Suk ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.722 visninger
22 svar
0 synes godt om
2. september 2010

Anonym trådstarter

.. 

Årh jeg ved faktisk slet ikk hvor jeg skal starte henne . 

Jeg har en helt fantastisk kæreste mener jeg selv , men jeg ved virkelig ikk hvad der er gået galt på det sidste , jeg er ved at blive helt knust

- Vi venter sammen vores første barn og jeg glæder mig som en i pokker til det , men jeg føler mig sku så alene om det Han var med til første scanning , (NF) Alle de andre ting har jeg selv måtte klare , jeg er blevet sygemeldt fra mit arbejde i uge 19 pga bækkenløsning , det har vikelig været et helvede at skulle komme igennem de 3 uger , jeg har stort set intet kunne fortage mig andet end ligge, sidder og stå . Man blir jo næsten skør i hovedet Hver gang jeg har spurgt ham om han ikk ville være sød at gøre ting for mig som feks. at støvsuge , så er der bare kommet sure kommentar tilbage , hvis jeg bare kunne havde jeg sku selv gjort det . 

- Jeg er desværre så stædig så i sidste ende så bliver jeg så gal over han ikk vil hjælpe mig at jeg selv gør det og det har jeg jo godt kunne mærke , jeg har fandme så ondt så smerten virkelig ikk kan beskrives med ord Jeg ville så gerne gøre tingene selv for så ved jeg os det bliver gjort ordentligt , men det er desværre bare ik muligt , jeg ved virkelig ikk hvordan jeg nogensinde skal komme igennem de sidste 16 uger hvis det skla fortsætte med de her smertet her og alle de sure kommentar

- Han er så blevet inviteret til svendegilde hos en af hans kammerater , hvilket jeg faktisk os synes var fint nok . Indtil jeg opdagede at han er begyndt at lyve for mig med en pige han skriver med (bare en veninde siger han) Han fortæller mig ikk sandheden om hvad de skriver om , han sletter altid sine beskeder inden han kommer hjem fra arbejde , ja de har virkelig gjort at jeg virkelig tvivler på ham , jeg ahr fortalt det til ham , men han reagere bare med at det  er mig han elsker det er mig han vil vre sammen med , det er jo mig som er mor til hans bar , sådan føler jeg det bare ikk .

Jeg har virkelig ikk lyst ti at han skal tage afsted til det svendegilde hvor jeg ik er inviteret hvilket os gør ondt , men ja . Min tillid til ham er virkelig forsvundet . 

- Min kæreste har ret meget gæld fra da han legede ung , derfor os mange udgifter , men vi mangler bestemt ikk noget , jeg sagde s til ham om han ikk synes at 1000 kr ville være nok til det svendegilde kun til at hygge sig for (Jeg syness det er mange penge) som jeg mener vi ville kunne bruge mere fornuftigt , evt på den baby vi skal have , han blev stik hammerne tosset og svaret igen med at jeg var fandme ikk hans mor der skulle bestemme om hvad han skulle bruge den dag , Den såret mig , meget det er jo ikk for at være hans mor jeg ved bare at når han først bliver fuld så tænker han ikk over hvor mange penge han bruger og jeg synes vi har andet og bruge penge på nu end at hygge os i byen . 

Det er sku mig der har måtte betale for baby tingene indtil videre jeg får 500 kr af ham hver månede til det , men det er sku lidt dyre end det , der er mange ting der skal købes jeg skal os have noget tøj jeg kan passe jo

- Jeg er ved at drukne mig selv i tanker og tåre  

Jeg ved ikk hvad jeg ville med det her , men jeg kom ud med det hele og det hjalp da lidt , undskyld det blev så langt . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

lotte32

Du får lige et kram

ved slet ikke hvad jeg skal skrive, men ville ikke bare smutte ud igen uden at sige at jeg føler med dig og håber i finder ud af det, for det lyder bestemt ikke som en rar situation du står i

Knus Lotte

Anmeld

2. september 2010

MetteMTH

Anonym skriver:

.. 

Årh jeg ved faktisk slet ikk hvor jeg skal starte henne . 

Jeg har en helt fantastisk kæreste mener jeg selv , men jeg ved virkelig ikk hvad der er gået galt på det sidste , jeg er ved at blive helt knust

- Vi venter sammen vores første barn og jeg glæder mig som en i pokker til det , men jeg føler mig sku så alene om det Han var med til første scanning , (NF) Alle de andre ting har jeg selv måtte klare , jeg er blevet sygemeldt fra mit arbejde i uge 19 pga bækkenløsning , det har vikelig været et helvede at skulle komme igennem de 3 uger , jeg har stort set intet kunne fortage mig andet end ligge, sidder og stå . Man blir jo næsten skør i hovedet Hver gang jeg har spurgt ham om han ikk ville være sød at gøre ting for mig som feks. at støvsuge , så er der bare kommet sure kommentar tilbage , hvis jeg bare kunne havde jeg sku selv gjort det . 

