Tjuhl skriver:

jeg må indrømme, jeg lå vågen en hel time i nat og bare tænkte på vores navngivningsfest efter at have læst om jeres. Jeg vil ikke have en dåb, men jeg synes også det er så træls at have en "kaffe og kage" navngivningsfest, som jo egentlig bare er dåbsfesten uden dåb. Men jeres måde at gøre det på er virkelig virkelig inspirerende!! så jeg tror der blir stjålet lidt ideer, hvis det er okay? 
 Stjæl du bare løs!  Vi havde det selv sådan at der skulle være en ceremoniel del så det netop ikke bare blev kage-kaffebord, men den skulle ikke handle om Gud, religion m.m.
 Vi havde det selv sådan at der skulle være en ceremoniel del så det netop ikke bare blev kage-kaffebord, men den skulle ikke handle om Gud, religion m.m.
 Ateistmor Line eller "Gullimulli" som vi kalder hende nu holdt en helt fantastisk tale som hun indledte med at vi jo vidste at hun ikke kunne bidrage med de traditionelle kristne dyder i sin "opdragelse" af Jonathan (hun er glødende ateist, som hun selv siger er videnskaben hendes religion), men at hun alligevel mente at hun kunne bidrage til at lære ham om kærlighed, at være tro mod sig selv, om at søge sandheden i livet, om at lære sig selv at kende og om ansvar og forpligtelse overfor andre mennesker. Det var så smukt sagt 

Som jeg så tit har skrevet så kom ordene fra hjertet og ikke fra biblen.

Anmeld