Happy Kitty! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

719 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. september 2010

otlitrom

Ja, den er god nok. Jeg er GLAD idag. Og træt, men det er en mindre detalje

Jeg er begyndt i praktik idag, og jeg har ærlig talt haft lidt dårlig mave over det. Jeg skal være der i 5 uger, og de næste 4 uger står jo på behandling og hormoner og scanninger med stavblenderen (ja, det er altså blevet mit navn til den ) og køreture frem og tilbage og moodswings og bare.. ja.. en masse tanker! Men det gik SÅ godt med vejleder.

Jeg fra fra starten ærlig og sagde, at vi er opstartet i behandling, og at jeg derfor gerne vil "gemme" mine studiedage, da jeg altså kommer til at gå lidt fra til undersøgelser. Og hendes svar var: NEJ hvor spændende!!! Men er det ikke hårdt... Og så var luften ligesom taget af den nervøsitetsballon!!

Resten af dagen gik med planlægning af timer, og aaalt det kedelige og praktiske. Men det er SÅ rart at have det på plads, stadig med muligheder for pludselige ændringer grundet behandlingen. Jeg er så taknemlig for at hun var lydhør, Jeg har krav på at få fri til behandling, men det var bare rart at det var en selvfølge og ikke en kamp!

Hormonerne har ikke været så hårde idag!! De sagde på klinikken at det ville blive værst efter en uge - men jeg har taget det en uge idag, og nu er det vendt (håber vi!) så jeg er happy idag!! Fik lidt kvalme til spisetid og endte derfor med at spise vanilleis med daim-kugler og karamelsovs. Flot ikk??

Jeg er alene hjemme, bjørnen er på firmarejse til England. Så nu går jeg og maler herhjemme (billede/collage) hvilket jeg ikke har gjort i flere måneder....

Kitty er glad!!  

Og se hvad jeg har fundet Er de ikke fiiine??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

Karo

Hvor er det dog dejligt at du har haft en dejlig dag Syndes det lyder til at du har fået en alletiders vejleder

De er rigtigt fine, dem vil jeg også ha

Anmeld

2. september 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Jeg er begyndt i praktik idag, og jeg har ærlig talt haft lidt dårlig mave over det. Jeg skal være der i 5 uger, og de næste 4 uger står jo på behandling og hormoner og scanninger med stavblenderen (ja, det er altså blevet mit navn til den ) og køreture frem og tilbage og moodswings og bare.. ja.. en masse tanker! Men det gik SÅ godt med vejleder.

Jeg fra fra starten ærlig og sagde, at vi er opstartet i behandling, og at jeg derfor gerne vil "gemme" mine studiedage, da jeg altså kommer til at gå lidt fra til undersøgelser. Og hendes svar var: NEJ hvor spændende!!! Men er det ikke hårdt... Og så var luften ligesom taget af den nervøsitetsballon!!

Resten af dagen gik med planlægning af timer, og aaalt det kedelige og praktiske. Men det er SÅ rart at have det på plads, stadig med muligheder for pludselige ændringer grundet behandlingen. Jeg er så taknemlig for at hun var lydhør, Jeg har krav på at få fri til behandling, men det var bare rart at det var en selvfølge og ikke en kamp!

Hormonerne har ikke været så hårde idag!! De sagde på klinikken at det ville blive værst efter en uge - men jeg har taget det en uge idag, og nu er det vendt (håber vi!) så jeg er happy idag!! Fik lidt kvalme til spisetid og endte derfor med at spise vanilleis med daim-kugler og karamelsovs. Flot ikk??

Jeg er alene hjemme, bjørnen er på firmarejse til England. Så nu går jeg og maler herhjemme (billede/collage) hvilket jeg ikke har gjort i flere måneder....

