Jontes navngivning - billedspam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sommerfuglelarven skriver:

Hihi, jeg troede faktisk at han hed Jonte, synes at det er så fint et navn med svensk klang (er selv ca 1/4 svensk)

Det ser ud til, og lyder til at I har haft en rigtig dejlig dag - og hvor er I bare en smuk familie

Hehehe, har du ikke set min streamer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

Nanna444

Ej en lækker lille dreng du har dig, Rosa Et stort tillykke med ham!

Og så lige een ting til: kan du ikke lige sende mig opskriften på hvordan man som mor kommer til at se så godt og overskudsagtig ud??

Hilsen en slidt og træt mutter til en snart 9mrd gammel skurk

Anmeld

2. september 2010

Diana...

Det lyder bare som om i havde en helt fantastisk dag. Super gode billeder og sikket noget fint sødt tøj han har på  Og stort tillykke med ham 

Knus Diana

Anmeld

2. september 2010

oo

Rosa skriver:

Stjæl du bare løs! Vi havde det selv sådan at der skulle være en ceremoniel del så det netop ikke bare blev kage-kaffebord, men den skulle ikke handle om Gud, religion m.m.

Ateistmor Line eller "Gullimulli" som vi kalder hende nu holdt en helt fantastisk tale som hun indledte med at vi jo vidste at hun ikke kunne bidrage med de traditionelle kristne dyder i sin "opdragelse" af Jonathan (hun er glødende ateist, som hun selv siger er videnskaben hendes religion), men at hun alligevel mente at hun kunne bidrage til at lære ham om kærlighed, at være tro mod sig selv, om at søge sandheden i livet, om at lære sig selv at kende og om ansvar og forpligtelse overfor andre mennesker. Det var så smukt sagt

Som jeg så tit har skrevet så kom ordene fra hjertet og ikke fra biblen.

puha, ja, jeg fik tårer i øjnene af at læse det, det var virkelig smukt sagt - og SÅ sandt!

det er sjovt, for vi holder aldrig traditionelle fester når vi fejrer større ting (eller mindre ting) og på en eller anden måde var den navngivningsfest blevet sådan lidt en træls ting, fordi vi ikke rigtig kunne greje den. Men dit indlæg har bare sat så mange ting igang herhjemme, det er helt vildt fedt, og Søren er bare MED på en helt anden måde end han var før   jeg tænker jo også, at selvfølgelig skal det markeres som den store dag det er, det er jo en "velkommen til verden" fest for ens barn og der skal folk sgu da ikke bare sidde og få en kop kaf' og et stykke lagkage og så fise hjem igen og tænke "jaja, det var jo en fin eftermiddag", der skal være noget der bare siger VORES familie og VORES fest og ja.... jeg er bare vildt inspireret, så tak fordi jeg må stjæle - endnu en gang

Anmeld

2. september 2010

dorthemus

Dejlige billeder Rosa og I er bare så smukke sammen  Det slog mig lige hvor meget Jonathan ligner sin far...de har da samme mund

Anmeld

2. september 2010

Moderator

dorthemus skriver:

Dejlige billeder Rosa og I er bare så smukke sammen  Det slog mig lige hvor meget Jonathan ligner sin far...de har da samme mund

Haha, hvor sjovt at du siger det, for munden er faktisk det der ligner mig mest Han har arvet mit temperament og mit overbid - værs'go sønnikke

Anmeld

2. september 2010

dorthemus

Rosa skriver:

Haha, hvor sjovt at du siger det, for munden er faktisk det der ligner mig mest Han har arvet mit temperament og mit overbid - værs'go sønnikke

Jamen altså se lige det billede af jer alle tre, det er da samme mund!!!  

Anmeld

2. september 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

puha, ja, jeg fik tårer i øjnene af at læse det, det var virkelig smukt sagt - og SÅ sandt!

det er sjovt, for vi holder aldrig traditionelle fester når vi fejrer større ting (eller mindre ting) og på en eller anden måde var den navngivningsfest blevet sådan lidt en træls ting, fordi vi ikke rigtig kunne greje den. Men dit indlæg har bare sat så mange ting igang herhjemme, det er helt vildt fedt, og Søren er bare MED på en helt anden måde end han var før   jeg tænker jo også, at selvfølgelig skal det markeres som den store dag det er, det er jo en "velkommen til verden" fest for ens barn og der skal folk sgu da ikke bare sidde og få en kop kaf' og et stykke lagkage og så fise hjem igen og tænke "jaja, det var jo en fin eftermiddag", der skal være noget der bare siger VORES familie og VORES fest og ja.... jeg er bare vildt inspireret, så tak fordi jeg må stjæle - endnu en gang

Du skal være så hjertelig velkommen

Det var virkelig en dejlig dag! Jeg var simpelthen rørt helt ind i hjertet og kunne gå og snøfte flere dage efter ved tanken om talerne

Min veninde som skal føde nu her ca. samtidigt som dig ville også gerne bare have navngivning og er virkelig heller ikke religiøs, men hendes kæreste var meget fast på at det skulle være i kirken, så hun gav sig på det punkt, så det er herligt når man er helt enige om tingene. Og så er jeg jo meldt ud af folkekirken (eller det bliver jeg når jeg får afleveret de sk... papirer som har ligget klar i 2 måneder nu) - så det ville være HELT forkert hvis vi skulle have stået og forsaget djævelen og alle hans gerninger og al hans væsen foran Gud og hvermand   

Anmeld

2. september 2010

Sommerfuglelarven

Rosa skriver:

Hehehe, har du ikke set min streamer?

Jeg har faktisk ikke læst navnet derpå, har godt tjekket den engang imellem for at se Jontes alder, men har ikke lagt mærke til at der står Jonathan

Anmeld

2. september 2010

Moderator

Sommerfuglelarven skriver:

Jeg har faktisk ikke læst navnet derpå, har godt tjekket den engang imellem for at se Jontes alder, men har ikke lagt mærke til at der står Jonathan

Hehehe, jamen Jonte er også supersødt Men det er den svenske forkortelse for Jonathan, ligesom alle der hedder Jesper kaldes Jeppe og Kasper/Karl bliver til Kalle, Niklas til Nicke osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.