- Jeg er desværre så stædig så i sidste ende så bliver jeg så gal over han ikk vil hjælpe mig at jeg selv gør det og det har jeg jo godt kunne mærke , jeg har fandme så ondt så smerten virkelig ikk kan beskrives med ord Jeg ville så gerne gøre tingene selv for så ved jeg os det bliver gjort ordentligt , men det er desværre bare ik muligt , jeg ved virkelig ikk hvordan jeg nogensinde skal komme igennem de sidste 16 uger hvis det skla fortsætte med de her smertet her og alle de sure kommentar

- Han er så blevet inviteret til svendegilde hos en af hans kammerater , hvilket jeg faktisk os synes var fint nok . Indtil jeg opdagede at han er begyndt at lyve for mig med en pige han skriver med (bare en veninde siger han) Han fortæller mig ikk sandheden om hvad de skriver om , han sletter altid sine beskeder inden han kommer hjem fra arbejde , ja de har virkelig gjort at jeg virkelig tvivler på ham , jeg ahr fortalt det til ham , men han reagere bare med at det  er mig han elsker det er mig han vil vre sammen med , det er jo mig som er mor til hans bar , sådan føler jeg det bare ikk .

Jeg har virkelig ikk lyst ti at han skal tage afsted til det svendegilde hvor jeg ik er inviteret hvilket os gør ondt , men ja . Min tillid til ham er virkelig forsvundet . 

- Min kæreste har ret meget gæld fra da han legede ung , derfor os mange udgifter , men vi mangler bestemt ikk noget , jeg sagde s til ham om han ikk synes at 1000 kr ville være nok til det svendegilde kun til at hygge sig for (Jeg syness det er mange penge) som jeg mener vi ville kunne bruge mere fornuftigt , evt på den baby vi skal have , han blev stik hammerne tosset og svaret igen med at jeg var fandme ikk hans mor der skulle bestemme om hvad han skulle bruge den dag , Den såret mig , meget det er jo ikk for at være hans mor jeg ved bare at når han først bliver fuld så tænker han ikk over hvor mange penge han bruger og jeg synes vi har andet og bruge penge på nu end at hygge os i byen . 

Det er sku mig der har måtte betale for baby tingene indtil videre jeg får 500 kr af ham hver månede til det , men det er sku lidt dyre end det , der er mange ting der skal købes jeg skal os have noget tøj jeg kan passe jo

- Jeg er ved at drukne mig selv i tanker og tåre  

Jeg ved ikk hvad jeg ville med det her , men jeg kom ud med det hele og det hjalp da lidt , undskyld det blev så langt . 

Du har fuldstændig ret, der er nok andet at bruge penge på i stedet for sådan en åndsvag svendegilde. Han lyder som om at han ikke er blevet voksen endnu og det med at han siger du ikke skal bestemme over ham, du har i hver fald noget at skulle have sagt angående hvad JERES penge skal gå til! i bor jo sammen og skal have barn sammen. Årh ja jeg kender typen sådan noget holder bare ikke i længden.

Kan heller ikke se hvorfor han skal skrive med andre piger, hvis han sletter beskederne har han jo helt klart noget at skjule. Syntes ikke du skal stole alt for meget på ham og så skulle han nok lige tage at få fingeren ud og hjælpe dig med rengøringen.

Knus Mette

Anmeld

2. september 2010

Anonym trådstarter

Tusinde tak for dit kram og dine tanker det varmer da i sådan en situation her .

Knus

Anmeld

2. september 2010

Anonym trådstarter

Heej Mette .

Tusinde tak for dit svar , mit problem er jo os jeg faktisk slet ikk stoler på ham overhovedet , han har bare såret mig så sindsyg dybt . Jeg aner virkelig ikk hvad jeg skal gøre inderst inde har jeg egentlig mest lyst til bare at forsvinde fra det hele , men på den anden side , så elsker jg ham jo os , og vil egentlig gerne kæmpe lidt for det , jeg ved bare ikk hvor henne jeg egentlig skal starte :/

Det gør bare rigtig ondt han først har vist den her side af ham nu , ellers havde jeg sku ikk ville have et barn med ham , jeg er igang med udd og den vil jeg gerne færdigøre bagefter  men det er sku svært hvis man bliver alene mor . Hele min familie bor på Lolland så ingen kan passe baby når jeg er på arbejde , ARGG . 

