Ville da gerne have to piger.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2010

Karo

idamaria83 skriver:

Det kan jeg godt forstå - det er også så ganske fantastisk at have to piger! Og Nanna er bare en køn pige!

Hvor er de dog bare søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

Dictes mor

Karo skriver:

Det klær dig også helt sikkert

Så er det jo bare om at komme op på hesten igen og få lavet en lillesøster til Dicte.

Ja men det eneste problem er, at jeg bestemt ikke har lyst til de hormoner en gang til lige nu, jeg tror, at det lige skal lidt på afstad først.

Anmeld

2. september 2010

TbCp

Dictes mor skriver:

Jeg passede min niece igår, og det var bare så hyggeligt. Hun er så sød, jeg kan slet ikke stå for hende. Her er lige et billede fra igår. Jeg kunne vist godt tænke mig at have to piger på et tidspunkt.

Hvor hyggeligt

Og rigtig dejligt billede....

Herhjemme håber vi også på en pige mere når det bliver den tid Meeeen mon ikke vi bliver ligeså glade hvis det skulle blive en dreng

Anmeld

2. september 2010

anna-jonas

Dictes mor skriver:

Ja men det eneste problem er, at jeg bestemt ikke har lyst til de hormoner en gang til lige nu, jeg tror, at det lige skal lidt på afstad først.

Hvorfor prøver i ikke bare naturmetoden.............det er jo set før, at det kan lade sig gøre, når man mindst venter det. Jeg synes det er mægtigt rart at have 2 piger, der ligger rimeligt tæt. Sikke en glæde de har af hinanden. Men ved du hvad?? Jeg syntes også at det var super, at få en dreng................dengang for snart længe siden.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. september 2010

Dictes mor

Anna-jonas skriver:

Hvorfor prøver i ikke bare naturmetoden.............det er jo set før, at det kan lade sig gøre, når man mindst venter det. Jeg synes det er mægtigt rart at have 2 piger, der ligger rimeligt tæt. Sikke en glæde de har af hinanden. Men ved du hvad?? Jeg syntes også at det var super, at få en dreng................dengang for snart længe siden.

Jeg har fået at vide af lægerne, at jeg ikke må prøve på den gammeldags metode, da jeg har meget stor risiko for graviditet udenfor livmoderen, og det vil jeg helst ikke risikere. Så jeg vil ikke prøve, med mindre jeg har fået et okay fra lægerne. Og så skal jeg ærligt indrømme, at jeg er bange for det med at prøve selv og gå og vente, jeg ved ikke, om jeg kan klare sådan en omgang igen, det var simpelthen så hårdt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.