Omg!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.162 visninger
17 svar
0 synes godt om
31. august 2010

charlottekri

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

bagger26

Det er simpelthen SÅ forfærdeligt, jeg er tom for ord.. Hun er jo den fødte massemorder, når man så koldt og kynisk kan gøre det som hun gør... Forfærdeligt...

Anmeld

31. august 2010

charlottekri

hun skulle bare lige prøve at blive bundet på hænder og fødder så hun ikke kunne svømme og så blive smidt i floden... så kunne hun jo se og prøve hvor sjovt det egentlig er...

Anmeld

31. august 2010

Noneother

Hendes forældre må være stolte

Kan ikke lade være med at håbe hun bli´r fundet af nogle grumme mennesker, der tæsker hende med en våd avis, og derefter sender hende ud på bunden af søen.

Kan virkelig ikke snuppe sådan noget.  Hun kan jo ikke være rigtig rask!

Anmeld

31. august 2010

betiinsen

Fuck en so, for at sige det mildt. Hvad tænker hun på? Bliver så ked ag det og får det helt skidt når jeg ser det

Anmeld

31. august 2010

charlottekri

Noneother skriver:

Hendes forældre må være stolte

Kan ikke lade være med at håbe hun bli´r fundet af nogle grumme mennesker, der tæsker hende med en våd avis, og derefter sender hende ud på bunden af søen.

Kan virkelig ikke snuppe sådan noget.  Hun kan jo ikke være rigtig rask!

undskyld me´n kunne altså ikke lade være med at grine af denne kommentar he he

Anmeld

31. august 2010

M.O.A.R.

charlottekri skriver:

hun skulle bare lige prøve at blive bundet på hænder og fødder så hun ikke kunne svømme og så blive smidt i floden... så kunne hun jo se og prøve hvor sjovt det egentlig er...

kunne ikke være mere enig!!

er fuldkommen tom for ord og det var tæt på jeg fældede en tåre, at nogen kan gøre sådan noget kan virkelig gøre mig fuldstændig paf

Anmeld

31. august 2010

>>Carina<<

Jeg har slet ik mod på at se den video

Anmeld

31. august 2010

Noneother

charlottekri skriver:

undskyld me´n kunne altså ikke lade være med at grine af denne kommentar he he

Hehe.. Det gør nas sådan noget

Men det er jo en offentlig side, og kunne sikkert blive anholdt og andet spas hvis jeg gav udtryk for hvad jeg egentlig mente der burde gøres ved hende.

Anmeld

31. august 2010

charlottekri

Noneother skriver:

Hehe.. Det gør nas sådan noget

Men det er jo en offentlig side, og kunne sikkert blive anholdt og andet spas hvis jeg gav udtryk for hvad jeg egentlig mente der burde gøres ved hende.

he he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.