Badestol eller ej?? hovedhalefad eller ej??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2010

*A*

mullesmith2 skriver:

Jeg har købt sådan et badekar i bilka til 90kr, mest fordi jeg ikke har lyst til at bruge mange penge på sådan noget grej de ikke skal være i ret lang tid af gangen, men ved ikke om jeg har fortrudt jeg ikke har sådan en badestol dertil også og om man overhovedet kan få sådan en til det badekar?

Har heller ikke købt hovedehalefad, vi har puslekommode på badeværelset så ved heller ikke om det er nødvendig, kan dog ikke nå håndvasken mens jeg holder på baby!!

Hvordan har i ellers gjort med de der badeting?? er der nogen ting i ikke har kunne undvære??

Jeg har købt en badestol og et hoved/halefad. Er spændt på om jeg får det brugt. Nogle af mine veninder siger at tingene er uundværlige og andre veninder siger at de ikke er nødvendige...

Så jeg kan godt forstå at du spørger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har ikke kunne undvære badestolen. Vi var rigtig glade for den. Da de var helt nyfødte havde vi dog vores arm inden under dem.

Vi har aldrig haft et hoved/hale-fad og har aldrig savnet det. En skål med vand er lige så godt, hvis man ikke har pusleplads på badeværelset.

Anmeld

1. september 2010

Mor-til-asta-09

mullesmith2 skriver:

Jeg har købt sådan et badekar i bilka til 90kr, mest fordi jeg ikke har lyst til at bruge mange penge på sådan noget grej de ikke skal være i ret lang tid af gangen, men ved ikke om jeg har fortrudt jeg ikke har sådan en badestol dertil også og om man overhovedet kan få sådan en til det badekar?

Har heller ikke købt hovedehalefad, vi har puslekommode på badeværelset så ved heller ikke om det er nødvendig, kan dog ikke nå håndvasken mens jeg holder på baby!!

Hvordan har i ellers gjort med de der badeting?? er der nogen ting i ikke har kunne undvære??

Badestol er absolut en god ting.. vi var så glade for vores.. Og mener du kan få dem i bilka også, så de passer til karret...

Hoved/halefad.. NEJ LAD VÆRE.. Er spild af penge.. vi har kun vores pga det var med i sådan en startpakke som vi købte...

Anmeld

1. september 2010

mullesmith2

baby2010 skriver:

Badestol er værd at investere i - hovedhalefad er ikke. Det er nok med en plasticskål med vand 

Ok bare sådan en almindelig badestol med sugekopper under er fin nok? har fundet en til 99kr nemlig  ja jeg tror også jeg dropper det der hovedehalefad, kan jo bare skylle nogen skumklude op inden jeg lægger baby på bordet, og ellers har jeg også tænkt mig at bruge vådservietter.

Anmeld

1. september 2010

mullesmith2

Der er delte meninger om det kan jeg høre, jeg tror jeg venter og ser med de ting så, for jeg kan jo altid købe det hvis jeg syntes jeg står og mangler det til den tid de er her  tak for alle de hurtige svar så er jeg fri for at spekulere mere på de ting. Køber nok en badestol når babyerne er et par måneder gamle så tøj jeg også lidt bedre at de sidder deri...

Anmeld

2. september 2010

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

her har vi ikke brugt nogle af delene, syntes ikke en bade skol er et must, da det er rigtig hyggeligt at holde den lille med armen, og hoved/halefad vil jeg sige at en palje er fint.

Anmeld

2. september 2010

Halbschön

mullesmith2 skriver:

Vi fandt et badekar med integreret badestol.. Og det har vi været rigtig glade for.. Hoved/halefad købte vi, men har aldrig brugt det, da vi bruger vådservietter...

Anmeld

2. september 2010

DK

baby2010 skriver:

Badestol er værd at investere i - hovedhalefad er ikke. Det er nok med en plasticskål med vand 

Enig!!! Kirstine var glat som en ål, og det var bare så svært at holde hende, mens hun også skulle vaskes. Hun lå bare så godt i badestolen og det var nemt at åbne/lukke shampoo og vride vaskekluden op, og bare lege fordi man havde begge hænder fri. Jeg brugte min badestol indtil hun selv kunne sidde op!

Anmeld

2. september 2010

slettet_7530

Vi havde badekarsstativ og badestol, jeg er forholdsvis høj og fik sindsygt ondt i arm nakke og skuldre uden badestolen.

Hoved-halefad havde vi også men det var ikke en nødvendighed, en plasticskål kunne sagtens have gjort det

Anmeld

7. september 2010

LC

Vi har ikke hoved/hale fad - har som mange andre skriver bare brugt en plastik skål...

Vi har en badestol og var glad for den i et kort stykke tid, hun kunne først sidde rigtigt i den da hun var 3 måneder og da hun var 5 måneder kunne hun sidde selv og nægtede at ligge i den, så brugte den kun i 2 måneder.

Så er glad for jeg fandt en til 50kr på udsalg. for er ikke mange gange hun har brugt den, for vi gik til babysvømning med hende, og havde hende også nogle dage bare med under bruseren, hvilket ikke generede hende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.