Ville da gerne have to piger.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

687 visninger
14 svar
0 synes godt om
2. september 2010

Dictes mor

Jeg passede min niece igår, og det var bare så hyggeligt. Hun er så sød, jeg kan slet ikke stå for hende. Her er lige et billede fra igår. Jeg kunne vist godt tænke mig at have to piger på et tidspunkt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

Ni-ko-li-ne

Dictes mor skriver:

Jeg passede min niece igår, og det var bare så hyggeligt. Hun er så sød, jeg kan slet ikke stå for hende. Her er lige et billede fra igår. Jeg kunne vist godt tænke mig at have to piger på et tidspunkt.

det klær dig Camilla! i må igeng med een mere... ;0) hun er godt nok også køn din niece!

Anmeld

2. september 2010

Dictes mor

Ni-ko-li-ne skriver:

det klær dig Camilla! i må igeng med een mere... ;0) hun er godt nok også køn din niece!

Og så er hun noget af det sødeste i verden. Jeg hentede hende i vuggenstuen, og da hun så mig smilede hun, sagde Milla og løbe hen for at vise mig en masse ting, jeg skulle have den helt store rundvisning Det er så sødt, og så er jeg imponeret over, at hun kalder mig Milla, hun er jo "kun" 1 år og 4 mdr.

Anmeld

2. september 2010

Ni-ko-li-ne

Dictes mor skriver:

Og så er hun noget af det sødeste i verden. Jeg hentede hende i vuggenstuen, og da hun så mig smilede hun, sagde Milla og løbe hen for at vise mig en masse ting, jeg skulle have den helt store rundvisning Det er så sødt, og så er jeg imponeret over, at hun kalder mig Milla, hun er jo "kun" 1 år og 4 mdr.

jamen, du vil blive ganske overrasket... det gjorde vi i alt fald... lige pludslig, så taler de sgu! og forstår alt det man siger til dem...hvilket kan være svært at forestille sig mens de er små...

Nikoline er jo godt 21 mdr nu... og den der udvikling er helt vild!

Anmeld

2. september 2010

Dictes mor

Ni-ko-li-ne skriver:

jamen, du vil blive ganske overrasket... det gjorde vi i alt fald... lige pludslig, så taler de sgu! og forstår alt det man siger til dem...hvilket kan være svært at forestille sig mens de er små...

Nikoline er jo godt 21 mdr nu... og den der udvikling er helt vild!

Ja det er altså vildt, det er slet ikke til at forestille sig med Dicte endnu, men hvor bliver det altså bare hyggeligt.

Tænk sig at Nikoline er så stor allerede. Lige om lidt er hun 2 år, og så er hun jo en stor pige pludselig.

Anmeld

2. september 2010

Ida.

Det kan jeg godt forstå - det er også så ganske fantastisk at have to piger! Og Nanna er bare en køn pige!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. september 2010

Ni-ko-li-ne

Dictes mor skriver:

Ja det er altså vildt, det er slet ikke til at forestille sig med Dicte endnu, men hvor bliver det altså bare hyggeligt.

Tænk sig at Nikoline er så stor allerede. Lige om lidt er hun 2 år, og så er hun jo en stor pige pludselig.

schhhhhhhhhh jeg prøver ikke at tænke på det... ha ha

min lille pige, hun er pludslig stor.... hvornår er det lige sket?

Anmeld

2. september 2010

Dictes mor

idamaria83 skriver:

Det kan jeg godt forstå - det er også så ganske fantastisk at have to piger! Og Nanna er bare en køn pige!

Altså de to piger! Det er så søde og fine!

Anmeld

2. september 2010

Dictes mor

Ni-ko-li-ne skriver:

schhhhhhhhhh jeg prøver ikke at tænke på det... ha ha

min lille pige, hun er pludslig stor.... hvornår er det lige sket?

Det går hurtigt pludselig

Anmeld

2. september 2010

Karo

Det klær dig også helt sikkert

Så er det jo bare om at komme op på hesten igen og få lavet en lillesøster til Dicte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.