Suk ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2010

Anonym trådstarter

Jeg ved det godt Mette , det er nok bare svært at indse det var jo slet ikk den her drejning jeg ønskede en glædelig graviditet tog  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

Silas&Mille

Anonym skriver:

Morsvarige . 

Ja jeg er 22+6 idag , så det må man sige vi kommer til ja .

Han har desværre aldrig været sådan her før , han har tværtigmod været dybt anderledes , droppede helt at tage i byen , var jeg ikk inviteret med de steder han var inviteret blev han hjemme fordi , han ikk selv ønskede at jeg tog afsted uden ham nogen steder . 

Han er bare vendt på en 25 øre , han har aldrig skrevet med piger fordi han ikk brød sig om jeg skrev med drenge . Han er den mest jalouxe kæreste jeg nogensinde har kendt , men jeg har respekteret det fuldt ud og kun vist ham min kærlighed og droppede alt andet , men ja  . 

Hvad er der så lige sket ????

- Altså når vi snakker om at skulle være forældre så virker han glad og det virker som om han egentlig har affundet sig med det , det er efter hans ønske jeg beholdte det os mit eget self . 

- Jeg kan virkelig ikk kende ham længere , jeg har aller mest lyst til bare at forsvinde i et stort hul indtil det hele var løst , men det nytter desværre ikk noget , jeg kender ikk min kæreste mere !!! 

Det er jeg virkelig ked af at hører. Men har du snakket med ham om hvordan han føler? Ikke kun det her med at han skal være far, men hvordan han har det med det. Det kan jo være han faktisk føler sig rigtig meget udenfor eller at han er lidt bange for den forandring der venter, selvom han virker glad når I snakker om det.

Min kæreste har som skrevet tidligere ikke haft noget som helst problem med at træde til når der er noget der skal laves, efter jeg er blevet gravid. Men jeg ved han de første 16-18 uger følte sig meget udenfor og han gør det stadig lidt fordi det stadig kun er mig der kan mærke den lille når den sparker og leger cirkus artist. Så hver gang der sker noget beskriver jeg det meget detaljeret for ham og prøver at gengive de små spark på hans hånd så han har en fornemmelse af hvordan det føles. Det er selvfølgelig ikke det sammen, m en han siger han føler sig lidt mere med i det når jeg gør det.

Det er selvfølgelig ikke en rar fornemmelse ikke at kunne stole på sin kæreste og det er absolut også noget man virkelig skal overveje om det så er den rigtig man er sammen med (barn eller ej), men hvis han aldrig har været sådan før, synes jeg det lyder lidt som om han føler sig udenfor. Måske en god dybdegående samtale kan være løsningen.

Anmeld

2. september 2010

Anonym trådstarter

Jaa det kan godt være , det er jo selvfølgelig os kun mig som der kan mærke sparkene her , men jeg synes nu jeg er meget god til at fortælle ham når den sparker , men ja jeg vil da prøve at snakke med ham om det , men jeg synes bare stadig det er en meget underlig måde at reagere på , sådan ville jeg ikk selv reagere . Men ja vi er self heller ikk ens . 

Men ja , det er da et forsøg værd , noget skal der jo ske , jeg vil jo gerne være sammen med ham , men ikk på de her betingelser her . 

- eg har bare så svært ved at skulle sætte mig ned og snakke med ham , der skal intet til at gøre mig ked af det og jeg synes jo os han godt kunne komme til mig og fortælle det i stedet for jeg skal gætte mig til alting . 

Men ja , han har aldrig været sådan her men fuldstændig modsat .

Anmeld

2. september 2010

Diana...

Åhh hvor må det være hård for dig. Du får lige et kæmpe kram 

Jeg personligt synes ikke det i orden at han skjuler hvad han skriver med en anden pige på den måde, selvfølgelig er det i orden at have venner af modsatte køn men når det skal holdes hemmeligt på den måde ja så ville jeg altså ikke kunne acceptere det! 

Du SKAL passe på dig selv du skal ikke gøre alle de ting selv du er sygemeldt pga bækkenløsning og du skal passe på det ikke bliver meget være. Så du skal GLEMME alt det rengøring støvsugning osv du kan ikke klare det i din ryg og du ender med at du skal være sengeliggende til sidst  

Så glem det selv om det er hård at det skal rode osv men så kan det måske være manden får fingeren ud af røven selv. 

Jeg har ikke rigtig nogen gode råd du skal bare passe på dig selv og måske tage en alvorlig snak med ham. 

Alverdens tanker og kram til dig 

Anmeld

2. september 2010

Anonym trådstarter

Hej Diana

- Tusinde tak for dine kram og dine tanker , hvor er det dejligt i gider bruge tid på at svare , det gr alligevel en lidt "glad" på en måde . 

Jeg ved godt jeg burde passe på mig selv , jeg bliver bare så gal indevendig på ham at jeg bare ikke kan lade vær , selvom det er det dummeste man kan gøre . 

