Udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2010

Papaya

Tjuhl skriver:

jeg har det også og med 6 uger til termin. det skulle være helt normalt (så længe det har normal farve og ingen underlig lugt ). jeg har jo hård mave som ind i helvede og når jeg har siddet der og presset et stykke tid, så kan jeg godt få en helt klump udflåd ud - det er knap så lækkert

Jeg har også døjet meget med hård mave, men passe på med at presse for meget, jeg fik en ordenlig hæmoride af det, og det er ikke spor sjovt!!   Jeg drikker forresten noget movicol om aftenen inden jeg går i seng, og det hjælper på hård mave.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

oo

Prisana skriver:

Jeg har også døjet meget med hård mave, men passe på med at presse for meget, jeg fik en ordenlig hæmoride af det, og det er ikke spor sjovt!!   Jeg drikker forresten noget movicol om aftenen inden jeg går i seng, og det hjælper på hård mave.

jeg er sluppet udenom hæmorider, men har fået en rift i mellemkødet  nu har jeg taget magnesia siden i mandags og det hjælper, men det er ikke normalt endnu

Anmeld

3. september 2010

Papaya

Tjuhl skriver:

jeg er sluppet udenom hæmorider, men har fået en rift i mellemkødet  nu har jeg taget magnesia siden i mandags og det hjælper, men det er ikke normalt endnu

Okay, men det andet jeg skrev er super godt!!  Vil bare anbefale det det pulver movicol, det virker på en dejlig behagelig måde.    Jeg blev indlagt på skejby for et par mdr. siden med en slem forstoppelse, der fik jeg at vide at man skal passe lidt på med magnesia, men hvis det virker på dig skal du bare huske at drikke rigeligt med vand, for ellers modvirker det det bare...

Anmeld

3. september 2010

oo

Prisana skriver:

Okay, men det andet jeg skrev er super godt!!  Vil bare anbefale det det pulver movicol, det virker på en dejlig behagelig måde.   Jeg blev indlagt på skejby for et par mdr. siden med en slem forstoppelse, der fik jeg at vide at man skal passe lidt på med magnesia, men hvis det virker på dig skal du bare huske at drikke rigeligt med vand, for ellers modvirker det det bare...

jep nemlig, massere og massere af vand min læge sagde også at hvis magnesiaen ikke duede, så skulle jeg skifte til movicol!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.