kitty skriver:
Ja, den er god nok. Jeg er GLAD idag. Og træt, men det er en mindre detalje 
Jeg er begyndt i praktik idag, og jeg har ærlig talt haft lidt dårlig mave over det. Jeg skal være der i 5 uger, og de næste 4 uger står jo på behandling og hormoner og scanninger med stavblenderen (ja, det er altså blevet mit navn til den
) og køreture frem og tilbage og moodswings og bare.. ja.. en masse tanker! Men det gik SÅ godt med vejleder.
Jeg fra fra starten ærlig og sagde, at vi er opstartet i behandling, og at jeg derfor gerne vil "gemme" mine studiedage, da jeg altså kommer til at gå lidt fra til undersøgelser. Og hendes svar var: NEJ hvor spændende!!! Men er det ikke hårdt... Og så var luften ligesom taget af den nervøsitetsballon!! 
Resten af dagen gik med planlægning af timer, og aaalt det kedelige og praktiske. Men det er SÅ rart at have det på plads, stadig med muligheder for pludselige ændringer grundet behandlingen. Jeg er så taknemlig for at hun var lydhør, Jeg har krav på at få fri til behandling, men det var bare rart at det var en selvfølge og ikke en kamp!
Hormonerne har ikke været så hårde idag!!
De sagde på klinikken at det ville blive værst efter en uge - men jeg har taget det en uge idag, og nu er det vendt (håber vi!) så jeg er happy idag!! Fik lidt kvalme til spisetid og endte derfor med at spise vanilleis med daim-kugler og karamelsovs. Flot ikk??
Jeg er alene hjemme, bjørnen er på firmarejse til England. Så nu går jeg og maler herhjemme (billede/collage) hvilket jeg ikke har gjort i flere måneder.... 

Kitty er glad!!

Og se hvad jeg har fundet 
Er de ikke fiiine??