Se se se se heeeeeeeer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vigtigt!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2010

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

hmm... altså her i odense... tror en fra min mødregruppe arbejder der... :0)

jeg ville nok føle at det hele gik for hurtigt og at der ikke var nok omsorg for borgeren (oplevede jeg ofte med min mormor) og det kan ikke være bedre nu med alt det spare halløj

godt du er hurtigt gennem det!

Nej, jeg bor i Vejle, og skal være her i kommunen.. Der er egentlig ok med tid. Det er bare, hvordan folk vlkger at bruge den. Kører med sygeokejersken, og det er nok lidt anderledes end de hjælpere der kommer til de ældre. Vi skal skifte sår, dossere medicin og den slags.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

JustAnotherName

Bliver der ikke mulighed for at se det igen - imorgen (hvis fødslen bliver i nat) ??

Jeg starter for første dag på udd. imorgen, og er alene om at komme op og afsted med begge børn, så dagen starter TIDLIGT!!
Så jeg kan desværre ikke holde mig oppe for at følge med, hvor end jeg gerne vil have oplevelsen med.

Men ved I andre, om ikke det er sådan, at man kan se det senere?

Anmeld

31. august 2010

Klumpe-dumpe

JustAnotherName skriver:

Bliver der ikke mulighed for at se det igen - imorgen (hvis fødslen bliver i nat) ??

Jeg starter for første dag på udd. imorgen, og er alene om at komme op og afsted med begge børn, så dagen starter TIDLIGT!!
Så jeg kan desværre ikke holde mig oppe for at følge med, hvor end jeg gerne vil have oplevelsen med.

Men ved I andre, om ikke det er sådan, at man kan se det senere?

det bliver i hvert fald også optaget, så jo tror da det er en mulighed.

Anmeld

1. september 2010

Barbamama

Rose <3 skriver:

Ja jeg falder sgu nok ogå i søvn.... (og skal på kursus i morgen)

Mon man kan se snige præmier på nutv.dk 

Men jeg har sendt en sms til Michella.... Bare så hun vidste det.

ja og jeg så den først til morges men gik da heldigvis ikke glip af det. Tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.