Men jeg synes bare ikk han kan være opførelsen bekendt . 

Men jeg har sat mig for vi må tage en snak om det hele og så må det bære eller briste , jeg skal nok klare mig alligevel om det er med eller uden ham det må han jo så selv bestemme jeg gider i hvertfald ikk finde mig i den her behandling mere . 

jeg skjuler INTET for ham skriver ikk engang med drenge pga ham fordi han er så fandens jaloux jeg bliver jo nærmest overfaldet hvis jeg gør det . 

- Min baby i maven er vigtigere end ham hvis han skal lege sådan her med mig ! 

Anmeld

2. september 2010

XXSS

Anonym skriver:

Heej Mette .

Tusinde tak for dit svar , mit problem er jo os jeg faktisk slet ikk stoler på ham overhovedet , han har bare såret mig så sindsyg dybt . Jeg aner virkelig ikk hvad jeg skal gøre inderst inde har jeg egentlig mest lyst til bare at forsvinde fra det hele , men på den anden side , så elsker jg ham jo os , og vil egentlig gerne kæmpe lidt for det , jeg ved bare ikk hvor henne jeg egentlig skal starte :/

Det gør bare rigtig ondt han først har vist den her side af ham nu , ellers havde jeg sku ikk ville have et barn med ham , jeg er igang med udd og den vil jeg gerne færdigøre bagefter  men det er sku svært hvis man bliver alene mor . Hele min familie bor på Lolland så ingen kan passe baby når jeg er på arbejde , ARGG . 

Sikke en torsk.!

Jeg kan fortælle dig, at da min "eks" var så hemmelighedsfuld vedrørende andre damer - så var det altså fordi at der var noget i gære, uanset hvad han sagde til mig, om at jeg var den eneste i hans liv og dit og dat - så var han utro! Selv da jeg fik det bekræftet, da der var nogen der havde set noget - benægtede han stadigvæk.. Jeg tror at han var for meget tøsedreng til at turde indrømme det!

Det udviser alle tegn på at der er noget i gære - det er en svær situation for dig - især nu hvor du er gravid.. Men pas på dig selv og gør det der er nødvendigt for at du kan få det bedre både rent følelsesmæssigt og mentalt.. Man kører psykisk ned på sådan nogle mænd som har du pt. har

Jeg håber du finder ud af hvad der er bedst for dig  kram til dig

Anmeld

2. september 2010

Anonym trådstarter

Hej Tanja . 

Årh ha , ja selvfølgelig er det jo ikk et rart svar at høre , men måske det bare er sandheden , hmm . Pludselig kan jeg se de os er blevet venner på face , kan se hun har en kæreste os . 

Ja jeg ved slet ikk hvor jeg skal gøre af mig selv efterhånden . 

Jeg håber nok allermest at det bare er mig , men inderst inde der ved jeg egentlig godt at det ik forholder sig sådan . 

- det kan godt være jeg bare må se det i øjnene at han nok bare ik er mig tro mere , desværre , en tilgivelse bliver der i hvertfald ALDRIG tale om her hvis det er . Så burde han have tænkt sig om . 

Anmeld

2. september 2010

DLM

hej

først et til dig

det er en rigtig kedelig situation at stå i og vildt frustrerende for dig.

din kæreste kan absolut ikke være bekendt at opføre sig sådan over for dig, men mænd har en tendens til at vænde på en tallerken når der er sket et eller andet især følelses mæssigt. Det kan være far rollen, det kan være arbejde, det kan være hvad som helst. Og at han skriver med andre piger ja det er sgu ikke rart og den første tanke man som regel har er at han ikke gider en mere, men mænd kan godt tale om sine følelser med piger, men nogen har problemer med at tale med den de faktisk elsker. og derfor bruger veninder til at tale med istedet. men derfor skal han sgu stadig tage sig sammen og hjælpe dig, for du skal passe på dig selv og den lille. og så skal han sætte sig ned og tale med dig om hans følelser omkring det hele.

knus

Anmeld

2. september 2010

Anonym trådstarter

Asuzi . 

Årh ja , lige nu syns jeg bare han er en idiot , jeg har prøvede at sige til ham at han har forandret sig , men ja hans eneste svar på det er bare jeg ved ikk hvorfor og så enten ender samtalen i uvenskab eller os ender den bare der . 

- Jeg ahr ingen anelse om hvad jeg efterhånden skal stille op , jeg føler mig så alene og så meget overset . 

Jeg prøver hele tiden at være sød , kærlig ja jeg prøver virkelig men lige meget hjælper det . 

- Jeg føler mig bare total druknet i tanker 

Anmeld

2. september 2010

DLM

ja det er bestemt ikke rart sidder og bliver helt ked af det på dine vegne. men tydeligvis der er noget helt galt når han kommer med sådan en reaktion. kan være det hjælper at tage hjem til dine forældre, så han kan komme til at savne dig. det kan være i begge trænger til at samle jeres tanker hver for sig? det har jeg gjort et par gange hos mine forældre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.