Kitty er glad!!  

fedt fedt fedt!

det lyder bare skide godt kitty! :0)

Anmeld

2. september 2010

Dictes mor

He he stavblenderen, det er da et meget passende navn Trine havde et lidt mindre flaterende navn for den

Jeg er meget glad for at høre, at du har det godt og er glad. Fedt!!! Og sikke en fed reaktion du fik på praktik pladsen, fedt fedt fedt!!!

Anmeld

2. september 2010

Ida.

Sådan!! Happy Kitty - det er noget vi kan li'!!

Anmeld

2. september 2010

lisbethita

kitty skriver:

Kitty er glad!!  

Hello Happy Kitty ;-) Fik India mon sat sit præg på malerierne??? Det kunne da være blæret!! 

Hvor er det skønt at blive mødt med forståelse. Nok noget af det vigtigste for dig lige nu. Fedt at du endda har krav på at få fri - så kan det da ikke være bedre!! Og en sød vejleder?? Kun ganske lidt kvalme?? NU kører det da bare!!! 

Ha en fantastisk dag, mitte-tat!!! Har skrålet "Der sad to katte på et bord..:" for Smilla siden i går til stor morskab for hende. Om det er sangstemmen eller selve sangen hun griner af vides ikke med bestemthed, he he he!!

KRAM

Anmeld

2. september 2010

oo

stavblenderen...hmmmm (tyggetygggetygge) joe, jae....det går også an. det passer jo i udseende - og jeg tror ikke man glæder sig mere til scanningen ved at kalde den Le Dildoscanner end man gør ved at kalde den stavblenderen, den er bare ikke venlig!!

HURRA for en god vejleder! det letter såååååå meget at blive mødt med forståelse! sidste efterår tog jeg et fag på engelsk studiet hvor der var mødepligt (mod at der ikke var nogen eksamen) og jeg kunne jo godt regne ud med det samme, at med behandling osv så ville jeg IKKE kunne komme hver onsdag i 3-4 måneder. Da jeg skrev til underviseren, svarede hun, at hun selv havde kæmpet for at få børn og idag havde 3 voksne adoptivdøtre, så hun vidste udmærket hvad det gjorde ved kroppen og psyken at være ufrivilligt barnløs. det var bare SÅ rart!!

og endnu bedre at det er vendt for dig! det er Hallur nok taknemmelig for - når han altså kommer hjem igen

MALER du? må man se? eller er det hemmeligt

Anmeld

2. september 2010

otlitrom

Fik vist klappet i mine små hænder for tidligt!

Idag har været mega hård. Vejleder spiser åbenbart ikke mens hun er på arbejde, så kl 13.30 dykkede mit blodsukker helt, og jeg endte med at køre hjm med tårer i øjnene. Jeg har i forvejen et følsomt blodsukker, og når man så smider hormoner oveni, så skal det bare gå galt!

Nu har jeg været hjemme en times tid, har spist noget frugt og lidt brød, sovet 15 minutter, og nu vil jeg så cykle ned i byen og få en ansigtsbehandling. Min hud er ikke særlig køn efter den 1. uge med hormoner, og jeg trænger egentlig også bare til at blive nusset lidt om.... Og bjørnen er jo ikke hjemme..

Man kan åbenbart ikke regne med mere end én god dag ad gangen

Anmeld

2. september 2010

Karo

Æv, æv, æv.......................nu gik det jo lige så godt

Vi må habe at i dag var en engangs forestilling og at de næste dage bliver bedre.

Det lyder nu dejligt med sådan en ansigtsbehandling

Anmeld

3. september 2010

Barbamama

kitty skriver:

Kitty er glad!!  

Det var da et dejligt indlæg fra dig  Og så kan jeg læse du allerede har fået en forsmag på at være gravid: is med daim! Ha ha ha. Fedt!!!! Åh hvor jeg håber det kommer i første forsøg, men jeg behøver jo ikke håbe når du har hængt "hepperne" på din seng. He he.... Og hvor fedt at høre at de er så forstående på din praktikplads!!! Det betyder sgu meget!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.