Har det helt skidt;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2010

Mira0911

Laulund87 skriver:

Nogen der har prøvet at andre nærmest "sviner" jeres børn til?

Min datter har store vanskeligheder med at spise og derfor får hun sondemad..Hun har dog nærmest ikke haft brug for sonden i en uge nu og det er bare skønt. Det er jeg super stolt af og jeg skrev om det på fb.

Nu har en i mandens familie kommenteret på det, han siger vi er nogle pyldrehoveder og at vi skal tage os sammen, ellers lærer hun det aldrig

Jeg får det virkelig skidt for man tvivler vel altid på om man gør det rigtige??

Jeg er edderrasende på ham for hvad fanden bilder han sig lige ind?! Han ved slet ikke hvad for problemer hun har!

Andre der synes han skulle have et ordentligt los i r****?

Vil bare sige, du ved hvor jeg er... :O)

Kan fortælle dig om en situation, som jeg ikke vil fortælle på så åbent et forum...

Skal godt nok i seng nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

Laulund87

Mette+Mathias skriver:

1. Slet ham som ven - uden forklaring.
2. Ignorer hans udtalelser, han har tydeligvis ikke forstand på noget som helst, der er jo ikke nogen som giver deres barn sondemad for sjov!

Han er slettet og det samme er hans kommentarer. Han slettede desuden sin profil lidt efter så han har nok fortrudt, håber jeg i hvert fald.

Anmeld

2. september 2010

Laulund87

MoarJ skriver:

Vil bare sige, du ved hvor jeg er... :O)

Kan fortælle dig om en situation, som jeg ikke vil fortælle på så åbent et forum...

Skal godt nok i seng nu...

Tak Skriver til dig..

Anmeld

2. september 2010

baby2010

Det pisser mig SÅ meget af at høre om sådan nogle mennesker! Vi oplever det desværre allesammen som mødre. Folk tror de er så kloge, men vi mødre ved jo bedst, op i røven med andres holdninger!

Julie

Anmeld

2. september 2010

Laulund87

baby2010 skriver:

Det pisser mig SÅ meget af at høre om sådan nogle mennesker! Vi oplever det desværre allesammen som mødre. Folk tror de er så kloge, men vi mødre ved jo bedst, op i røven med andres holdninger!

Julie

Ja jeg er virkelig også gal og hvis folk ikke har noget godt at sige om ens børn, skal de bare lukke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.