Har det helt skidt;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

980 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. september 2010

Laulund87

Nogen der har prøvet at andre nærmest "sviner" jeres børn til?

Min datter har store vanskeligheder med at spise og derfor får hun sondemad..Hun har dog nærmest ikke haft brug for sonden i en uge nu og det er bare skønt. Det er jeg super stolt af og jeg skrev om det på fb.

Nu har en i mandens familie kommenteret på det, han siger vi er nogle pyldrehoveder og at vi skal tage os sammen, ellers lærer hun det aldrig

Jeg får det virkelig skidt for man tvivler vel altid på om man gør det rigtige??

Jeg er edderrasende på ham for hvad fanden bilder han sig lige ind?! Han ved slet ikke hvad for problemer hun har!

Andre der synes han skulle have et ordentligt los i r****?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

Koen.

Helt enig han burde helt bestemt have en ordenlig opsang i gør det der er bedst for jeres datter ogselvfølgelig er i stolte af hende for det er da sejt gået hun ikke har haft brug for den

KÆMPE og lad så den kommentar fise lige igennem!

Anmeld

1. september 2010

Maise

Laulund87 skriver:

Min datter har store vanskeligheder med at spise og derfor får hun sondemad..Hun har dog nærmest ikke haft brug for sonden i en uge nu og det er bare skønt. Det er jeg super stolt af og jeg skrev om det på fb.

Nu har en i mandens familie kommenteret på det, han siger vi er nogle pyldrehoveder og at vi skal tage os sammen, ellers lærer hun det aldrig

Jeg får det virkelig skidt for man tvivler vel altid på om man gør det rigtige??

Jeg er edderrasende på ham for hvad fanden bilder han sig lige ind?! Han ved slet ikke hvad for problemer hun har!

som du siger er han uviden om dit barns problemer og har derfor en masse fordomme. ignorer ham eller spørg hvem der har ringet ham op, for det har du da ihvertfald ikke. ellers måske forklar ham hvordan det hænger sammen, men det har du måske forsøgt?? nogle mennesker er bare smart i en fart og tænker sig ikke om at de kan såre andre, det skal han egentlig have af vide.

du kender dit barn bedst, derfor gør du det rigtige

Anmeld

1. september 2010

wamse

Nogle mennesker snakker som de har forstand til, og det er han jo så et bevis for Han udtaler sig jo om noget som han intet fatter af.

Anmeld

1. september 2010

Laulund87

Maise skriver:

som du siger er han uviden om dit barns problemer og har derfor en masse fordomme. ignorer ham eller spørg hvem der har ringet ham op, for det har du da ihvertfald ikke. ellers måske forklar ham hvordan det hænger sammen, men det har du måske forsøgt?? nogle mennesker er bare smart i en fart og tænker sig ikke om at de kan såre andre, det skal han egentlig have af vide.

Det er en vi har snakket rimeligt meget med og han besøgte os endda da vi var indlagt med hende, så han ved godt hvad hun fejler Ved sgu ikke hvad der lige sker..Det er ikke nemt at ignorere sådan en kommentar.

Anmeld

1. september 2010

Laulund87

lillespurv19 skriver:

Helt enig han burde helt bestemt have en ordenlig opsang i gør det der er bedst for jeres datter ogselvfølgelig er i stolte af hende for det er da sejt gået hun ikke har haft brug for den

KÆMPE og lad så den kommentar fise lige igennem!

Tak for det!

Anmeld

1. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

glem ham, søde... sikke en røv!

Tillykke med at det går så godt, i øvrigt! Hvor er det bare fedt at hun er blevet så dygtig

Anmeld

1. september 2010

Laulund87

Maise skriver:

Altså han ved hvad hun fejler, men han ser sgu ikke hvilken kamp vi har ved hvert måltid..

Anmeld

1. september 2010

Laulund87

Caroline86 skriver:

glem ham, søde... sikke en røv!

Tillykke med at det går så godt, i øvrigt! Hvor er det bare fedt at hun er blevet så dygtig

Ja prøver at glemme det, men det er bare svært..

Det er bare dejligt at hun ligefrem SPISER og forhåbentligt bliver ved med det..

Anmeld

1. september 2010

Mette+Mathias

Laulund87 skriver:

1. Slet ham som ven - uden forklaring.
2. Ignorer hans udtalelser, han har tydeligvis ikke forstand på noget som helst, der er jo ikke nogen som giver deres barn sondemad for sjov!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.