Anmeld

2. september 2010

MetteMTH

Anonym skriver:

Heej Mette .

Tusinde tak for dit svar , mit problem er jo os jeg faktisk slet ikk stoler på ham overhovedet , han har bare såret mig så sindsyg dybt . Jeg aner virkelig ikk hvad jeg skal gøre inderst inde har jeg egentlig mest lyst til bare at forsvinde fra det hele , men på den anden side , så elsker jg ham jo os , og vil egentlig gerne kæmpe lidt for det , jeg ved bare ikk hvor henne jeg egentlig skal starte :/

Det gør bare rigtig ondt han først har vist den her side af ham nu , ellers havde jeg sku ikk ville have et barn med ham , jeg er igang med udd og den vil jeg gerne færdigøre bagefter  men det er sku svært hvis man bliver alene mor . Hele min familie bor på Lolland så ingen kan passe baby når jeg er på arbejde , ARGG . 

Jeg har virkelig ondt af dig..

Kan du ikke blive lidt gal på ham? Hjælper det ikke?

Du kunne måske også tage hjem til dine forældre i et stykke tid, så kan han tænke lidt over den. Forstår godt du er mega ked af det, når han ikke gider hjælpe dig og skriver med andre piger, man føler sig total pisset på og endnu mere når man er gravid.

Anmeld

2. september 2010

MetteMTH

Anonym skriver:

Heej Mette .

men som sagt hvis du ikke stoler på ham, er der så noget at bygge videre på? For når du først er kommet dertil kommer du aldrig til at stole på ham igen.

Anmeld

2. september 2010

Silas&Mille

Først får du lige et stort  og tillykke med den lille ny der er på vej, kan se vi kommer til at følges ret godt ad, da jeg er 22+1 i dag.

Det lyder bestemt ikke som en rar situationdu står i med kæresten, men kan godt følge dig i det du skriver. Jeg ville og blive ked og frustreret hvis det var mig. Min kæreste har også været sådan i de først 2-3 år vi var sammen, men det er vendt 180 grader siden jeg blev gravid. Han gør meget mere end jeg havde regnet med og jeg er ikke en gang sygemeldt.

Jeg tænkte på om du har taget en rigtig god snak med ham omkring det her? Ved selvfølgelig ikke om han altid har været sådan, men måske han ikke helt har forenet sig med tanken om at skulle være far og han så (desværre) reagere noget negativt når du spørger om noget.

Jeg håber virkelig I finder ud af det sammen.

Du får lige endnu et

Anmeld

2. september 2010

Anonym trådstarter

Lige præcis jeg føler nemlig han træder godt og grundigt på mig faktisk  jeg skal hjem til mine forældre imorgen kommer først hjem søndag , men skla derefter på skole i Jylland med min udd hvilke min læge har givet grøn lys for , egentlig har jeg jo slet ikk lyst til at skulle på skole når han er sådan så har han jo masser tid til at skrive med piger og besøge dem osv . Ja , måske bare onde tanker der dukker op nu . Men sådan tænker jeg sku . '

Han skal jo til det der svendegilde så hvor meget han lige gider bruge sin hjerne på at tænke på mig er sku nok begrænset . 

jeg håber bare tingene forandre sig . 

Anmeld

2. september 2010

Anonym trådstarter

Morsvarige . 

Ja jeg er 22+6 idag , så det må man sige vi kommer til ja .

Han har desværre aldrig været sådan her før , han har tværtigmod været dybt anderledes , droppede helt at tage i byen , var jeg ikk inviteret med de steder han var inviteret blev han hjemme fordi , han ikk selv ønskede at jeg tog afsted uden ham nogen steder . 

Han er bare vendt på en 25 øre , han har aldrig skrevet med piger fordi han ikk brød sig om jeg skrev med drenge . Han er den mest jalouxe kæreste jeg nogensinde har kendt , men jeg har respekteret det fuldt ud og kun vist ham min kærlighed og droppede alt andet , men ja  . 

Hvad er der så lige sket ????

- Altså når vi snakker om at skulle være forældre så virker han glad og det virker som om han egentlig har affundet sig med det , det er efter hans ønske jeg beholdte det os mit eget self . 

- Jeg kan virkelig ikk kende ham længere , jeg har aller mest lyst til bare at forsvinde i et stort hul indtil det hele var løst , men det nytter desværre ikk noget , jeg kender ikk min kæreste mere !!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.