Billedspam af Jonte (igen - undskyld)ove

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.253 visninger
33 svar
0 synes godt om
2. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Men nu er det ihvertfald over en måned siden sidst, hvis vi altså ikke regner navngivningsbillederne med (og de var altså på opfordring!)

Her er lidt fra den sidste måneds tid - jeg synes KUN han bliver dejligere og dejligere!!!

Sundhedsplejersken var her i dag og kunne konstatere at han nu måler 65cm og vejer 6,8 kg - så det er liiige under snittet, men helt OK. Med grød, mos, flaske og natamning vokser han sig større og gladere hver eneste dag, og hans jubelskrig bliver flere og flere, sammen med spytboblerne der springer, antallet af hår han rykker af mig (og katten - stakkels Sigrid), prutterne og de reelle kilo bajs han fylder i bleer

Til gengæld bliver de vågne nattetimer færre, og det samme gør tårerne og frustrationerne, både hans og mine. Jeg eeelsker sgu det her mor-halløj!!! Og jeg synes faktisk jeg er ret god til det, hvis jeg selv skal sige det! Jeg kan nu sæbe mig ind over hele kroppen med ham på armen uden at banke ham ind i brusestangen, styre en barnevogn rundt i festugen med en latte uden låg på uden at de to møder hinanden og se nogenlunde anstændig ud med blot to hårnåle ekstra hver dag - så jeg sætter kun hår en gang om ugen nu og piller så alle 35 nåle ud om søndagen  Hail to motherhood!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

Ni-ko-li-ne

Rosa skriver:

Men nu er det ihvertfald over en måned siden sidst, hvis vi altså ikke regner navngivningsbillederne med (og de var altså på opfordring!)

Her er lidt fra den sidste måneds tid - jeg synes KUN han bliver dejligere og dejligere!!!

Sundhedsplejersken var her i dag og kunne konstatere at han nu måler 65cm og vejer 6,8 kg - så det er liiige under snittet, men helt OK. Med grød, mos, flaske og natamning vokser han sig større og gladere hver eneste dag, og hans jubelskrig bliver flere og flere, sammen med spytboblerne der springer, antallet af hår han rykker af mig (og katten - stakkels Sigrid), prutterne og de reelle kilo bajs han fylder i bleer

Til gengæld bliver de vågne nattetimer færre, og det samme gør tårerne og frustrationerne, både hans og mine. Jeg eeelsker sgu det her mor-halløj!!! Og jeg synes faktisk jeg er ret god til det, hvis jeg selv skal sige det! Jeg kan nu sæbe mig ind over hele kroppen med ham på armen uden at banke ham ind i brusestangen, styre en barnevogn rundt i festugen med en latte uden låg på uden at de to møder hinanden og se nogenlunde anstændig ud med blot to hårnåle ekstra hver dag - så jeg sætter kun hår en gang om ugen nu og piller så alle 35 nåle ud om søndagen  Hail to motherhood!!!

aaarh men, hvor er han dog dejlig og smuk!

Anmeld

2. september 2010

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Rosa skriver:

hvor ser han bare dejlig ud.

Anmeld

2. september 2010

dorthemus

Hvor er han bare skøn og dejlig  Og en rigtig grinebider ser det ud til

Jeg kan stadig ikke styre den s**** barnevogn uden 1) køre ind i nogen 2) køre ind i noget

Anmeld

2. september 2010

Valle81

EEEEEEEEEELSKER billedspam - så kom du bare an med mere:0)

Hvor vokser han og bliver stor og man kan bare på billederne se de kæmpe udvikling - Jeg kan ligefrem se at nattesøvnen vinder - tårerne bliver erstattet af smilene:0)

Og ja gu er du da god til det der mor halløj:0)

Dejlige billeder.

Anmeld

2. september 2010

Moderator

Ni-ko-li-ne skriver:

aaarh men, hvor er han dog dejlig og smuk!

Tak - ja jeg er også ret solgt!

Anmeld

2. september 2010

Moderator

hannetheis skriver:

hvor ser han bare dejlig ud.

Tusind tak

Anmeld

2. september 2010

Moderator

Valle81 skriver:

EEEEEEEEEELSKER billedspam - så kom du bare an med mere:0)

Hvor vokser han og bliver stor og man kan bare på billederne se de kæmpe udvikling - Jeg kan ligefrem se at nattesøvnen vinder - tårerne bliver erstattet af smilene:0)

Og ja gu er du da god til det der mor halløj:0)

Dejlige billeder.

Tak tak og atter tak Deejligt at have nogen at læsse det af på, så mine venner irl stadig kan holde mig ud

Anmeld

2. september 2010

Valle81

Rosa skriver:

Tak tak og atter tak Deejligt at have nogen at læsse det af på, så mine venner irl stadig kan holde mig ud

Ej nu må jeg grine:0)

Jeg sluger det hele råt - og er også ret så glad for Baby.dk - ellers tror jeg også jeg ville blive halshugget i omgangskredsen:0)

Anmeld

2. september 2010

Becks

Shit han er lækker Rosa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.