Men nu er det ihvertfald over en måned siden sidst, hvis vi altså ikke regner navngivningsbillederne med (og de var altså på opfordring!) 
Her er lidt fra den sidste måneds tid - jeg synes KUN han bliver dejligere og dejligere!!!
Sundhedsplejersken var her i dag og kunne konstatere at han nu måler 65cm og vejer 6,8 kg - så det er liiige under snittet, men helt OK. Med grød, mos, flaske og natamning vokser han sig større og gladere hver eneste dag, og hans jubelskrig bliver flere og flere, sammen med spytboblerne der springer, antallet af hår han rykker af mig (og katten - stakkels Sigrid), prutterne og de reelle kilo bajs han fylder i bleer 
Til gengæld bliver de vågne nattetimer færre, og det samme gør tårerne og frustrationerne, både hans og mine. Jeg eeelsker sgu det her mor-halløj!!! Og jeg synes faktisk jeg er ret god til det, hvis jeg selv skal sige det! 
Jeg kan nu sæbe mig ind over hele kroppen med ham på armen uden at banke ham ind i brusestangen, styre en barnevogn rundt i festugen med en latte uden låg på uden at de to møder hinanden og se nogenlunde anstændig ud med blot to hårnåle ekstra hver dag - så jeg sætter kun hår en gang om ugen nu og piller så alle 35 nåle ud om søndagen
Hail to motherhood!!!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld