Badestol eller ej?? hovedhalefad eller ej??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.189 visninger
20 svar
0 synes godt om
1. september 2010

mullesmith2

Jeg har købt sådan et badekar i bilka til 90kr, mest fordi jeg ikke har lyst til at bruge mange penge på sådan noget grej de ikke skal være i ret lang tid af gangen, men ved ikke om jeg har fortrudt jeg ikke har sådan en badestol dertil også og om man overhovedet kan få sådan en til det badekar?

Har heller ikke købt hovedehalefad, vi har puslekommode på badeværelset så ved heller ikke om det er nødvendig, kan dog ikke nå håndvasken mens jeg holder på baby!!

Hvordan har i ellers gjort med de der badeting?? er der nogen ting i ikke har kunne undvære??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

baby2010

Badestol er værd at investere i - hovedhalefad er ikke. Det er nok med en plasticskål med vand 

Anmeld

1. september 2010

LISBETH:-)

ha ha det kommer jo an på hvem man spørger.

Jeg købte begge dele :-) badestolen har jeg ALDRIG brugt, den fungere bare ikke for mig. Hoved/hale fad brugte jeg den første måned, men hvis du har pusleplads på badeværelset så skulle jeg da ikke mene at du får brug for det.

Anmeld

1. september 2010

Moar'en

Jeg vil også sige at badestolen er et must ( i hvert fald her) Jeg har også været rigtig glad for badekarstativ

Anmeld

1. september 2010

Mira0911

Badestol købte vi og brugte det rigtig meget...

Hoved/hale fad havde vi også, brugte det slet ikke...

Anmeld

1. september 2010

quar20

Vi købte begge ting.. Men det var spild af penge hos os..!! DESVÆRRE..!! Vi brugte badestolen 1 gang og syntes det var hyggeligere at have ham i min arm.. Vi havde badekarstativ så jeg stod rigtig godt mht. til holdning af ryggen osv..!! Desuden stoler jeg ikke på de stole.. Ved ikke hvorfor - men ja..!!

Hoved/halefad.. Hmm.. en plastik skål er fin..!! Herhjemme bruger vi vådservietter..!! Heldigvis blev min veninde gravid lige efter jeg havde født så hun overtog grejet da jeg ikke ku få det solgt..!!

Anmeld

1. september 2010

twinboys

Vi havde babestol men drengene gad den ikke og jeg synes også det var bedre og mere dejligt uden... Og hoved hale fad nej nej nej ikke hvis man har vand lige ved siden af hvor man pusler

Majbritt

Anmeld

1. september 2010

Maddox

Her har vi heller ALDRIG brugt badestol... Tænker at det må være både hyggeligere og skønnere for bebs at ligge i mors eller fars arm, frem for i en hård plastik stol  

Anmeld

1. september 2010

Tdittmann

Jeg har aldrig brugt badestol til vores 3 dejlige børn - moren kan ikke finde ud af at placerer børnene rigtigt deri.

Og som en anden skriver - ja så stoler jeg ikke på badestolene - jeg er mere tryg ved at de ligger i min arm.

Hoved/hale fad er ikke nødvendig, når du har pusleplads i badeværelset. Jeg gør det at jeg tager klude og gør våde mens jeg holder Anders på armen og tager dem med over til puslebordet. Jeg kan nemlig heller ikke nå vandet fra puslepladsen og jeg tør ikke gå fra ham bare 5 sek.

Anmeld

1. september 2010

frk Jensen

Jeg havde ingen badestol.. og har ikke savnet den..

Jeg havde også et hoved hale fad, det blev vel brugt et par gange..

syns de to ting er spild af penge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.