Jontes navngivning - billedspam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2010

Bayze

Det ser bare ud til at have været en rigtig fin og smuk dag, og præget af din vanlige sans for detaljen I er bare så smukke allesammen og dit og Jontes tøj er da helt vidunderligt

Stort tillykke til dig og Niklas med jeres lille guldklump

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sofia skriver:

Tillykke med ham - det lyder som en rigtig hyggelig eftermiddag, og hvor er det bare et virkelig fint sæt tøj han har på den lille!

Ja ikke? Det har Mormor strikket og så satte jeg et bånd på

Anmeld

2. september 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

åh hvor lyder det som en god fest! Jonathan ligner også en der har fået en tår over tørsten på sidste billede

Hehe, ja, han har efterhånden lært at pakke smilet langt væk hver gang kameraet kommer frem Så da han mindst ventede det, skød min søster lige fra hoften og fik det eneste smilebillede af ham på dagen

Anmeld

2. september 2010

Moderator

Mia Maia skriver:

Wauw et lækkert par - plus virkelig sød Jonathan

Det lyder som en virkelig god dag, men en rigtig dejlig cermoni...

Kalder i ham mest Jonte, eller er det kun når du skriver herinde??

Hehe, jeg snakkede lige med min kammi i går om at jeg egentlig mest kalder Jonte for "ham" Men ellers er det ca. 50/50...

Anmeld

2. september 2010

FruEllingsen

Hvor lyder det bare som en helt igennem fin og personlig dag

Tillykke med at han har fået sit navn

Anmeld

2. september 2010

MM1987

Rosa skriver:

Hehe, jeg snakkede lige med min kammi i går om at jeg egentlig mest kalder Jonte for "ham" Men ellers er det ca. 50/50...

Så 50/50 Jonte/Jonathan plus lidt ham

Anmeld

2. september 2010

Sommerfuglelarven

Hihi, jeg troede faktisk at han hed Jonte, synes at det er så fint et navn med svensk klang (er selv ca 1/4 svensk)

Det ser ud til, og lyder til at I har haft en rigtig dejlig dag - og hvor er I bare en smuk familie

Anmeld

2. september 2010

oo

Rosa skriver:

Hehe, ja, han har efterhånden lært at pakke smilet langt væk hver gang kameraet kommer frem Så da han mindst ventede det, skød min søster lige fra hoften og fik det eneste smilebillede af ham på dagen

jeg må indrømme, jeg lå vågen en hel time i nat og bare tænkte på vores navngivningsfest efter at have læst om jeres. Jeg vil ikke have en dåb, men jeg synes også det er så træls at have en "kaffe og kage" navngivningsfest, som jo egentlig bare er dåbsfesten uden dåb. Men jeres måde at gøre det på er virkelig virkelig inspirerende!! så jeg tror der blir stjålet lidt ideer, hvis det er okay?

Anmeld

2. september 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

jeg må indrømme, jeg lå vågen en hel time i nat og bare tænkte på vores navngivningsfest efter at have læst om jeres. Jeg vil ikke have en dåb, men jeg synes også det er så træls at have en "kaffe og kage" navngivningsfest, som jo egentlig bare er dåbsfesten uden dåb. Men jeres måde at gøre det på er virkelig virkelig inspirerende!! så jeg tror der blir stjålet lidt ideer, hvis det er okay?

Stjæl du bare løs! Vi havde det selv sådan at der skulle være en ceremoniel del så det netop ikke bare blev kage-kaffebord, men den skulle ikke handle om Gud, religion m.m.

Ateistmor Line eller "Gullimulli" som vi kalder hende nu holdt en helt fantastisk tale som hun indledte med at vi jo vidste at hun ikke kunne bidrage med de traditionelle kristne dyder i sin "opdragelse" af Jonathan (hun er glødende ateist, som hun selv siger er videnskaben hendes religion), men at hun alligevel mente at hun kunne bidrage til at lære ham om kærlighed, at være tro mod sig selv, om at søge sandheden i livet, om at lære sig selv at kende og om ansvar og forpligtelse overfor andre mennesker. Det var så smukt sagt

Som jeg så tit har skrevet så kom ordene fra hjertet og ikke fra biblen.

Anmeld

2. september 2010

Moderator

Mia Maia skriver:

Så 50/50 Jonte/Jonathan plus lidt ham

Mest bare "ham"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.