Gravid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.237 visninger
24 svar
0 synes godt om
31. august 2010

Lambi

Hejsan alle jer kloge kvinder

Jeg håber inderligt at der er nogen derude der kan hjælpe mig lidt her, vi har prøvet at blive gravide i laaaang tid nu (jeg er i behandling for pco)..

Idag er min mens så forsinket 1 uge, og jeg har taget en test, efter ca 20 min kom streg nr. 2, men den gik ligesom i en lille bue..

Så mine spørgsmål er, har nogen af jer oplevet at streg nr. 2 ikke kommer med det samme? og er det egentlig en STREG, når den gå i en lille bue??

Håber virkelig at i kan hjælpe mig, da jeg er meget forvirret, og ikke rigtigt ved om jeg er gravid eller ej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

Lambi

slett ingen??

Anmeld

1. september 2010

Sisley

Prøv at tage en ny test...?

Anmeld

1. september 2010

Sofiedk

Hmm ... Måske du skulle prøve at tage en ny test med morgenurin og så måske ligge et nyt billede ind. Men hvis du er en uge over mens burde den jo være sådan nogenlunde tydelig.

Men who know - nogle er jo langsommere end andre

Anmeld

1. september 2010

mortilfreja

Lambi skriver:

Jeg håber inderligt at der er nogen derude der kan hjælpe mig lidt her, vi har prøvet at blive gravide i laaaang tid nu (jeg er i behandling for pco)..

Idag er min mens så forsinket 1 uge, og jeg har taget en test, efter ca 20 min kom streg nr. 2, men den gik ligesom i en lille bue..

Så mine spørgsmål er, har nogen af jer oplevet at streg nr. 2 ikke kommer med det samme? og er det egentlig en STREG, når den gå i en lille bue??

Håber virkelig at i kan hjælpe mig, da jeg er meget forvirret, og ikke rigtigt ved om jeg er gravid eller ej

Har du så prøvet at tage en test her til morgen??

Og kunne du ikke prøve at lægge et billede ind af den test der?? Kunne godt tænke mig at se den buede streg

Kram

Anmeld

1. september 2010

Lambi

her er så et billede af den test jeg tog...den har ligget siden i går aftes, så baggrunden er blevet lidt mørkere...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. september 2010

Marco2

Testen siger ikke noget når stregen først er kommet efter 20 min.

Ag

Anmeld

1. september 2010

Lotte14

Lambi skriver:

Hvis nr. 2 streg først kom efter 20 minutter, så dur testen ikke! Jeg ville tage en ny test hvis jeg var dig.

//Charlotte 20+0

Anmeld

1. september 2010

EmOssA

prøv at bliv testet ved lægen
håber du er gravid

Anmeld

1. september 2010

Kløver

Kan ikke sige andet end du skal tage en ny test, specielt da mens godt kan gå over tid når man ønsker sig at være gravid, men også fordi at teststregen skal komme frem inden for de antal minutter der står i testpakken (ligger mellem 5-10 min) ellers kan man få falsk positiv

Håber på den er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.