme igen torsdag, så hvis du har lyst så er fredag en mulighed? Krammo!

Anmeld

3. september 2010

Malene84

Rosa skriver:

Tusind tak - når det kommer fra familien gorgeous så er det en STOR kompliment!!! I er dælme en af de aller-lækreste familier at se på herinde

Og ja - mos/grød-æraen er begyndt - også kendt som den brune lorts debut... Fyyy for filan en ble jeg skiftede i morges Godt han kun åbner slusen en gang om dagen!! Every joy has its costs!

Hvad med dig - billedspam snart??? PLEASE???

taaak søde  HAHAHAHAHAHA... er knust af grin... måtte sgu lige læse det op for manse - han frygter sååå meget "menneske-lortens-indtræden"  og jo vi er snart på banen igen med billeder - jeg prøver dog alt hvad jeg kan for at begrænse mig. Men så snart der sker noget nyt, har man lyst til at dele det med hele verden. Nu bliver de heldigvis snart 4 måneder og en barnedåb er på vej

Anmeld

3. september 2010

twinboys

Nam nam han er lækker liiiige til at spise...

Majbritt

Anmeld

3. september 2010

Bayze

Rosa skriver:

Ja gu er han så - men nu VIL jeg snart se flere billeder af Lille-A!!! Og helst også gerne live? Vi smutter jo til Stockholm et smut i næste uge, men er hjemme igen torsdag, så hvis du har lyst så er fredag en mulighed? Krammo!

Fredag er helt sikkert en date Glææææder mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.