Kom så veer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.742 visninger
16 svar
0 synes godt om
1. september 2010

Asa

Jeg har simpelthen ikke overskud at gå over tid og jeg ville prøve alt for at få fødslen i gang  

Har i nogle triks?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

mortilfreja

Asa skriver:

Jeg har simpelthen ikke overskud at gå over tid og jeg ville prøve alt for at få fødslen i gang  

Har i nogle triks?

Ved det lyder kliche-agtigt men amerikansk olie.. Min veninde satte begge sine fødsler igang med det

Anmeld

1. september 2010

Sabrina2014

Sex :-)

Anmeld

1. september 2010

L-Mortil3

Jeg brugte sex, og så en tur i svømmeren til graviditetssvømning, den dag havde vi vild leg i bassinet med "amerikansk fodbold" DET satte virkelig gang i de småveer jeg havde

Anmeld

1. september 2010

Asa

Hvor meget amerikansk olie skal man indtage, hved du det?  

Anmeld

1. september 2010

Asa

mortilfreja skriver:

Ved det lyder kliche-agtigt men amerikansk olie.. Min veninde satte begge sine fødsler igang med det

Det skal jeg prøve! hvor meget skal man indtage?

Anmeld

1. september 2010

Marco2

Du bør nok google amerikansk olie og fødsel før du går igang.

Har lige sakset det her fra en artikel:

Kan man sætte fødslen i gang med amerikansk olie?

Nej, nej, nej, det skal du holde dig helt fra!!! Du får formentlig ikke andet en dårlig mave ud af det. Der findes kvinder, der vil sige, de fødte af at have spist amerikansk olie. Her gælder det samme, som ved sex: De manglede det sidste skub og de ville være gået af fødsel inden længe alligevel.

Anmeld

1. september 2010

mortilfreja

Asa skriver:

Tror det er 1-2 spsk. Men du skal jo vide at det er noget der virkelig sætter gang i maven.. Så du skal være sikker på at du vil sidde på toilet lidt tid

Min veninde tog en eller to spsk ved 15 tiden med den sidste fødsel og hun gik i fødsel i løbet af natten.. Og det var en uge før termin

Opdater lige når du har prøvet

Anmeld

1. september 2010

LilyMarleen

Ja her prøvede ALT.. Sex i lange baner, ananas, gåture, op og ned af trapper, amerikansk olie, hjemme hindeløsning. Der var intet der virkede.. KUN TID! Og gud hvor jeg hadet når folk sagde det.. (For selvfølgelig ku jeg påvirke min krop. Og måske det der virkede var, at indse at jeg ingen magt havde over det, jeg opgav, og lod tiden gå sin gang. Først der fik jeg veer og fødte.

Anmeld

1. september 2010

misslea

Asa skriver:

Puha... altså, jeg har to veninder, som begge prøvede kræfter med den amerikanske olie.... og jøsses - de fik det skidt!!! BOGSTAVELIGT TALT!!! Der kom ikke så meget andet ud af det, end MEGA dårlilg mave i næsten et døgn...!! De fødte begge knap en uge efter... sååå det hjalp bestemt ikke dem....

Jeg tror mest på, at de kommer, når de vil!!! Men ellers må du ud og lidt lidt ture, svømme, cykle og have sex....  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.