åhh jeg trænger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2010

sbs78

Jaaa mine tre piger er også sunde og raske  Altså vi frisører bliver jo ikke sygemeldt når vi bliver gravide!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

Mama3

sbs78 skriver:

Jaaa mine tre piger er også sunde og raske  Altså vi frisører bliver jo ikke sygemeldt når vi bliver gravide!!!

ja min  filucca fejler heller ikke noget, selvom jeg arbejder med farve hver dag i den graviditet, og når man arbejder som frisør er man jo nødt til at se ordentlig ud

Anmeld

1. september 2010

jlp90

Måske du kunne prøve en økologisk frisør... ved ikke om det er sundere

Anmeld

1. september 2010

sbs78

filuccasmor skriver:

ja min  filucca fejler heller ikke noget, selvom jeg arbejder med farve hver dag i den graviditet, og når man arbejder som frisør er man jo nødt til at se ordentlig ud

Nemlig

Anmeld

2. september 2010

NoName

Godt så, tror nu også det ender med at jeg bestiller en tid... skal jo bare liiige have det paset ind imellem amningerne... lidt svært når der ikke helt er system i hendes spisevaner endnu...

Måske skulle man prøve at bestikke en frisør til en gang hjemme klip/farvning, det er ski lidt nemmere og monster hyggeligt... men på den anden side, trænger også til at komme lidt ud og se andet end stuen herhjemme.

Anmeld

2. september 2010

Mullebergen

Jeg har personligt selv valgt ikke at farve hår under graviditeten. 

Men NØJ hvor jeg glæder mig til jeg har født så mit hår også kan få en ordentlig omgang, det er bare langt, slasket og keeeedeligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.