åhh jeg trænger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.026 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. september 2010

NoName

VIRKELIG meget til at komme en tur til frisør...

Sidst jeg var under kærlig behandling var den 13 november 2009 før jeg blev gravid fældede jeg HELT ekstremt, og har nu en masse fimrehår som ikke kan nå hverken den ene vej eller den anden vej. Men klippes kort, det nægter jeg. så ser virkelig forfærdelig ud da jeg også har lidt naturkrøl som ikke arter sig på den positive måde. Jeg har naturligvis også fået den klammeste udgroning og alle mine grå hår lyser langt væk, nu skal vi jo snart have barnedåb og vil da egentlig gerne prøve at føle mig lidt pæn og en smugle lækker igen. Men hvordan er det nu med amning og hårfarvning???

Er det en NO GO????

knus Majken - der føler sig meget grim endda ikke en kartoffelsæk kan pynte på skræmslet...

PS beklager det sure opstød...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

NoName

44 visninger, men ingen svar på om det er en "no go" eller en "go for it"

Anmeld

1. september 2010

baby2010

Nix ingen hårfarvning, men klipning er tilladt 

Anmeld

1. september 2010

NoName

øv Julie, det var ikke lige det svar jeg søgte.....

filans også - nå men så må man jo ligne et skræmsel lidt endnu

Anmeld

1. september 2010

Mamalou

Du må tænke kreativt og sætte det op på - så kan man godt camouflere de små grå... Jeg er nu sikker på at du ser helt fantastisk ud, uanset hvad 

Anmeld

1. september 2010

Lullaby

noname skriver:

VIRKELIG meget til at komme en tur til frisør...

Sidst jeg var under kærlig behandling var den 13 november 2009 før jeg blev gravid fældede jeg HELT ekstremt, og har nu en masse fimrehår som ikke kan nå hverken den ene vej eller den anden vej. Men klippes kort, det nægter jeg. så ser virkelig forfærdelig ud da jeg også har lidt naturkrøl som ikke arter sig på den positive måde. Jeg har naturligvis også fået den klammeste udgroning og alle mine grå hår lyser langt væk, nu skal vi jo snart have barnedåb og vil da egentlig gerne prøve at føle mig lidt pæn og en smugle lækker igen. Men hvordan er det nu med amning og hårfarvning???

Er det en NO GO????

knus Majken - der føler sig meget grim endda ikke en kartoffelsæk kan pynte på skræmslet...

PS beklager det sure opstød...

Jeg gjorde det en gang imellem da jeg var både gravid og ammede. Men altså alt med måde.

Anmeld

1. september 2010

LRJ

noname skriver:

44 visninger, men ingen svar på om det er en "no go" eller en "go for it"

Altså jeg fik mit hår farvet 2 gange under graviditeten og 2 gange da jeg ammede så gør det, men med måde, lad vær med at få det afbleget

Anmeld

1. september 2010

sbs78

Hmm jeg har født for 8 uger siden, og arbejder med det hver dag!!!!!!

Anmeld

1. september 2010

Kristina V

sbs78 skriver:

Hmm jeg har født for 8 uger siden, og arbejder med det hver dag!!!!!!

Ha ha ha tænkte det samme søde.. Kan slet slet ikk forstå folk er så ekstreme..

Så herfra miss noname, go for it!!! (men anbefaler ikke at spise det, så sker der sikkert noget )

Anmeld

1. september 2010

L-Mortil3

Jeg synes bestemt bare du skal farve det Majken!

Knus Line, der selv fik sit farvet inden barnedåben! (Og Liam lever endnu )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.