Gravid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2010

mortilfreja

Lambi skriver:

her er så et billede af den test jeg tog...den har ligget siden i går aftes, så baggrunden er blevet lidt mørkere...

Altså indtil andet er bevist er testen positiv.. der ville ikke være farve i testfeltet hvis ikke du dannede graviditetshormon..

Men prøv at teste i morgen tidlig og prøv med en anden slags test..

Held og lykke.. Håber du opdaterer i morgen

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

Lambi

ja jeg har lige været og købt 2 nye test, tager en her til aften og en igen imorgen tidligt...og så håber jeg såå meget at de 2 berømte streger kommer frem

Jeg har haft såå ondt i bækkenet og lidt frem i lysken den sidste uge og har fuldstændig mistet lysten til at ryge...og det var før jeg overhovedt mistænkte at jeg muligvis var gravid...såå nogen tegn er der, men i må krydse finger for mig

Opdaterer senere iaften

Anmeld

1. september 2010

Muffinmus

jeg tror på det:-)

Anmeld

1. september 2010

mortilfreja

Lambi skriver:

ja jeg har lige været og købt 2 nye test, tager en her til aften og en igen imorgen tidligt...og så håber jeg såå meget at de 2 berømte streger kommer frem

Jeg har haft såå ondt i bækkenet og lidt frem i lysken den sidste uge og har fuldstændig mistet lysten til at ryge...og det var før jeg overhovedt mistænkte at jeg muligvis var gravid...såå nogen tegn er der, men i må krydse finger for mig

Opdaterer senere iaften

Jeg Krydser alt hvad der kan krydses..

Kan du så se at får testet

Anmeld

1. september 2010

Pipsle2012

for at du er gravid

Anmeld

2. september 2010

mortilfreja

Lambi skriver:

Opdaterer senere iaften

Noget nyt??

Anmeld

2. september 2010

Lambi

aarrggg jeg er sååå frustreret sent igår aftes tog jeg en test, som så var negativ, men her til morges tog jeg så en ny, som var meget meget svagt positiv... min mens er stadig ikkke kommet efter 9 dage, så jeg er lidt sur idag, da jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal tror på mere...det skal siges at hver gang jeg har været gravid har det gået næsten 2 uger efter min mens. skulle har været kommet før jeg tester positiv ved, lægen siger at jeg danner meget små mængder hcg...men aligevel...aarrggg

Jeg har det på den måde, at er jeg gravid så bliver jeg overlukkelig, men er jeg ikke, så er det heller ikke verdens undergang, jeg har jo en prinsesse på 7, som er mit et og alt...men bare den ventetid er til at blive skør over...mine bryster er ved at falde ud af min bh nu, så meget de er vokset den sidste uge, og jeg spiser (eller tænker på) slik hele tiden..

og min mave er godt nok vokset, jeg er meget tynd, så det ses hurtigt hvis jeg tager på...og så få jeg sammentrækninger i livmoderen ved orgasme.. men HVORFOR?? jeg ved at jeg lyder pivet, men det er virkelig frustrende at ikke vide om man er eller ikke..

jeg har en tid hos en gyn. d. 23 sep. så måske skulle jeg tage en test igen om en uge, og så bare holde ud og vente indtil han scanner mig, for så kan han ihvert fald se om en baby er derinde eller ej, for hvis jeg er gravid så skulle jeg næsten være 8 uger da, eller mere..jeg havde æggeløsning d. 6-7 aug.

Anmeld

2. september 2010

mortilfreja

Lambi skriver:

aarrggg jeg er sååå frustreret sent igår aftes tog jeg en test, som så var negativ, men her til morges tog jeg så en ny, som var meget meget svagt positiv... min mens er stadig ikkke kommet efter 9 dage, så jeg er lidt sur idag, da jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal tror på mere...det skal siges at hver gang jeg har været gravid har det gået næsten 2 uger efter min mens. skulle har været kommet før jeg tester positiv ved, lægen siger at jeg danner meget små mængder hcg...men aligevel...aarrggg

Jeg har det på den måde, at er jeg gravid så bliver jeg overlukkelig, men er jeg ikke, så er det heller ikke verdens undergang, jeg har jo en prinsesse på 7, som er mit et og alt...men bare den ventetid er til at blive skør over...mine bryster er ved at falde ud af min bh nu, så meget de er vokset den sidste uge, og jeg spiser (eller tænker på) slik hele tiden..

og min mave er godt nok vokset, jeg er meget tynd, så det ses hurtigt hvis jeg tager på...og så få jeg sammentrækninger i livmoderen ved orgasme.. men HVORFOR?? jeg ved at jeg lyder pivet, men det er virkelig frustrende at ikke vide om man er eller ikke..

jeg har en tid hos en gyn. d. 23 sep. så måske skulle jeg tage en test igen om en uge, og så bare holde ud og vente indtil han scanner mig, for så kan han ihvert fald se om en baby er derinde eller ej, for hvis jeg er gravid så skulle jeg næsten være 8 uger da, eller mere..jeg havde æggeløsning d. 6-7 aug.

Ja det er vildt frustrerende at den ikke bare viser enten eller..

Tænkte lige på.. Hvor lang tid går der inden din test viser svagt positiv.. Hvor mange min ca???

Anmeld

2. september 2010

Lambi

det gjorde den med det samme, ..

Anmeld

2. september 2010

Lambi

men men de test jeg har brugt igår og idag, er dem fra apoteket, og dem jeg har brugt når jeg er testet positiv før i tiden, før lægen kunne teste positiv, er dem fra supermarket, men blå eller lyserød hætte..så går ud fra at de er mere følsomme end dem fra apoteket og ved lægen...

jeg har været så EXTREMT dum at tage abort 2 gang i mit liv...så jeg føler virkelig at jeg bliver straffe for det nu men de gang var jeg meget meget ung, og havde allerede en datter som lå på hospitalet HELE tiden, fordi hun havde en virus lægeren ikke kunne kurere, så jeg følte bare ikke at jeg magtede det..men GUD hvor jeg fortryder den dag idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.