Omg!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2010

charlottekri

Carina1984 skriver:

Jeg har slet ik mod på at se den video

det er en pige der synes at det er skide skægt at kyle 8 hundehvalpe i en flod....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

Samus1983

charlottekri skriver:

det er en pige der synes at det er skide skægt at kyle 8 hundehvalpe i en flod....

Kan hellere ikke få mig selv til at se videoen og læse teksten,..

Men hvor gammel er pigen og er det sket i Dk?

Anmeld

31. august 2010

charlottekri

Samus1983 skriver:

Kan hellere ikke få mig selv til at se videoen og læse teksten,..

Men hvor gammel er pigen og er det sket i Dk?

jeg tror ikke at det er sket i dk, men pigen ligner en på 16 år ca....

Anmeld

31. august 2010

Samus1983

charlottekri skriver:

jeg tror ikke at det er sket i dk, men pigen ligner en på 16 år ca....

Synes det er utroligt folk kan få sig selv til den slags... og endnu værre at man optager den slags ting..

Anmeld

31. august 2010

charlottekri

Samus1983 skriver:

Synes det er utroligt folk kan få sig selv til den slags... og endnu værre at man optager den slags ting..

ja, det tyder jo på at man er lidt "stolt" af det når man optager det.. og i mine øjne i dette tilfælde er det tegn på at man har brug for hjælp!!

Anmeld

31. august 2010

Pixi

Jeg skulle lige til at lægge linket op her på siden da jeg så det allerede var her..

Jeg HADER sådan videoer.. Den med hunden der blev smidt ud over broen, ser jeg stadig for mig som var jeg der.. Og jeg gør det bare hver gang skal se de åndssvage videoer... Det gør bare ondt helt ind i hjertet

Og så håber jeg i øvrigt der er nogle der gør skade på hende uden hun kan forsvare sig - så kan hun fandme se hvordan det er.. Hun ser ikke engang ud til hun er ret gammel, så der må da være nogle forældre der undrer sig over hvor hvalpene er!!

Nej hvor jeg håber hun bliver fundet, men mon ikke hun skal prale med det, på et eller andet tidspunkt, så skal hun bare fjernes fra sit hjem familie, og hele molevitten.

EDIT: kan se der er en tidligere der har sagt det er en offentlig side, og man skal passe på hvad man siger.. jeg kunne dog have sagt det meget værre end jeg har, så på en måde beklager hvis jeg støder nogen, og så alligevel ikke, for sådan mennesker skulle bare have tilbage af præcis samme skuffe!!

Anmeld

31. august 2010

Mellepige

Åhhhhhhhh nej hvor vidste jeg bare jeg ikke skulle se den film

Hvor er det uhyggeligt at nogen mennesker kan være så modbydlig mod et andet liv, hvor er det sørgeligt!! Jeg håber hun får sin straf på den ene eller anden måde .....

Anmeld

31. august 2010

Dictes mor

Jeg så ikke videoen, jeg får der fysisk dårligt bare ved tanken!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.