Kom så veer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2010

Asa

mortilfreja skriver:

Tror det er 1-2 spsk. Men du skal jo vide at det er noget der virkelig sætter gang i maven.. Så du skal være sikker på at du vil sidde på toilet lidt tid

Min veninde tog en eller to spsk ved 15 tiden med den sidste fødsel og hun gik i fødsel i løbet af natten.. Og det var en uge før termin

Opdater lige når du har prøvet

Har lige sendt min kæreste ud at købe, så det skal jeg prøve  

Og om det nu ikke virker, så har jeg prøvet det!  

Ja, jeg skal skrive ind her hvordan det gik 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

mortilfreja

Asa skriver:

Har lige sendt min kæreste ud at købe, så det skal jeg prøve  

Og om det nu ikke virker, så har jeg prøvet det!  

Ja, jeg skal skrive ind her hvordan det gik 

Uhhh håber det virker.. Og ja hvis ikke så er det da prøvet.. Det skader ihvertfald ikke

Hvor langt er du henne nu??

Anmeld

1. september 2010

Asa

mortilfreja skriver:

Uhhh håber det virker.. Og ja hvis ikke så er det da prøvet.. Det skader ihvertfald ikke

Hvor langt er du henne nu??

Nemlig! og virker det ikke, så er jeg blevet det klogere  

Jeg havde termin den 28 august og jeg er ved at blive sindsyg af at gå over tid!

Anmeld

1. september 2010

Ann.

Der er intet andet end tålmodighed der virker - det eneste du får ud af det er at blive så træt op til fødslen at du kan have svært ved overskue det hele og det, tror jeg, kan være med til at hæmme fødslen, så den tager længere tid.

Jeg vil råde dig til at slappe af så meget du kan og nyde din kæreste det sidste stykke tid.

Du har din bebs mange år efter, men kun din kæreste for dig selv nogle få dage endnu 

Anmeld

1. september 2010

Dansker I Holland

Jeg må desværre sige jeg er enig med TrineLærke Der er intet som virker bare lige til at få gang i veerne... Synes du skal slappe af og samle kræfter til den forestående fødsel, da du får brug for dem Så vil bare sige at baby kommer når baby er klar til at komme ud Smiler... Jeg er ikke utålmodig men jeg GLÆDER mig godt nok til det bliver min tur altså hihi... Meeeen kan da godt lige sende en KÆMPE vestorm med vestøv afsted til dig og HÅBE at det hjælper Smiler

Knus Sussie 29+2

Anmeld

1. september 2010

Low

Der var intet der hjalp på mig og jeg prøvede alt det der som der bliver snakket om også den olie.. det som der virkede hos mig var 3 dage igangsættelse

Anmeld

16. september 2010

Low

Har du født

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.