Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja som overskriften siger handler mit spørgsmål om udflåd... Jeg er begyndt og ha meget udflåd synes jeg er det normalt når der kun er 6 uger til termin...?
Håber der er nogen der kan hjælpe mig...?
Knus fra Natascha
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ved det faktisk ikke. Men har aldrig rigtig haft noget, og nu har jeg bare meget men er 4 mdr henne.
jeg er 6,5 mdr henne og har også ekstremt meget ØV... så længe det er hvidt så er der ikke noget at være nervøs for. Bliver det grønt skal man kontakte lægen.
Det er vidst meget normalt...
Jeg havde det under hele graviditeten stort set...
nu 1½ år efter, tja der har det ikke ændret sig....
MoarJ skriver: Det er vidst meget normalt... Jeg havde det under hele graviditeten stort set... nu 1½ år efter, tja der har det ikke ændret sig....
øv det var da trist
Mka skriver: øv det var da trist
Mega meget... Og lægen siger hver gang "Det er fint med så meget"
MoarJ skriver: Mega meget... Og lægen siger hver gang "Det er fint med så meget"
Kan da også være det er det , men altså jeg føler mig altså ikke så lækker.
Mka skriver: Kan da også være det er det , men altså jeg føler mig altså ikke så lækker.
Nej vel, synes det er noget så træls..
Jeg er 7 mdr. henne og har haft meget af det siden jeg var 4 mdr. henne, og synes også at det er træls og går med trusseindlæg hele tiden faktisk.
jeg har det også og med 6 uger til termin. det skulle være helt normalt (så længe det har normal farve og ingen underlig lugt ). jeg har jo hård mave som ind i helvede og når jeg har siddet der og presset et stykke tid, så kan jeg godt få en helt klump udflåd ud - det er knap så lækkert
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128