..
Årh jeg ved faktisk slet ikk hvor jeg skal starte henne .
Jeg har en helt fantastisk kæreste mener jeg selv , men jeg ved virkelig ikk hvad der er gået galt på det sidste , jeg er ved at blive helt knust 
- Vi venter sammen vores første barn og jeg glæder mig som en i pokker til det , men jeg føler mig sku så alene om det
Han var med til første scanning , (NF) Alle de andre ting har jeg selv måtte klare , jeg er blevet sygemeldt fra mit arbejde i uge 19 pga bækkenløsning , det har vikelig været et helvede at skulle komme igennem de 3 uger , jeg har stort set intet kunne fortage mig andet end ligge, sidder og stå . Man blir jo næsten skør i hovedet
Hver gang jeg har spurgt ham om han ikk ville være sød at gøre ting for mig som feks. at støvsuge , så er der bare kommet sure kommentar tilbage , hvis jeg bare kunne havde jeg sku selv gjort det .
- Jeg er desværre så stædig så i sidste ende så bliver jeg så gal over han ikk vil hjælpe mig at jeg selv gør det og det har jeg jo godt kunne mærke , jeg har fandme så ondt så smerten virkelig ikk kan beskrives med ord
Jeg ville så gerne gøre tingene selv for så ved jeg os det bliver gjort ordentligt , men det er desværre bare ik muligt , jeg ved virkelig ikk hvordan jeg nogensinde skal komme igennem de sidste 16 uger hvis det skla fortsætte med de her smertet her og alle de sure kommentar 
- Han er så blevet inviteret til svendegilde hos en af hans kammerater , hvilket jeg faktisk os synes var fint nok . Indtil jeg opdagede at han er begyndt at lyve for mig med en pige han skriver med (bare en veninde siger han) Han fortæller mig ikk sandheden om hvad de skriver om , han sletter altid sine beskeder inden han kommer hjem fra arbejde , ja de har virkelig gjort at jeg virkelig tvivler på ham , jeg ahr fortalt det til ham , men han reagere bare med at det er mig han elsker det er mig han vil vre sammen med , det er jo mig som er mor til hans bar , sådan føler jeg det bare ikk .
Jeg har virkelig ikk lyst ti at han skal tage afsted til det svendegilde hvor jeg ik er inviteret hvilket os gør ondt , men ja . Min tillid til ham er virkelig forsvundet .
- Min kæreste har ret meget gæld fra da han legede ung , derfor os mange udgifter , men vi mangler bestemt ikk noget , jeg sagde s til ham om han ikk synes at 1000 kr ville være nok til det svendegilde kun til at hygge sig for (Jeg syness det er mange penge) som jeg mener vi ville kunne bruge mere fornuftigt , evt på den baby vi skal have , han blev stik hammerne tosset og svaret igen med at jeg var fandme ikk hans mor der skulle bestemme om hvad han skulle bruge den dag ,
Den såret mig , meget det er jo ikk for at være hans mor jeg ved bare at når han først bliver fuld så tænker han ikk over hvor mange penge han bruger og jeg synes vi har andet og bruge penge på nu end at hygge os i byen .
Det er sku mig der har måtte betale for baby tingene indtil videre jeg får 500 kr af ham hver månede til det , men det er sku lidt dyre end det , der er mange ting der skal købes jeg skal os have noget tøj jeg kan passe jo 
- Jeg er ved at drukne mig selv i tanker og tåre
Jeg ved ikk hvad jeg ville med det her , men jeg kom ud med det hele og det hjalp da lidt , undskyld det blev så langt .